То,что у тебя побежал мопед энергичнее-так это потому,что этот карб делает нужную пропорцию,а стоковый не так у тебя настроен.
Да ні, Гена, при всій повазі до тебе, але змушений частково не погодитись! Стоковий карбюратор в мене налаштований на самі оптимальні настройки, на яких досягається максимальна потужність і швидкість! Діаметр дифузора - 19мм, ігла на середнім ділені, рівень в поплавковій камері на 1мм низче "роз"єму", вінт якості - 1.5 оборота (сама оптимальна робота мого карба) - нагар на свічці світло-коричневого кольору! Карбюратор як не крутив а кращої роботи вже добитись практично не можливо! І рівень в поплавковій камері збільшував-зменшував, і іглу піднімав, і жиклер увеличував поступово а краще ніж є, вже досягнути не можливо!
Теперь посмотрим на CVK карбюратор...Там пропорция бензина так же само будет производиться.При открывании заслонки под силой всасывания поднимется заслонка на мембране,к которой жестко привязана игла и получим то же самое-при проходе десятой части воздуха пройдет через жиклер и иглу десятая часть бензина от возможного.
Карбюратор CVK на відміну від стокового є постійного розрідження, і дросельна заслонка піднімається сама від пропускної способності повітря!
Перевага такого типу CVK карбюратора в тому, що золотник підтримує постійне розрідження в зоні розпилювача, забезпечуючи оптимальне співвідношення палива і повітря! Звідси моя думка, що CVK карбюратор чуть краще готовить паливну суміш, а значить динаміка і потужність чуть кращою буде на відміну від стокового!
Прочитал утром пост Вани и думал сегодня целый день...А теперь и вы написали за тот карбюратор. Не пойму.Что вы в нем нашли?
На мою думку, кожен карбюратор має свої переваги і недоліки!
Карбюратор CVK:
1)Більш складніший по принципу роботи і настройці.
2)Габаритні розміри більші.
3)Чуть економічний.
4)Ускорітельний насос. (покрачує динаміку розгону і робить движок більш відзивчивим на ручку газу)
5)Ситсема стабілізації холостого ходу (робить більш устойчивий ХХ)
6)Еклектротермоклапан (відкриває доступ додаткового палива для збагачення паливної суміші, що дозволяє заводити движок з пів-оборота в будь-яких умовах)
7)Карбратор CVK є постійного розрідження (готує краще паливну суміш, а значить і економічніший)
Стоковий карбюратор:
1)Простий як "двері", що в настройці, що в роботі.
2)Менший за габаритами.
3)Немає ускорітельного насоса (сильне збіднення паливної суміші, при різкому відкритті ручки газу, що знижує динаміку розгону)
4)Немає системи стабілізації холостого ходу (що робить "плаваючим" ХХ)
Ну ось і все, що можу сказати з приводу цього!
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________