как по мне, то главное - определиться с задачей
Ви знову будете на мене злитись, але соррі,
якби Ви уважно прочитали в моєму повідомленні варіант №1, то зрозуміли б, що там я дав стартову інфу для того, щоб ще до того як починати всі ті кардинальні дії, що Ви описали, нікуди не їздивши на місці визначитись що протрібно буде для реалізації в подальшому.
Але так, я теж не знаю куди людина планує під'єднати тросик спідометра, тому там же, ще перед способами реалізації написав:
(Якщо трос спідометру Ви будете виводити з редуктора (машинки) колеса так як у Альфа/Дельта подібних мопедів то)
я особисто проводив заміри на реальних Альфа/Дельтовських спідометрах
1 км пробігу = 200 обертів тросика
цей параметр дуже легко перевірити на місці, але трохи нудновато бо треба все робити вручну.
Повторюсь, якщо повезе і кількість обертів співпаде, то ВСЕ, Ура!
Якщо ні, от тоді і ЖПС і стовпи і т.д. і т.п. Але і тут буде проблема - це одометр. Шкалу спідометра можна перемалювати, а як бути з невірним пробігом?
Тут мабуть буде простіше замінити червячну передачу машинки на колесі, підібравши таким чином, щоб передаткове число співпало з необхідним.
І останнє,: є різні велокомпи, є такі в яких цифри дуже гарно читаються (наприклад фото), є й інші.
Так і з думками людей, комусь подобаються шкали із стрілками, комусь екранчики з цифрами, усе на любителя і власника техніки, йому вирішувати, а не нам.
А у випадку з мотороллером взагалі може виявитись, що самим оптимальним буде приборка від скутера...