Показати повідомлення
С вашего позволения, изменю название и первый пост темы. Как-никак, 139QMB и его многочисленные клоны - на большинстве 4-тактных "китайцев" (если не на поголовно всех...)
Давайте тут и поговорим, соберем до кучи всё, что знаем и с чем сталкивались.
Вот краткие циферки -
139QMB
1 цилиндр , 4-х тактный, воздушно-принудительное охлаждение , автоматическая интегральная трансмиссия
Рабочий объем см. куб. :
49.55 (dцилиндра=39 мм)
63.07 (dцилиндра=44 мм)
71.96 (dцилиндра=47 мм)
84.73 (dцилиндра=51 мм)
Рабочий ход поршня, мм: 41.5
Макс. Мощность для dцилиндра=39 мм (КВт/об. в мин.): 2.3/7500
Макс. Кутящий момент для dцилиндра=39 мм (Нм/об. в мин ): 3.2/6000
Частота холостого хода (об. в мин): 1600±100
И специально приложил картинку, честно украденную на сайте любителей китайских 4-тактников: она как-то очень уж наглядно показывает, что и действительно в этот картер можно запросто вставить нечто большее, нежели цилиндр с диаметром 39 мм. Я прекрасно помню, как выглядит картер "Запорожца" и как туда входят гильзы цилиндров: ни фига туда больший диаметр не войдет, а тут - с запасом сделано; так что разговоры о том, что 139-й "не рассчитан" на объемы более 72сс - это только разговоры.
Да и вообще, разобрав собственноручно этот мотор, могу однозначно сказать: не знаю, как он там сделан, но то что он великолепно задуман - это даже не обсуждается. Хороший мотор; как собственно всё, что придумано "Хондой".
Доброго пути и свободного междурядья!
Змінено: 08.03.2011 р., KERK
я более склонен думать, что или впуск был пережат или негерметичен. вотгазы чуть и прорывались
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
ставь асбестовую. она прощает грехи и ужимается. главное - гериетичность при сжатии
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
большой разницы какую прокладку ставить нет , главное правильно зажать , сначала 4гайки (крест на крест ) потом два болта (м6 длинные ) болты сильно не тянуть , часто ими отламывают головку , так что нужно быть аккуратным
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Я так і зробив))
Нежданчик у мене, товарісчі - полетів правий сальнік колінвалу, тепер вся права половина в маслі, і кожух, і генератор, на колесо попадає, і каплі під движком... Думаю дотяну до кінця обкатки, а потім заміню масло і сальник. Якби ж це бул права сторона, то там легше - зняв варіатор і ось він, а справа нада знімати кришку картера, і саме головне - МАГНІТ, на який у мене немає сйомника...
Доречі - а скільки у цього движка обкатка???
З повагою
я в принципі так і зробив, а коли затянув бокові 2, то 4 болта далі вже не тянулись...
З повагою
Я так і зробив))
Нежданчик у мене, товарісчі - полетів правий сальнік колінвалу, тепер вся права половина в маслі, і кожух, і генератор, на колесо попадає, і каплі під движком... Думаю дотяну до кінця обкатки, а потім заміню масло і сальник. Якби ж це бул права сторона, то там легше - зняв варіатор і ось він, а справа нада знімати кришку картера, і саме головне - МАГНІТ, на який у мене немає сйомника...
Доречі - а скільки у цього движка обкатка???
обкатка как всегда 1000км , съемник ротора продается , не дорого стоит , чтобы заменить сальник двигатель снимать не надо , только крышку , если сильно течет лучше заменить , работа без масла - смерть мотору
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
я постійно моніторю рівень масла. Те шо движок знімати не нада я знаю, просто гемору з правою стороною більше ніж з лівою
А сйомник у нас можна купити 40 грн (не закалений), за 75 грн (закалений) і вище..
Нда, 1000 км - це випробування)))) Так і наровить дать йому просраться, але нільзя... Я, шоб сильно не корітло, поставив на карбюратор обмежувач відкривання дроселя - болт - на ньому з заводу для цього була спеціально нарізана різьба
З повагою
Приїхав всього 50 км, і вже у впускному каналі з"явився коричневий наліт, впускний клапан мокрий. Через шо? Які будуть думки??? Чи пов"язане це зі зміщенням міток роспредвалу, чи може через зміщене на 1-2 мм вліво запалення??? Як лічиться???
З повагою
Змінено: 11.06.2016 р., makey_s
+ при рівномірному русі 30-40 км/год відчуваються ривки, наче свічка через раз робе, хоча нагару на ній немає. Швидкість набирає ловко, не давиться, тобто при розгоні цього не спостерігається. При різкому відкриванні дроселя теж не давиться, накатом їде рівномірно. Від чого б воно таке???
З повагою
+ при рівномірному русі 30-40 км/год відчуваються ривки, наче свічка через раз робе, хоча нагару на ній немає. Швидкість набирає ловко, не давиться, тобто при розгоні цього не спостерігається. При різкому відкриванні дроселя теж не давиться, накатом їде рівномірно. Від чого б воно таке???
