Но ведь наличие (или отсутствие) тахометра никак не может повлиять на вибрацию.
Шукаю причини.
От раніше було так: при підвищенні обертів вібрація підсилювалася, я переходив на вищу передачу і вона зникала. Звісно після "4"-ї переключатися було нікуди і вібрація починала відчуватися вже на швикості вище 45 км\год.
Зараз примітив таке: на "3"-й передачі при розгоні до швидкості 40 км\год вібрація зникає.
Вчора підтягнув ланцюг, бо там була катастрофа - розтяг при піднятті нижньої частини ланцюга становив близько 7 см, трохи підтяг болти кріплення двигуна - вібрація зменшилася, але це дуже попередні висновки, бо проїхав я сьогодні десь з 10 км на малій швидкості (до 40 км\год) по польовим дорогам.
Чи після того, як помив поролон повітряного фільтру, чи після змащування тросу "газу", чи просто "молодик" на небі - стало погано з холостим ходом, двигун глохне, коли "газ на нуль"
На какой скорости км\час (4 передача) на вашем мопеде максимальная вибрация?
В мене такі дороги, що 60 км\год - це олімпійське досягнення, тому тут важко поки що сказати.
Треба добратися до відремонтованної траси на Харків та перевірити.
Ще таке примітив в роботі двигуна: він дуже повільно набирає оберти, якщо різко навалювати на "газ" - оберти не підвищуються, як наче паливна суміш не правильно горить, а вібрація зростає відчутно.
Так от, якщо вловити той невловимий момент повільного добавляння газу, двигун поступово набирає плавно оберти і вібрація не виникає так відчутно.
Я вже думав: може йому 120 "кубів" просто забагато для конструкції двигуна чи рами, може це такий несбалансований двигун - колінвал кривий, як приклад?
Тепер думаю, що це може бути наслідком моєї недосвідченості і в руках майстра мопед би можна було привести до нормального стану роботи двигуна?