черный +,зелёный масса,желтый катушка зажигания черножелтый.
Я так розумію, перед цим на вашому мопеді був 2-х провідний тахометр, якщо так, то чим він Вас не влаштовував?
Наприклад на моєму мопеді, після переходу на "постоянку", він працює досить чітко.
Приблизна схема його підключення/переключення знаходиться в шапці теми
Реле - регуляторы напряжения для аппаратов с однофазным генератором http://www.moto.com.ua/forum/message-150469/
Причому без всіляких переналаштувань самого тахометру.
Ще є такі приклади (кому як повезе)...
ФОТО 1
*******************************
Не раджу слідувати пораді тов.stnslv, не торопіться поки що нічого крутити, в усякому разі хоч би поки-що, залиште її як самий останній варіант.
*******************************
Річ у тім що, Альфа-Дельта -подібні тахометри налаштоавні на заводі, і налаштовані на диво правильно.
Пересвідчитись у цьому досить легко. Достатньо подати на вхід змінну напругу 10-30 вольт частотою в 50 Гц (частота побутової електромережі 220 вольт), наприклад з понижуючого трансформатора, будь-якого блока живлення (до діодного моста), або просто з трансформатора. При правильному налаштуванні показання тахометра повинні бути 1500 об/хв.
Але відносно ідеальна робота цих тахометрів можлива в умовах заводської (штатної) реалізації бортової електромережі мопеду, без кастомного переведення її на постійну напругу.
Після переведення на "постоянку" інколи треба трішки поморочитись...
******************************
Тепер читаєм пораду шановного makar1:
Попробуй приткни желтый к выходу генератора.
Він у "двох словах" сказав усе те, що я описав вище...
******************************
Тепер докладніше:
Якщо в генераторі залишилась катушка, яка живить CDI (комутатор), спробуйте на вхід тахометра подати змінну напругу з неї. Якщо її нема, спробуйте подати змінну напругу з одного з виводів силових катушок.
Самий оптимальний варіант (звісно якщо є місце в генераторі) поставити додаткову катушку, приблизно так як на
ФОТО 2, намотану тонким проводом, на напругу 15-30 вольт, один "кінець" якої підключити на массу, другий подати на вхід тахометра.