А можно фото карбюратора установленного на двигателе. У меня тоже скутерный стоит, но он очень близко к головке находится. Хотелось бы Ваше решение увидеть.
Тримай фото, сьогодні установлював знову скутерний карб, так як шукав причнину його несправності! Як казав
makar1 причиною сильно перезбагаченої суміші може бути електротемоклапан. Зняв його, заглушив всі канали, які звязані з його роботою...результат - без змін! Холостих немає, в межаж 1500-3500об. карб сильно богатить, движок працює ніби "через такт"
Дальше від 4000-8500об. движок працює просто супер
Що вже тільки не мудрував з цим карбом, і іглу опускав на останнє ділення, і рівень в поплавковій камері понижував, і в жиклер ставив кілька жилок тонкого дроту, щоб зменшити його пропускну способність...результат чуть краще став движок працювати на низьких оборотах, але все-одно сильно богатить! Короче цьому карбу схоже остаточний кінець!
P.S
Карб не новий, дістався мені за даром від знайомого, так як він купував інший...
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________