На хх звук есть, а чуть добавить обороты и звук исчезает.
Так правильно, даєте оберти, двигун починає гучніше працювати і той звук стає непомітним.
Я Вам раніше писав, що скоріше всього ГРМ, проведу аналогію із своїм мопедом:
На першому році експлюатації, при першомі заміні мастила під час обкатки, знизу двигуна викрутили не той болт (там їх два, один для злива мастила, другий тримає шток (малюнок 1) натягу цепки грм), пружина і шток відповідно випали.
Ми поставили їх на місце, але мабуть під час цих маніпуляцій випала резинка №8 на малюнку 2.
Після цього з'явився стук, дуже схожий на той що у вашому мопеді.
Тоді окремо резинки не знайшов, мусив купувати комплект (мал. 3). Поставив шток з резинкою - стукіт пропав.
Може і у Вас та сама причина?
PS:
Якщо будете виймати/вставляти шток, робіть це дуже повільно і поступово провертаючи в сторони, бо шток заходить у отвір дуже щільно і резинка, якщо вона там є, може злетіти і залишитисю всередині двигуна.
Шток вставляти відповідно - резинкою уверх, шариковий клапан в штоці до низу.