Что за бред? откуда там может взяться 140 ватт? Я ставил и двухполюсники и 6 полюсники, там и близко не пахло подобной мощностью. Да и лучше поставить нормальную фару с хорошей лампой, толку будет больше , чем колхозить с противотуманками.
Повністю підтримую! Якщо вже не влаштовує якість освітлення стокової фари, то краще зайнятися її модернізацією, чим там прибавляти собі гемору з додатковими фарами! А саме найкращий спосіб, замінити стокову оптику на ВАЗ-івську 2106, лампу галоген Н4, світло на постоянку перевести, поставити РР Актівовський, або самопальний і буде вам приємне світло! Особисто в мене фара відрізняється від Альф і Дельт! Фара вся металічна і оптика теж, як ВАЗ-івська, автомобільні лампи
Н1 підходять без будь-яких вдосконалень! При цьому автомобільна лампа дуже хороше фокусується в оптиці моєї фари. Лампу поставив галоген
Н1 6055Вт Tungsram (18грн)! Все решто перевів на світлодіоди, тобто
задній габарит, підфарник, індикатор поворотів, індикатор дального світла, підсвітку прибоки - тим самим зекономив
17Вт (світлодіоди брав з цоколем
Т10, готові автомобільні на 12В, йдуть в підфаники і приборки. фото-2)! В підсвітку тахометра і спідометра ставив
зелені світлодіоди, так, як на них найкраще читається приборка (фото-3)! Пробував сині в приборку ставити (не порадувало! читаємість цифр погіршується). В габарит поставив білі світлодіоди, в індикатор поворотів і дального світла - теж білі. В задньому габариті 8-сверх ярких
червоних світлодіодів. Світло в мене на постоянці з завода йшло, генератор 6-ти катушечний, но скажу, що він більше як
85Вт ніяк не має! Правда, скільки їздив вечером, акумулятор зовсім не розряджається, після поїздок має
12.6В! Но генератор вже працює і там майже в натяг при лампі 6055Вт! Але зате якість освітлення в мене не храмає! За 200м автомобілісти вже моргають фарами, щоб переключив ближнє!
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________