Друзі, порадьте, вже нирки відлітають: такі амортизатори на дельту підійдуть?
Для подібних амортизаторів важливо:
1. Щоб вони були з реальною можливістю підкачки ресивера. Бо зустрічаються "обманки", з виду наче є можливість підкачки, а насправді той типу золотник бутафорія. Деяким форумчанам такі попадались.
2. Висота амортизатора. Треба підбирати щоб висота (відстань між центрами верхнього та нижнього сайлентблока) була не меншою штатного, краще більшою. Часто між нижнім "вухом" та самим амортизатором ставлять проставки 2-4-6 см.
3. Для різного навантаження при їзді в таких амортизаторах передбачено 2 способи регулювання.
- Перший - тиск при накачуванні ресиверу.
- Зжимання пружин відповідними гайками.
4. І саме головне!!!
Періодичне підкачування ресиверу. Як тільки в надії на якісні сальники, Ви перестанете його підкачувати, можете отримати "пустишки" і потім будете їздити на самих пружинах... хоча... якшо руки виросли з правильного місця, то це діло поправиме. їх з успіхом можна розібрати замінити/відновити сальники, заповнити ресивер мастилом і знову їздити як на нових!