отлично себя ведут.
100% правда!
пару лет. потом - в утиль.
Неправда ваша! Працюють вже років 7 без нарікань!
газомасляные. да, огонь. но потом потек 1, за ним и второй.
Блін шо Ви з ними робите, що вони у Вас течуть???
одному жестко, вдвоем пробивает и качает до следующей кочки.
Катаю удвох + часто з додатковим вантажем - нічого не пробиває, і ніколи не буває жорстко.
Після зимового простою (я на зиму їх знімаю) закрутив гайку на 2,5 см, підкачав до 7-8 аТм і вперед! Головне своєчасно підкачувать (я це роблю приблизно раз на 2-3 тижня)!
самое плохое - неремонтопригодны.
І тут не правда ваша. я свої розбирав і збирав через рік експлуатації, бо була необхідність не по моїй вині, за-одне замінив оливу на ATF (для гідравлічних коробок передач, червоне) і трішечки підсилив пружинки сальників - ВСЕ!
-------------------------
PS:
А може то тобі попались такі, типу справжні, а насправді якась відверто кетайська фуфло-підробка, як свого часу Макарена купив подібні аморти, навіть із "золотником" для підкачки, а потім виявилось, що той "золотник" звичайний муляж...???
PS.PS:
Я обдурив... тільки що передивлявся фотки і.... виявляється, що аморти на моєму дирчику катаються уже 9 (дев'ять) сезонів... ДАК ОТОЖ....