Ой, Иван. лукавишь как!!! Обманываешь ты нас всех! Требуешь! Еще как требуешь! А переделывал зачем на кубатуру, а с жиклерами кто игрался?
Но это же нормально, не ты один, все мы чего-то большего хотим получить от него. Кто в тайне, а кто явно добивается путем всяких переделок и усовершенствований. Это в нас сидит "советский" человек, который привык к халяве и любит сделать из "добра" конфетку. Т.е., купив мопед за 250 $, хочет получить с него мотоцикл стоимостью 2500$, путем незначительных дешевых переделок и нововведений.
ЗЫ. Ты только смотри не обидься на меня! Я же тебя не осуждаю, сам такой...да и все мы такие...
Ну Генадійович, можливо я чуть не так виразив свою основну думку! Я мав наувазі що не вимагаю від мопа швидкостей в 100-140км/час(бо розумію, що це не для цього класу техніка)! А на рахунок підняття кубатури: "мощность лишней не бывает"
Мда...з жиклерами ігрався я точно багато, хоча результату великого не побачив, крім +3км/час! Це щоб заспокоїти свою логіку: "раз кубатуру підняли - повинна бути чуть більша пропускна способність жиклера". Но увы, помилився чуть! Коли награвся з жиклерами досить, зрозумів, що жиклер підбирється не від "балды" і не під кубатуру, а саме під конкретний розмір дифузора карбюратора! Якщо ж ми жиклер збільшимо, то по ідеї збільшимо подачу палива! А пропускна способність повітря в дифузорі карбюратора залишиться не змінною, отже паливна суміш стане перезбагаченою! Звідси і крім більшого розходу палива ніякого бажаного результату не получиться! Так щоб збільшувати жиклер (в розумних межах) потрібно і збільшувати дифузор карбюратора, щоб паливна суміш була оптимальною, ось тоді можливо бажаний результат буде! ІМХО!
P.S Генадійович, ну що Ви, які там обіди!!!
Я завжди сприймаю будь-яку критику відносно мене належно і відношусь до цього з розуміннням! А особливо якщо в критиці прослизнула істина...
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________