а є і мінуси, шо фаска, як на мене, великовата.
Вы имеете ввиду толщину рабочей кромки? Если да,то забейте на это: Угол задаёт(в основном)седло.Просто нужно клапана немного "править"(поменять угол,сделать его не 45,а грд.40-42).Токарный,или сверлильный станок,да хоть дрель в тиски;и крупным наждаком меняем угол.
Себе делал вообще 30 грд.Всё работает.
Конечно,лучше фрезами "править" сёдла,но где их наберёшься.Делал,как-то моторчик забавный,пришлось "жигулёвские" перешлифовывать(ох трудно),и "пилот"делать. МУка одним словом.
В ютубі є відео де чувак на прізвище Травніков вертів в рукахбашку з 139 движка, і каже шо прикол цих гловок в тому, що вісі направляючої і вісь сідла не співпадають, в резільтаті чого ширина фаски різна, і він з наявного раніше придбаного інструменту, яких зараз дуже важко знайти, прорізав матюкаючись фаски під наявну направляючу, бо отвори дуже і дуже малі. Моя башка виявилась теж з різною шириною пояска фаски, тому зменшивши кут я гарантовано викинув би їх, тому я вирішив частину фаски залишити, а частину зняти, шо я і зробив за допомогою дрелі, після чого довго і нудно притирав, але нормальної герметизації так і не вдалось зробити. Ні, з клапана керосин не капав, але коли компресором знизу обдуваєш клапан, то в керосині були пузирки повітря.
Вирішив заодне почистити карб. Зняв голку винта якості, і промив її разом з пружиною і гумовим кільцем Хадовською емульсією для чистки карба. Давай голку тавити назад - гумове кільце розбухло і не ставиться назад. Кінець дня, виморений, не захотів чекати коли кільце просохне і зменшиться, тому силою його туди запхав. В результаті взагалі пропав холостий хід... блін