Сьогодні друг пригнав до мене свою Альфу 72сс на ремоннт (фото-1). Це просто кошмар
. Фара не світить, задні поворотніки не працюють, сигнал не працює, підсвітка приборів несвітиться, індикатор передач теж, стартер взагалі мовчить, акумулятор дохлий ледве 9В має. Пробіг всього 7400км. В моторі щось ритмічно гримить, ніби хтось туди болтів насипав, зозори в клапанах 1мм (не знаю хто йому такі нарегулював), проводка взагалі понакручувана, купа всяких подомотуваних дротів(не факт що правильно підключено). Лапка передач болтається(не закручена), іголка дроселя карбюратора погнена, флаці впускного патрубка потріскали (він їх клеєм поприклеював)
. Ну просто жах, як мопед "добили"
. Я в шоці!
. Заводиться ледве, коли добавити газу і скинути, то обороти ростуть самі аж до "червоної зони". На впускному патрубку і неозброєним оком видно що там підсос воздуху. Ой, короче із усім цим мені доведеться воювати
Почав з чистки карбюратора, всередині там повно сміття(таке враження що його ніколи не чистили), та ще й впридачу запорна ігла була неправильно встановлена. Вирішив заодно розібрати і свій карб, щоб порівняти їх обидвох. І так: жиклери в нього на Альфі стоять
33 і
74. В мене на Сабурі
35 і
78. Чому ж така різниця? В мене мопед теж йшов з заводу з поршневою 72сс. Дальше порівняв дифузори. На моєму карбюраторі дифузор значно більший навіть на око видно (фото 2, мій карб зліва). В мене дифузор
14х17мм в нього
14х15мм.
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________