тільки тоді тримається біля 90 градусів.
Раніше температуру не міряв, але всі три движки мали сліди прихвату на поршнях хоча клину не було, на одному через 13 тис накрився підшипник шатуна.
ну прихват тут ще якість і конструкція самого мотора... бо якшо ЦПГ
конструктивно має погане змащення і охолодження, то масло може буде і 70С, а циліндр 300С. При норм охолодженні температуру бере на себе масло і буде 100С масло і 200С циліндр відповідно (цифри для прикладу)..
Так от і цікаво де той максимум. Просто я набрав температуру 115С на трасі при +24С, шо тоді буде в лісі при +30С, коли оберти норм, а повітря набігаючого нуль. Буде всі 130-135С масла... 0_о
Да і в мене ж не Хуіньджуань ЗЦ1556КЛРМ-125Д2, а відома в світі марка, де інженери хоть на щось розраховували.
P.S. Просто в авто масло в жару гріється до 110-120С і це норма, так то машини з водяним, а тут воздушнік. Чому тоді треба ставити МО і охолоджувати масло до температури водяного мотора? Саме масло (нормальне) має стабільність роботи і гарантію змащення до 150С у більшості виробників... то 120 це ж не 150 всетаки.
P.S. я зараз на маслі Могуль, може воно гівно і дає погану змазку, того і гріємось таак? Можу поміняти на будь-яке інше, той само Зік що був на минулих мотиках... але я не думаю шо це вирішить проблему, і чи це проблема взагалі.