пропав холостий
А може до того як "курочить" карбюратор слід було визначить...
1. Ретельно, чи ніде нема підсосу повітря? адже навіть мало/непомітної мікротріщини між фільтром та карбюратором чи ще десь цілком досить...
2. А що з повітряним фільтром? Ви на 100% впевнені, що він повністю відповідає вимогам???
3. А як справи з якістю палива???
Колись і на моєму дирчику були схожі симптоми... і я тоді також поліз до карбюратора... теж мудохався крутивши і підгинавши, допоки не залив нормального бензину, більше на ту заправку не їздив і все само-собою налагодилось.
4. Ну і на останок, свічка запалення... Інколи хвалений бренд (типу фірма), новий, витворяє такі чудеса... а дешеві, типу TORCH, вже третій сезон їздить і хоть би що, як одну поставив, так і за неї забув... Правда ще одна на всякий в бардачку лежить на підхваті.
----------------------
PS:
і знов таки за карбюратор...
взагалі то, яким би він не був, фірма або Китай, їх на настроюють на заводських стендах
і як правило, зайвий раз їх крутити взагалі нема ніякої потреби, вони нормально працюють,
а от в наших реаліях їхня обвязка та "харчі" (бенз) - це вже широке поле для роздумів.
Якось так.