MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
22.11, 10:12
44
-1 °С
Вітер: 1 м./с., Пд-З
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Тюнинг двигателей 157QMJ, 157QMI (GY6) 125/150сс

Переглядів: 1205303
GiM
24.05.2009 р.
answerview
Показати повідомлення
Отдельная тема по тюнингу 157-х движков. Будет интересно не только штормоводам

Предлагается в этой теме делится информацией по тюнингу 157 движка, кто чего делал САМ,кто ставил готовое что из этого вышло,и тд

1.Тюнинг вариатора,установка маслянного датчика ,расчет прямотока-стр 1
2 .Запил и полировка головки цилиндров http://www.moto.com.ua/forum/topic-335527/message-371126/#371126
    http://www.moto.com.ua/forum/topic-335527/message-371393/#371393
3.Температурный режим двигателя  http://www.moto.com.ua/forum/topic-335527/message-426956/#426956
4.Буржуйский тюн 157 ого   http://scootdawg.proboards.com/index.cgi?board=talk&action=display&thread=5178
5.Изготовление двухдискового переднего тормоза  http://www.moto.com.ua/forum/topic-335527/message-523922/#523922
6.Видео по http://www.moto.com.ua/forum/topic-335527/message-489282/#489282
7.Статьи    http://www.moto.com.ua/forum/topic-335527/message-498772/#498772
http://www.moto.com.ua/forum/topic-335527/message-498397/#498397
8.Про масло   http://www.moto.com.ua/forum/topic-119807/message-321169/#321169
9.Минусы моторов и скутера в целом
10.Крохи по электрики
http://www.moto.com.ua/forum/topic-335527/message-1117845/#1117845

МАНУАЛЫ
http://china-scooter.ru/index.php?go=Pages
http://www.moto.com.ua/forum/topic-310763/%EC%E0%ED%F3%E0%EB&all_v_pst=on
http://www.moto.com.ua/forum/topic-335527/message-1105714/#1105714

PS Любители 157 двигателей чем то сродни ,,днепроводам,,знают про недостатки данной единицы техники ,но все равно любят  53_heart  53_heart  53_heart

ПРОСБА СВОИ СООБЩЕНЯ НЕ ОТНОСЯЩИЕСЯ К ТЕМЕ  УДАЛЯТЬ, давайте уважать людей которые будут читать тему после нас
Змінено: 04.02.2012 р., GiM
like
good
bad
shockingly
03.08.2014 р. відповів для Vertikal  
answerview
Про резонатор ти правий, він там як 5-те колесо. Прибавка потужності від турбіни грубо вираховвується  по формулі: Степінь підвищення тиску помножити на обєм двигуна і помножити на кофіцієнт наповнення цилінра.
Степінь підвищення тиску при наддуві в 0.8 бар буде 1.8, тобто берем тиск наддуву і добавляєм для нього ще один бар яким є атмосферний тиск.
Кофіцієнт наповнення циліндра в середньому скланає 0,7-0,8 так що якщо дути 0,8 бара при робочому обємі 150сс то: 1,8 понможити на 150 і помножити на 0,8 = 216сс що вже досить і досить не погано за умови що інтеркуллер добре робить свою роботу 18_good
Звісно кофіцієнт наповнення циліндра не так просто знайти, резонансні процеси на впуску можуть сильно міняти показник як в + так і в -, точний показник можна отримати тільки при стендових випробовуваннях.
Доречі штатного карбюратора для турбіни вже не вистачить, треба буде брати більший 06_question
Змінено: 03.08.2014 р., BOOST
like
good
bad
shockingly
03.08.2014 р. відповів для BOOST  
answerview
Про резонатор ти правий, він там як 5-те колесо. Прибавка потужності від турбіни грубо вираховвується  по формулі: Степінь підвищення тиску помножити на обєм двигуна і помножити на кофіцієнт наповнення цилінра.
Степінь підвищення тиску при наддуві в 0.8 бар буде 1.8, тобто берем тиск наддуву і добавляєм для нього ще один бар яким є атмосферний тиск.
Кофіцієнт наповнення циліндра в середньому скланає 0,7-0,8 так що якщо дути 0,8 бара при робочому обємі 150сс то: 1,8 понможити на 150 і помножити на 0,8 = 216сс що вже досить і досить не погано за умови що інтеркуллер добре робить свою роботу 18_good
Звісно кофіцієнт наповнення циліндра не так просто знайти, резонансні процеси на впуску можуть сильно міняти показник як в + так і в -, точний показник можна отримати тільки при стендових випробовуваннях.
Доречі штатного карбюратора для турбіни вже не вистачить, треба буде брати більший 06_question

