...і так, невеличкий звіт - перших 20000км розміняв
А це означає, що за цей сезон проїхав 12700км.
Що було замінено за цей сезон? На початку сезону замінив покришки на КЕНДА К-482 2.75 (отдельное спасибо
sgl57 за помощь в выборе). Взагальному резина хорошої якості, дорожного класу в"єтнамського виробництва. Асфальт тримає супер (хоть мокрий, хоть сухий). На щебені, грязі, та бездоріжжі веде себе не дуже адекватно (якщо немає хороших навиків водіння - можна "розпластатись")
Майже за 13000км, залишилось ще половина протектора (що радує). Стокові зносились в хлам за 7300км. Поломок за цей сезон серйозних не було і замін деталей, крім:
1) Заміни поршневої і перехід на 107сс (по який причині довелось міняти поршневу - відписувався).
2) Вийшла з ладу одна свічка.
3)Перегорала кілька разів лампочка в задньому лівому поворотніку.
4) Від вібрації відірвався конденсатор в реле поворотів, в резульаті перестали "моргати" поворотніки (припаяв конденсатор - все запрацювало).
5)Відрвався резистор в тахометрі і він перестав працювати (проблему устранив, припаяв резистор).
6)Прогарали кілька раз прокладки - устранив притиранням поверхні циліндра і головки.
7)Лопнув металічний кофр (по шві) - довелось вставляти металічну пластину і скручувати болтами.
8)3-рази пробивав заднє колесо.
9)Заміна распредвала і коромисел, так як на стоковім уже були помітні виробітки.
10)Заміна ланцюга ГРМ, а то стоковий за 17000км сильно був розтягнутий і "гримів". (при переході на 107сс я його не міняв, а доклепав 2-звена, так відкатав 4500км.)
11)Заміна сальників клапанів - "задиміло" в вихлопну.
12)Заміна шестерні приводу спідометра.
13) Заміна зірок і ланцюга - стоковий ланцюг відкатав 17000.
14) Заміна переднього диска - лопнув (влетів в повороті вечером в вибоїну)
15)Чуть лопнув знизу пластмас сідушки (вставив металічну пластину)
16) Відрвалось кріплення баку.
17)Заміна задніх гальмівних колодок (гальма провалювалась вже)
18)Потекло ліве перо вилки.
Що було замінено/перероблено з метою вдосконалення:
1) Замінені задні амортизатори на масляні (за основу взяв "начинку" з Явовських, лиш тільки пружини з стокових поставив і регулятори жосткості).
2)Поставив руль від Карпат (він вищий і зручніший)
3)Перемотаний генератор проволокою 1.25мм з метою збільшення потужності.
4)Установлена світлодіодна зелена лента в підсвітку спідометра і тахометра (читаємість всієї шкали стала краще видна вечером)
5)Установка цифрового вольтметра для контроля заряду АКБ.
6)Установка скутерного CVK карбюратора.
7)Установка додаткової системи охолодження - маслорадіатора.
8)Заміна воздушного фільтра на москвичовський, масляний.
9)Запил головки, з метою покращення характеристик движка.
10) Установка саморобного біпера в реле поворотів.
Ну ось вроді і все...що згадав
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________