Я раніше теж хотів собі такого мотоцикла,вибір стояв між ним та viper f5 . Але подивившись на його смішні маленькі колеса довелося брати ф5 .Жаль, якби не колеса то придбав би саме його :-(
Смішні маленькі колеса були на "Тулі". Але це не робило "Тулу" поганим мотоциклом.
16-дюймові обіддя - це розмір, нормальний навіть для "великих" круїзерів. Приміром, такі колеса стоять на всій лінійці дволітрових "Індіанців" (Indian Chief, Indian Chieftain, Indian Vintage). Узагалі-то дивно читати про те, що при виборі мотоцикла вирішальним фактором стають... колеса!
Зазвичай людина має певні уявлення про те, який моциль її приваблює:"спорт", круїзер або ендуро - це настільки різні як за виглядом, так і за призначенням мотоцикли, що в них зовсім різна "цільова авдиторія". Образ мотоцикла визначає свідомість байкера: "пуляти" й "розсікати" - це, погодьтеся, зовсім не одне й те саме.
Насправді смішно - це коли на приладовій дошці "еф-п'ятого" - 220 кмг та червона зона тахометра від 12 тис. обертів. Виглядає точнісінько так само, як спойлер та наклейки SPARCO і STRIT RAYSING на роздовбаній "капєйкє".