А не целесообразнее ли будет просто взять и поставить нормальную китайскую 250-ку на место 150-ки и не ломать голову? 06_question  Если надо, то немного ее доработать и все... А ресурс движка с турбиной? 19_negative
like
good
bad
shockingly
03.08.2014 р. відповів для BOOST  
answerview
Повышение мощности составит в районе 40% на стоковом объёме, неплохо 18_good , если ставить турбину на уже прокачанный двиг то процент должен быть ещё выше.
1.8х180х0.8=259.2, то есть при 180сс прирост мощности получится аналогичен объёму 259.2, я правильно понял? Поправь если ошибся.
Карб понятно нужен более производительный, но какой? У меня на 175сс стоит CVK 30 настроенный соответственно под этот объём, если туда впихнуть турбину то он ведь начнёт беднить при её работе, как решить эту проблему?
[URL=http://animating.ru/userbars/userbar22314.htm]http://i.imgur.com/jM1USWx.png
Не так страшен русский танк, как его пьяный экипаж.
Сообщество пенсионеров 19+ (закрытая ветка)-Вас
Змінено: 03.08.2014 р., Vertikal
like
good
bad
shockingly
03.08.2014 р. відповів для LORDSSS  
answerview
Так ведь если разобраться цель всех этих ритуальных танцев с бубном не только повышение мощности но и сам процесс создания чего то своего, не обычного, не похожего на что либо другое, плюс сам процесс работы как таковой. Можно сказать это одна из разновидностей мазохизма 03_biggrin  30_crazy .
[URL=http://animating.ru/userbars/userbar22314.htm]http://i.imgur.com/jM1USWx.png
Не так страшен русский танк, как его пьяный экипаж.
Сообщество пенсионеров 19+ (закрытая ветка)-Вас
like
good
bad
shockingly
03.08.2014 р. відповів для Vertikal  
answerview
Так ведь если разобраться цель всех этих ритуальных танцев с бубном не только повышение мощности но и сам процесс создания чего то своего, не обычного, не похожего на что либо другое, плюс сам процесс работы как таковой. Можно сказать это одна из разновидностей мазохизма 03_biggrin  30_crazy .

Ну, если только разновидность мазохизма... 30_crazy  Как проект, то интересно. А кто будет тем подопытным кроликом?
like
good
bad
shockingly
03.08.2014 р. відповів для LORDSSS  
answerview
Как я понял 157-й двигатель.
[URL=http://animating.ru/userbars/userbar22314.htm]http://i.imgur.com/jM1USWx.png
Не так страшен русский танк, как его пьяный экипаж.
Сообщество пенсионеров 19+ (закрытая ветка)-Вас
like
good
bad
shockingly
03.08.2014 р. відповів для Vertikal  
answerview
Как я понял 157-й двигатель.

Я о том, кто из владельцев чудо техники на 157-м двигателе планирует поставить турбину? 01_smile
like
good
bad
shockingly
04.08.2014 р. відповів для LORDSSS  
answerview
Эту тему BOOST поднял, так что может и решится человек на сие действие 01_smile .
[URL=http://animating.ru/userbars/userbar22314.htm]http://i.imgur.com/jM1USWx.png
Не так страшен русский танк, как его пьяный экипаж.
Сообщество пенсионеров 19+ (закрытая ветка)-Вас
like
good
bad
shockingly
04.08.2014 р.
answerview
По перше, людина яка купила китайську техніку уже потенційний мазохіст 03_biggrin
По друге, на 50-ти кубовий мотор турбіну не знаайти, можна звісно вкорячити турбу від авто і я таке бачив но нічого з того не буде!
По третє, з самого початку теми про "равлика" питання стояло про те що ліпше.ю 4-х клапанна голова чи "равлик" так що настільки мені відомо ніхто нічого не ставить 06_question
І в четверте, я раніше писав про свої погляди на тюнінг китайців, і повторюсь ще раз що для мене нарощування потужності мотора це останнє чим я займусь, мені потрібен скоріше круїзер чим спорт, захочу спорта куплю CBR1000 або R1
like
good
bad
shockingly
04.08.2014 р. відповів для BOOST  
answerview
По перше, людина яка купила китайську техніку уже потенційний мазохіст 03_biggrin
По друге, на 50-ти кубовий мотор турбіну не знаайти, можна звісно вкорячити турбу від авто і я таке бачив но нічого з того не буде!
По третє, з самого початку теми про "равлика" питання стояло про те що ліпше.ю 4-х клапанна голова чи "равлик" так що настільки мені відомо ніхто нічого не ставить 06_question
І в четверте, я раніше писав про свої погляди на тюнінг китайців, і повторюсь ще раз що для мене нарощування потужності мотора це останнє чим я займусь, мені потрібен скоріше круїзер чим спорт, захочу спорта куплю CBR1000 або R1

