Христос Воскрес !
Пару слів про новопридбану Мусстанг Дельту 110 кубів
1 у порівнянні зі старою Дельтою - рама більш міцніша- товтостінна труба,
більші і ширші колеса 17 дюймів, двигун 110 вроді тихіше працює у порвнянні з 72 куб,
але це імхо , може у старій Дільті просто клапана невід регульовані...
2 Ту рідину що залили під видом масла у двигун -НЕГАЙНО треба злити, що і було зроблено,
були залишки мастила ЕЛЬФ 10W40 turbo dizel то і залив - десь 700 грамм
3 гайки, що кріплять амортизатори , відразу замінив , бо їх було наможливо нормально затиснути,
з якого металу їх зробили Китайські Товарищі - ХЗ...
те саме стосується гайок кріплення кронштейну підножок пасажира до задньої вилки- маятника,
яка там різьба - ??? , зверху гайки під ключ 14 , короче підібрати поки не зміг,
4 Наболіле питання кріплення підножок до картеру двигуна - поки думаю як закріпити підножки безпосередньо
до рами , бо так як зробили китайці - то не ГУД !
5 проводка зроблена більш надійніше ніж у старій Дельті,
6 У дозрозі десь на 103 кілометрі обкатки - мопед став глохнути , заводитись відмовлявся , думав що перегрів -
причина була у свічці запалювання - стояла з заводу якась Нон Нейм стрьомного вигляду,
поміняв на запасну ту що мав -виробник Денсо , мопед поїхав...
7 обкатую його - приблизно 30 хвилин їзда , 10 хв відпочинок , більше 40 км-год стараюся не їхати.
у нас тут на селі рівнина в основному - Передкарпаття - Мостиський район, дороги біш менш рівні.
8 Перевозити дуже зручно - у свою Рено Канго мопед просто закатуєш, переднє колесо заходить між
передні сидушки , зад фіксуєш канатиком до кронштейнів днища автівки.