Завдяки нашому чодовому форуму, а також завдяки
Генадійовичу (
sgl57) - сьогодні оприділився з вибором покришки і остановився на
Кenda K-482 (фото-1)! Ціна цього "чуда" -
200грн. Но скажу зразу, попробувавши покришку на "ощуп" - вона своїх грошей вартує!
Резина товста і дійсно її можна назвати РЕЗИНОЮ! Якість навіть більша чим я очікував! Всередині теж, хороша, ніде не видно не залитих ниток(фото-2)!
Резина має специфічний запах який належить резині, а не того китайського "г-на", що стояло в мене раніше! Резина на вигляд з чуть відблиском (як СССР-івська), провівши пальцем САЖА не сиплиться, а чути своєобразний звук порипування, при цьому на резині не залишається ніяких слідів!
Провівши всі дані огляди стокової "зубастої" резини, скажу що вона і далеко не відповідає якості КЕНДІ, одним словом стокова резина "пасе задніх" - на запах наче "асфальт", дуже м"яка, пальцем протягнеш - сиплеться сажа, при цьому ще й гума тонка! Ось тепер ясно чого вона зносилась повністю за 7300км
Ціна ось такої "зубастої резини" як в мене стокова - 140 грн!(фото-6).
НІКОМУ НЕ РАДЖУ ЦЮ "ЗУБАСТУ" РЕЗИНУ БРАТИ - ЯКІСТЬ НИЖЧА ЧИМ ЗАДОВІЛЬНА! - це кажу з свого досвіду! А ось
КЕНДА-К482 (фото-3)- це дійсно покришка! Взявши її в руку зразу відчувається наскільки вона тяжча за стокову, а резина така упруга, що ледве на диск "обув", помучився чимало з "танцями з бубном"! Але все-таки переобув свого коника в КЕНДУ
Випробувати її в дорожних умовах поки-що небуло можливості, оскільки погана погода. Так що чекайте детальних звітів про те, як вона веде себе в різних режимах експлуатації, в різних дорожних покриттях та умовах!
Тепер ще трохи опишу про косяки, які замітив коли міняв покришку - це те, що стокова камера має не рівномірну товщину гуми, і в тому місці де вона тонша - випирає "шишка"! Не камера - а пародія просто! Гума знову ж таки запах "асфальту має"
Натомість взяв СССР-івську
КАРПАТОВСЬКУ камеру - ось це дійсно камера, навіть на ощуп гума товстіша. Поставив її! Камера доволі легко обулася на 17-тий диск. Зібрав, накачав - результатом задоволений!
Заодно, як колесо було зняте - нарізав на гальмівних колодках косі смуги (фото-5), щоб "пиль" і стертого фрикційного матеріалу - не забивала колодки і не втрачалась ефективність гальмування. Вся "пиль" з фрикційних накладок - повинно по ідеї збиратися в цих нарізаних канавках та відводитись в сторону. Короче, подивлюсь який результат буде! Відзвітуюсь!
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________