в каком состоянии вариатор ? если на щеке есть ступенька то возможно из за нее , возможно виноват и карбюратор , можно подвигать иглу и посмотреть что изменится
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
знімав карбюратор, але там все гуд, чисто, адже я перед тим його ретельно мив + поставив в магістраль до вакуумніка Жигулівський паливний фільтр. Голка піднята
Варіатор новий, але розточений. Розточений він на торцю, до самого краю роліки не доходять так як я в карб поставив обмежувач відкривання дрос. заслонки, тому більше 50 він не їде.
Як по поводу фото впускного каналу головки??? Через шо може засиратись??? Адже клапана притерті!!!!
З повагою
думав може богатить, я чо і знімав карб, провірити впускний коллектор чи тече бенз, але він виявивсь сухий, без нагару, а в головці впускний канал чомусь в коричньовому нальоті, хоча голова нова
Жиклер стоїть на 75
З повагою
по поводу дергается от 30кмч до 40кмч - в этом режиме работает игла карбюратора , возможно нужно опустить или поднять , на холостых игла еще, не работает а на полный газ уже не работает , по головке - возможно налет от неполного сгорания , на втором такте (если не ошибаюсь ) идет продувка , вот тогда эта срань и попадает во впускной канал , собственно стирильной чистоты нет и у меня , но в основном нагар на выпускном клапане
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Друзі!!! Чекаю на ваші думки!!!
Я чого подумав - мож це прихвати??? Новий циліндр, нові кільця, поршень... може таке бути???
Більше склоняюсь до проблем з карбюратором, ібо ривки відчуваються такою на нерівній дорозі, мол рівень палива скаче, тому і сумішоутворення порушується. АЛЕ ЧОГО СЕРЕ У ВПУСКНИЙ КАНАЛ - досі не зрозуміло
З повагою
Друзі!!! Чекаю на ваші думки!!!
Я чого подумав - мож це прихвати??? Новий циліндр, нові кільця, поршень... може таке бути???
Більше склоняюсь до проблем з карбюратором, ібо ривки відчуваються такою на нерівній дорозі, мол рівень палива скаче, тому і сумішоутворення порушується. АЛЕ ЧОГО СЕРЕ У ВПУСКНИЙ КАНАЛ - досі не зрозуміло
нет это не прихваты , прихват слышно хорошо , кольца звенеть начинают , дело в карбе или зажигании , возможно просто плохой контакт в колпачке свечи или на соединениях , может и уровень мал в карбе , тут нужно подходить обстоятельно , проверять все по порядку , смотреть как меняется проблема , если я правильно понял то крб меняли на новый ? тогда его можно исключить , можно копать в сторону зажигания
п,с был у меня один похожий мотор , так там генератор давал искру не всегда , 3 раза есть 1 нет , но на скачках это не отражалось , он все время странно работал
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Змінено: 15.06.2016 р., 6barakuda
Нє, карб відносно старий, я його міняв на минулій комплектності двигуна, коли той був на 50сс.
Я в ночі ворочався, з голови не виходила ця западлянка з ривками двигуна, і виніс гіпотезу, шо ривки на усталених режимах можливі через те, що коли крутиш ручкою газу, то мембрана піднімається, а коли обороти постійні, то мембрана трохи опускається так як досягається баланс тиску повітря над мембраною + пружина + під мембраною, тобто переріз проходження повітря стає меньшим, і вакуум більше тяне бензинової емульсії, в результаті суміш стає богатою, це власне і пояснює збільшення ривків на поганій дорозі, так як скаче рівень в поплавковій камері, в результаті більше бенза йде на приготовлення емульсії. Для 50сс цього перерізу може і достатньо було, а ось для 80сс вже мало.
Короче я вранці перед виїздом поставив штопоре кільце з крайнього нижнього положення на крайне верхнє, тобто опустив іглу, в результаті жодного ривка!!!! Правда, холості треба ще підрегулювати...
Я про багату суміш подумав би в останню чергу, ібо головний признак богатої суміші, на мою думку, мокрий як карбюратор, так і впускний коллектор та повітряний патрубок, а тут - все сухо!
Було таке шо я і на свічу грішив, але вона б лажала і при наборі обротів, і на холостом ходу, а так обороти набирались різво, і стабільний ХХ. Думав може високовольтний провід пробиває на раму - раз було таке в себе спостерігав - віддалив максимально від рами - ефекту не дало. Люлька правда легко знімалась, але контакти чисті, сміття на зажиму немає. Зазор на свічці нормальний, провіряв сверлом на 0,8 мм - заходить з трудом. Вона хоч і стара, проїхав на ній близько 6000 км, але в нормальному робочому стані.
Короче обкатка продовжується, вже 120 км накатав. В основному з/на роботу. В середньому швидкість 35-45 км/год, стоять в вариаторі полігональні грузики на 8,5 гр, хоча дійсна їхня вага 8,1 гр
З повагою
Короче обкатка продовжується, вже 120 км накатав. В основному з/на роботу. В середньому швидкість 35-45 км/год, стоять в вариаторі полігональні грузики на 8,5 гр, хоча дійсна їхня вага 8,1 гр
8.5 грамм многовато , для 10 колеса лучше 6,5 - 7 грамм , но тут не только грузами нужно играть , раньше груза были упаковками , несколько комплектов разного веса , можно было подобрать под себя , за иглу я сразу говорил , регулировку нужно начинать с средней засечки , потом если нужно двигать , каждый раз ,после изменения высоты иглы , нужно регулировать качество смеси по новой и так до тех пор пока не получишь нужный результат
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют