Мной предложенный коммут меняет угол по принципу классики
це якийся підстроєчний резистор чи шось тіпа = рухає усю криву? чи якусь частинку?
мої комутатори звичайні дешеві китайські - зчитувать там нічого
я думаю можна запрограмувати мікроконтролер в режим реєстрації, відхтовхуючись від імпульса з датчика записать в таблицю момент запуску іскри на свічку... хз, треба пробувать
або спаять окрему платку - чужими руками у мене НАОПОЛЕОНОВСЬКІ плани
Подстроечным резистором устанавливаешь нужный угол,на счет кривой не знаю,стробоскопом не смотрел.Мои требования выполняет.
можна спробувать на заведеному покрутить = якщо оберти зміняться = значить криву
якщо не зміняться... то може на тих обертах не критично, а може лише початкові/малі оберти коригує
велика синя штука - то мабуть теж якийся процесор? бо я не шарю
можна спробувать на заведеному покрутить = якщо оберти зміняться = значить криву
якщо не зміняться... то може на тих обертах не критично, а може лише початкові/малі оберти коригує
велика синя штука - то мабуть теж якийся процесор? бо я не шарю
Синяя штучка-конденсатор.На заведенном,на холостом ходу, при подстройке резистором угла зажигания -четко слышны изменения в работе двигателя,даже можно на слух понять - раннее или позднее зажигание,диапазон регулировки большой,может и есть аналоговое авто-смищения угла в зависимости от оборотов,но у меня не проявляется любопытство исследовать то что и так отлично работает.
велика синя штука - то мабуть теж якийся процесор? бо я не шарю
там нема кривої, крива обраховується процесором в залежності від обертів... а там просто оті 20 град, ти можеш опустити пряму чи підняти, тобто зробити 19 чи 12 чи 25... імхо.
ОБЧЕМ:
тримав у руках початок своєєїїї системи запалення + попробували катушки
юзаєм "АТтіні13"
я розумію, що для спеців = нічого особливого
але для мене це магія!
на колінці припаять якісь проводки + прописать цикл і прошить процесор... запустить
перегріть транзистор. обпікти пальці
іскра дуже потужна, якщо підключить один вихід на свічку, а інший на масу = буде просто шикардос
я такої іскри у себе на ТАВРІЇ не бачив, не те, що на мотику
обчем процес пійшов, мозок плавиться від незвичної інформації. але діло буде, бо вже 3 розумні голови грузять мене словами типу резистор, тирістор. транзістор. семістор, оптрон і купою інших, які навіть не запам'ятав
будем бороть тупість індуктивного датчика і бороться з наводками. бо котушка бешено ШУМИТЬ
питання до читачів та адмінів = мені і далі спамить в цю тему чи варто писать в новій/іншій?
=======
сьогодні пробували знять показники роботи СДІ...
обчем - підготувались слабо, тому не все вийшло = на заведеному двигунові опити не пішли
зате я дізнався, що у мене пригорів стартер, крутить всього 4,* герЦ = десь близько 250 об/хв (хана йому)
кіком я крутнув 17 герЦ = 1020 об/хв
індуктивний датчик шмалить красіві імпульси і т.д. я навіть сфотав як співвідносяться імпульси з датчика і керуючий сигнал на котушку - збережемо інтригу
ще шляхом складних маніпуляцій я дізнався звідки взялись 38 градусів випередження на Хондо-клонах
я вчора доїхав додому на мікропроцесорному запаленні
валить шо дурний, хоча на малих обертах став слабшим. на високих обертах менші вібрації
а повинен стати мочнішим, особливо у діапазоні 2500-6000 (якраз при розгоні), а далі все як на стоковому комутаторі, в принципі...
п.с. катушку я свою не перевіряв на рахунок перегріву, але не зрозуміло чого їй грітися, по суті вона отримує те саме, просто із трохи більшою затримкою (в залежності від обертів)...
п.п.с. я на новому комутаторі прокатав вже більше 300км і запакував його в корпус, перевірка закінчена. Правда в бардачку лежить завжди рідний комут, бо саморобне то є саморобне )))
не
все значно гірше
у мене нема СДІ більше... і катушку рідну я сьогодні спалив... (дай дураку пошукать куда б тахометр підімкнуть...)
у мене процесор обробляє сигнал з індуктивного датчика
жигульовський комутатор видає імпульси
Дніпровська катушка (двовиходна) подає іисоковольтний на свічку
вся ця трахомудія жере току 3-5 амперів і конфліктує з ксеноном в фарі...
1. в обчем на малих обертах = це тіпа рвать резину розганяючись з ХХ
зараз стало слабше. бо після донастройки карбюратора я почав рвать з місця з прогрьобами (без всяких накручувань обертів + кидать щепу = тронувся + накрутив газюлю... в деяких ситуаціях СТРЬОМНО!!!)
2. 3-6к пре шо дурний
3. вище 6к крутив лише на одному невеликому відрізочку, вібрацій меньше а по потужності ХЗ, бо я вже фактично мотора перегрів, тому не можу сказать чи гірше чи краще - у мене час від часу проскакували звуки пре/детонації (звук як здоровенний СТРЕКОЗЬОЛ злітає)
сьогодні вияснили що:
комутатор ваз 2108 має якусь криву = тобто він шось там вираховує і формує, що саме ХЗ
(мануали кажуть, що комутатор працює від 30 до 6000 об/хв, початковий кут випередження 10, максимальний 30 = треба знімать реальну характеристику, щоб зрозуміть)
котушку підключили неправильно! тому грілась і (більше жодних питань)
по суті моя АТтіні зараз емулятор датчика Хола для комутатора - малувато буде!
продовжуєм цікаві досліди
так мабуть і буде, бо всі ці електронщики НЕНАДІЙНІ = то йому пітаніє непідходе, то наводку дають ... і він на тиждень пропадає, а тепер ще й незрозуміло нашо мені цілий чужий непідходящий комутатор, коли тре було просто платку управління силовим транзистором, з екранованим корпусом і дротами підключення - це ж просто! (так мені сказали 3 чоловіка, а паять почав лише 1...)
а я от думаю = треба все заізолювать, порозмикать оптронами і ще цих... РЦ штучок понатикать, сунуть все у алюмінійовий корпус, заземлить його і буде мені щастя
+ трианзисторного запалення: раніше я думав куди діть зайві Ватти з генератора, щоб акумулятор не викіпав і т.д. = тепер вони(вольти з амперами) самі в катушку стікають = на ХХ у мене все з акумулятора
Здравствуйте, есть хонда дио аф27 , есть ли смысл на нее ставить коммутатор с опережением зажигания, отпишитесь пожалуйста кто ставил, на 4т нужно , а на двухтактный нигде не видел.
Вот нарыл еще один ФУОЗ с возможностью подправлять график на ходу с помощью переменника.Автор обещал прикрутить к нему мап сенсор(по машине знаю-чуднейшая штучка!).И графики гнуть проще.http://radiokot.ru/forum/viewtopic.php?f=43&t=118580&sid=45c37126ce546d94a2cafba9a7c672d2&start=40
Всем доброго дня. Пишу впервые, извините если что не так. Есть схема коммутатора с регулировкой УОЗ. Что скажете по поводу работоспособности её и возможности установки на мопед (китайский)?
В этой схеме нет реализации автоматической регулировки угла. Переменным резистором просто задается некий постоянный угол , который будет одинаковый во всем диапазоне оборотов.