Юху...перші 10000км розміняв
А це означає що з них, 7500км на 90сс. Тяговитість движка не змінилась від моменту переведення на 90сс! Навпаки тепер движок працює більш плавніше і вібрації уменшились.
І так, підведу підсумок які поломки в мене були, за такий пробіг...
1)На 300км пробігу замінив демпферні резинки на саморобні, так як стокові - "порвались"!
2) Десь на 350км згоріла лампа в стопі... Виходом послугувало переведення габарита на світлодіоди, а на стоп СССР-івська лампа з однією спіраллю 12В 15Вт. Оце дійсно лампа, ще до тепер світить!
3)На 500км почали лопати кріплення задніх поворотів - проклеїв тріщини суперклейом, а під кріплення поворотніків вирізав резінки - після цього перестали лопати...
4) На 4500км - лопнув багажник - заварив, зміцнив конструкцію давши два упори...тепер жодного натяку на тріщини!
5)На 7300км замінив задню покришку, так як стокова "зубаста" - зносилась так, що гулю виперло!
6)На 8000км згоріла лапа в задньому лівому поворотніку.
7)Приблизно на 9000км - лопнуло кріплення баку!
Ну ось вроді і все з поломок...
Отже з цього можу з впевненістю зробити висновок:
ЯК СТАВИШСЯ ДО ТЕХНІКИ - ТАК ВОНА ТЕБЕ І ВОЗИТЬ!
Тепер, що модернізував, а що замінив!
1)На 3500км було піднято кубатуру до 90сс!
2)Викинув ковпак воздушного фільтра, так як він "душив" мотор!
3)Замінив резінки на підножках пасажира - на саморобні, так, як стокові нікуди не годились!
3)Позамінював всі лампи світлодіодами і встановив в фару лампу галоген 60Вт!
4)На всякий випадок було зроблено "АВАРІЙКУ".
5)Установив ВЕЛОКОМП!
6) Поставив на перед резину КЕНДА К-482 17-2.75
7)Установив воздухофільтр з "Москивча" (масляний) - тим самим "роздушив мотор" - пропускна способність цього фільтра значно вища ніж стокового!
8)Установив комплект саморобного масляного охолодження - ЗАЗ-івський маслорадіатор!
9)Був установлений СVK карбюратор від скутера!
Вроді все, точно не пам"ятаю, можливо щось і ще забув!
Підведу підсумки:
Стан зірок задовільний, за 10000км зношені більше ніж на половину (захисту ланцюга немає)! Задні, стокові амортизатори, вже майже повністю розбиті - требують заміни на масляні! Підшипники рульової колонки в чудовому стані, навіть не потребують заміни! З движком проблем не має, все працює чітко! Масло лию дешеве, автомобільне ЛОТОС 15W40! На 10000км вирішив зробити ТО мопеду... Провірити та виявити зношені вузли, попідтягувати всі кріплення, змастити підшипники, провірити раму та передню вилку на предмет тріщин!
1) Підшипники потребувались в заміні смазки - набив нової!
2)Попідтягував всі гайки...
3)Провірив вилку і раму на предмет тріщин - нічого не виявлено!
4) Закріпив бак болтом (навіть кріплення варити не прийшлось)! Справа в тім, що до баку приварена широка пластина металу, до неї приварено було саме кріплення, ось і це кріплення відірвалось від цієї пластини! Просверлив діру - прикрутивболтом М6кріплення... Все, тепер бак сидить "глухо"!
5) Зняв ланцюг і промив його в ацетоні!
6)Провірив натяжку ланцюга ГРМ - як новий
7) Довелося виготовити нові демпфери, так, як ті що стояли - були "понадривані" вже!
Ось в такому стані в мене мопедко за 10000км експлуатаці (фото)! Фух, вроді нічого не забув, всім дякую за увагу
P.S Сьогодні рівно 1 рік, як я з ВАМИ на цьому чудовому форумі
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________