Ребята,что считывает обороты двигателя и передаёт на тахометр.На старом движке работал отлично.
Датчика тахометра як такого не існує. Тахометр підключаеться до змінної напруги силової катушки.
При зміні генератора на 6-ти катушечний, а також при переводі бортовії мережі на постійну напругу часто спостерігається нестабільна робота тахометра.
Єдекілька способів вирішення проблеми:
1. Перепідключить тахометр на катушку генератора, яка живить CDI (комутатор), але оскільки на виході цієї катушки рівень напруги може доходити до 200 вольт, тахометр потрібно підключати не на пряму, а за допомогою деяких схемних рвшень (малюнок 1, 2).
2. Якщо генератор 2-х катушковий, то встановити додаткову катушку поверх катушки, що живить CDI, яка буде видавати в залежності від обертів 10-50 вольт змінної напруги і буде живити тільки тахометр. Такі рішення давно і широко застосовують на заході (малюнок 3) на малюнку видно навіть 2 додаткові...
З такими допрацюваннями тахометр буде не залежний від силової катушки і ніще не буде впливати на його нормальну роботу.