Ну, извините ... Никого не хотел обидеть. Я все же думаю, что лучше не 4-х клапанная голова или "улитка" а 250 кубиков...
like
good
bad
shockingly
07.08.2014 р.
answerview
Вчора розбирав термостат выд електробойлера, там чутливий елемент виконаний із двох довгих трубочок різних металів  які вставлені одна у одну, типу коаксіального кабеля. Що як зробити такий термостат для ігли карбюратора який буде опускати іглу при підвищенні температури і таким чином корегувати стехіометричне співвідношення бензин-повітря, які будуть думки?
like
good
bad
shockingly
10.08.2014 р. відповів для Vertikal  
answerview
Динамика впечатляет 18_good , как максималку замеряете, дайте знать 01_smile .
Шланг на обратке от радиатора как и на выходе из маслонасоса к радиатору стоит обычный бензиновый, внутренний диаметр 5мм.

А какая длина этих бензиновых 2-х шлангов? Где вы ставили радиатор? Спереди или сбоку? Если можно, то в виде фото. Какой теперь общий объем масла? Не перетекает ли назад масло, из радиатора в картер, когда двигатель не работает?
Змінено: 10.08.2014 р., LORDSSS
like
good
bad
shockingly
25.08.2014 р. відповів для LORDSSS  
answerview
Длина где то 70см каждого, точно не замерял, радиатор поставил за передним колесом, завтра сфоткаю и выложу. Объём масла получился ровно 1 литр, из радиатора масло стекает в картер при простое только немного в шлангах остаётся. Специально сделал так что бы назад стекало иначе радиатор превратится в отстойник для всякой гадости.
[URL=http://animating.ru/userbars/userbar22314.htm]http://i.imgur.com/jM1USWx.png
Не так страшен русский танк, как его пьяный экипаж.
Сообщество пенсионеров 19+ (закрытая ветка)-Вас
1
like
1
good
bad
shockingly
27.08.2014 р. відповів для LORDSSS  
answerview
Фото расположения радиатора.
[URL=http://animating.ru/userbars/userbar22314.htm]http://i.imgur.com/jM1USWx.png
Не так страшен русский танк, как его пьяный экипаж.
Сообщество пенсионеров 19+ (закрытая ветка)-Вас
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
29.08.2014 р. відповів для Vertikal  
answerview
Специально сделал так что бы назад стекало иначе радиатор превратится в отстойник для всякой гадости.
Так значить краще щоб та огида яка могла осісти врадіаторі знищувала поршневу та колінвал? Тоді для чого ставлять масляні центрифуги та фільтри, щоб мороки було більше? Я б нікому не радив таке повторювати, треба ставити масляний фільтр, не варто все спрощувати до мінімума бо простіше не завжди краще. Живий тому приклад відео на ютубі, в чоловіка стерло не якісні коромисла клапанів і стружка вбила ввесь мотор. Другий приклад, Женя Травников недавно розбирав мотор від Субару по тій причині що в маслі появилась стружка, після розборки мотора виявилось що поршнева і колінвал з розпредвалами цілісінькі і не ушкоджені, а сама стружка осіла в фільтр,  так що висновки робіть самі
like
good
bad
shockingly
30.08.2014 р. відповів для BOOST  
answerview
Стружка в двигле конечно это полный кирдык всему если нет фильтра, но во первых в нашем двигателе есть фильтр грубой очистки в котором стружка и останется а во вторых у меня двигатель полностью обкатан и стружки нет. Делать из радиатора отстойник можно если до него легко добраться, в моём случае чуть ли не пол скутера разобрать надо что бы его снять и промыть, так что пускай уж лучше масло назад стекает. Моторы на скутерах ведь работают без радиатора-отстойника и ничего, главное масло во время менять и всё будет 18_good .
[URL=http://animating.ru/userbars/userbar22314.htm]http://i.imgur.com/jM1USWx.png
Не так страшен русский танк, как его пьяный экипаж.
Сообщество пенсионеров 19+ (закрытая ветка)-Вас
like
good
bad
shockingly
30.08.2014 р. відповів для BOOST  
answerview
Специально сделал так что бы назад стекало иначе радиатор превратится в отстойник для всякой гадости.
Так значить краще щоб та огида яка могла осісти врадіаторі знищувала поршневу та колінвал? Тоді для чого ставлять масляні центрифуги та фільтри, щоб мороки було більше? Я б нікому не радив таке повторювати, треба ставити масляний фільтр, не варто все спрощувати до мінімума бо простіше не завжди краще. і

