Вот спасибо задавшим вопрос и спс ответившим ПОНЯТНО....как раз тоже кручу новый карб ...свеча была черная и все.....теперь наладим....))))
Інфа для загального розвитку (розказали знайомі, які торгують мото-запчастинами):
Новий карбюратор (новий, не Б/У, той що Ви купили в магазі (любому)), необхідно вскривати і ретельно передивитись, а при необхідності акуратно промити (прочистити) усі отвори та жиклери всередині, БО
вони йдуть із заводу оброблені спеціальною концервуючою речовиною, для попередження окислення при зберіганні, транспортуванні тощо.
Бувають і навіть непоодинокі випадки, коли залишки тієї речовини можуть бути таких розмірів, що і в лупу важко роздивитись) засмічують отвори, особливо які впливають на роботу ХХ, і тоді як не крути нічого путнього не вийде, допоки сміття не вимиється, або не вичиститься з отвору.
Чим чистити? банальною риболовною жилкою (лєскою) і ні в якому разі не дротом (проволкою)!!!
В більшості випадків після такої ревізії/чистки, крутити гвинти якості та кількості нема потреби, достатньо заводських налаштувань.
У мене все.
Всім Удачі, дякую за увагу!