Котушка розрахована на яку напругу живлення ?
Що ти маєш на увазі під напругою живлення катушки запалення? І чого ти вирішив, що конденсатор в іншій схемі теж буде підключений послідовно з нею? І чого ти до неї так причепився?
На мою думку, спочатку потрібно підібрати схему батарейного CDI, а потім вести розмову про катушку. Не факт, що схема буде виконана на тиристорі, є кращі, на транзисторах. Можливо виникне необхідність замінити катушку запалення на іншу (наприклад автомобільну) і що з того, це що, дуже велика проблема?
Ще раз нагадую: уважніше читай мої повідомлення і передивляйся ссилки, які я в них привожу, наприклад цю: http://qrx.narod.ru/spravka/l497.htm
На фото 1 із твого поста, видно L1 та L2, а вони якраз і виробляють понад 200V
Фото приведено виключно для наочності і схема запалення ніякого відношення до питання, яке я розглядаю не має.
Знову ж таки, ти не уважний, ЦИТАТА з мого повідомлення:
В ней меня заинтересовало не то, как реализована система зажигания, а то как подключены катушки освещения L4 и L5..
А про саму систему запалення (точніше про конкретну схему), яку б можна було використати на мопедах Альфа/Дельта, я ще навіть і розмови не починав.
ТАК ОТОЖ
PS: Дуже важко розмовляти з людиною, яка не розуміє або не хоче розуміти те, про що йдеться.