У мене альфа 72сс, на циліндрі вибито 49сс, на моторі 1Р39FMB, тобто 49сс, реестрував у 2018 році, так як мопед по талону з магазину та з маркування на моторі 49сс, номера выдають мопедні, тобто малі, а якщо 110сс, то великі, мото, бо це вже вважається мотоциклом. Вже рік, як переробив двигун під 110сс, на циліндрі тепер вибито 110, зупиняли разів 5, за відсутність шолому помахали пальчиком типу так ніззя й у черговий раз попередили, а я у черговий раз за 15 років пересування на мопеді без нього пообіцяв що виправлюсь, щодо категорії А їм пох, бо з тією категорією я маю право керувати мотом наприклад 1800сс і вагою 300кг,а тут якась альфа, от аби з А1 я їхав на 1800сс, думаю у них могли би виникнути питання.
Ніхто ні разу не ліз раком дивитись маркування двигуна, рами чи що там вибито на циліндрі, і на це їм пох, коли я маю при собі посвідчення водія, страховку, й реєстраційний талон, та аби я їхав у шоломі могли і не зупинити. От аби цього всього не було, то скоріш за все у мєнта і з'явився б стимул стати на коліно й глянути, щож за маркування сховалися під мазутою на тому довбаному движку, й інші питання, могли би виникнути.
Талонів з магазину у мене було 2, один при реєстрації вилучили, а другий я їм і не показував
, на фото: мото техпаспорт, на мопед, обидва ідннтичні, і старий на алфу.