определенная логика, безусловно, есть. но есть и нюансы.
скутерный маслонасос не настолько мощный, чтоб давать ему дополнительную нагрузку в виде полнопоточного масляного фильтра.
2. не знаю, как на вашем двигателе, но у меня фильтром тонкой очистки масла служит корзина сцепления (очищает масло, подаваемое на коленвал и ЦПГ) - та самая пресловутая центрифуга
3. как было указано выше - скутера, в большинстве своем, идут без маслорадиатора (кубатурники - не в счет). а сам радиатор уж стружки точно не добавит
если своевременно менять масло и не лить явное "Г", то все будет нормально. а так чревато, что отложениями радик забьется и тогда вообще наступит масляное голодание. к чему это приведет - ежу ясно.
а так - масло сменил, фильтр почистил - и в путь. не будешь же при каждой замене масла снимать и промывать радиатор. ты же так не поступаешь с масляными магистралями. они самоочищаются самотеком масла при заглушенном двигателе
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
like
good
bad
shockingly
30.08.2014 р. відповів для tsinik  
answerview

определенная логика, безусловно, есть. но есть и нюансы.
скутерный маслонасос не настолько мощный, чтоб давать ему дополнительную нагрузку в виде полнопоточного масляного фильтра.
Фильтр с авто  работает без проблем.Масло ходит гораздо дольше. Фильтр менял всего один раз за 10000 хотя можно было еще ездить без проблем. В этой теме есть и фото и описание.    http://www.moto.com.ua/forum/topic-335527/
Слава Украине!
Змінено: 30.08.2014 р., Molotok
like
good
bad
shockingly
30.08.2014 р. відповів для tsinik  
answerview
Міняти масло без базару треба, при чому заливати тільки хороше, а от якщо фільтр не міняти разом з маслом то от тоді він почне створювати навантаження насосові, доки доки не відкриється байпасний клапан в середині фільтра, одного разу я на автомобілі усував наслідки такого "відкриття", при чому наслідки були досить плачевні 12_cray
Корзина та сам колінвал не рзраховані не те щоб бути центрифугою, а ще значить що вони працюють в не штатному режимі що є погано! Також у автомобільних фільтрах є зворотній клапан який не дає маслу стікати з каналів назад, і ніякі канали в двигунах не засирається (форс мажорні обставини не в рахунок) Так що фільтр потрібен однозначно! А фраза що без нього також працює поширюється і на порітряний фільтр, без нього тоже буде працювати, от тільки питання стільки воно так пропрацює? Я взагалі думаю ставити ще і масляний термостат, якби знайшов толкового токаря то уже б  показав і в "залізі" а не тільки на папері 03_biggrin
like
good
bad
shockingly
30.08.2014 р. відповів для BOOST  
answerview
я высказал лишь свое мнение. ясен пень, что оно - далеко не претендует на высшую инстанцию. при наличии хорошего фильтра (о чем упомянул Андрей (краб23-молоток))зачем создавать себе проблему с разборкой пластика для проверки радика?
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин