Сьогодні провів тест-драйв покришки
KENDA K-482(фото-1)! Відзвітуюсь трохи про враження. Проїхав на ній 115км. Тест-драйв проводив на різних дорожних покриттях та умовах. В порівнні з стоковою "зубастою резиною" - їзда на дорожній КЕНДІ - це ніби "прогулочний катер"! Прямо не управління мопом - а одне задоволення
Незнаю, як обяснити такий факт, но моп став вести себе по іншому, відчувається легкість в маневриності і в поворотах. Раніше на стоковій покришці коли входив в затяжний лівий поворот при швидкості 70км/год - зносило аж на правий бік обочини... На
КЕНДІ цього зовсім немає, я аж був здивований
коли в цей самий поворот ввійшов на тій самій швидкості, але на
КЕНДІ В повороті відчуваєть на ній дуже велика стійкість і зовсім не зносить! А моп тепер так легко нахилювати в поворотах, ніби "пливеш", а не їдеш
Це очевидно через те, що "бігова" доріжка покришки має спецефічну ПІВКРУГЛУ форму, а не "плоску" як ця, що була стокова. І коли нахилюєшся в повороті - бокова бігова доріжка покришки є широкою і має хороше зацеплення з асфальтом. А бігова доріжка стокової покришки була плоскою і коли нахилював моп в повороті - покришка ставала на "бокове ребро" - ця бігова доріжка виявляється дуже малою від чого і погане зацеплення з асфальтом і в результаті - в повороті чуть зносило в протилежний бік! Ось те, що я мав на увазі поясню на зображенні (фото -2) Вибачайте за малюнок, я не художник, но намалював в Photoshop. Але з малюнку видно, що дорожна КЕНДА, завдяки своїй випуклій формі бігової доріжки - в повороті, при нахилі буде мати набагато ширшу бігову доріжку, що і краще буде триматись в повороті! Можливо з точки зору теорії і чуть неправильно обяснив, но суть думаю сказаного зрозуміла!
Тепер тест-драйв на легкому бездоріжжі. Зокрема це 4км, по грунтовій чуть з грязюкою дорогою. На цьому покритті завдяки великому протектору - моп вів себе устойчиво! Навіть ніразу не заносило. Тримає просто супер! Дальше випробовування були по грунтовій дорозі з щебенем... - теж покришка на такій дорозі вела себе чудово, зад не заносило! ОДНИМ СЛОВОМ - ПОКРИШКА KENDA K-482 ЗАРЕКОМЕНДУВЛА СЕБЕ ТІЛЬКи З ХОРОШОЇ СТОРОНИ!
P.S Тепер навіть накат більший став на цій покришці! Раніше коли стояла стокова внедорожна, з поперечним протектором, то коли виключав передачу - моп котився недовго, наче би по "ваті їхав"! Тепер на дорожній кенді котиться набагато довше накатом! Очевидно поперечний протектор створює більший опір коченню колеса!
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________