Показати повідомлення
Тема по тюнингу Suzuki Lets, Lets 2, Lets 2 NEW: http://www.moto.com.ua/forum/topic-109911/
Мотороллеры Лэтс обладают неординарным дизайном (особенно первый и NEW), мощным 2т мотором (6.2-6.8л.с.), большой для своего класса колесной базой (1180мм), отличной управляемостью. Ну и конечно своими слабыми сторонами. О чем и предлагаю отписывать в данной теме и делится опытом
Достали МУСОРа!!!
Змінено: 02.09.2012 р., Dezinermm
Suzuki Lets 2 New питання стосовно варіатора.
Я розібрав варіатор на своєму скутері Suzuki Lets 2 New.
Придбав його вживаним влітку 2013р.
На фото можна побачити наявні проблеми.
Ролики на передньому варіатору в мене ще рідні певно стоять.
На фото видно їх стан та вагу.
На щоці переднього варіатора наявний невеликий знос, точніше нерівність поверхні.
Ремінь варіатора вже зносився дещо.
Поміряв штангельциркулер ширину. Вона становить 14.4-14.5 мм.
Новий ремінь має параметри 665х15.
Найбільше мене хвилює слід від ременя на щоках заднього варіатора.
Чи можна його прибрати з допомогою шліфування, хонінговки?
Чи після такої обробки я зможу їздити зі стандартним ременем, враховуючи те, що проміжок між щоками збільшиться?
Потрібно буде замінити ремінь на ширший?
Як це вплине на роботу скутера вцілому?
Чи може варто поміняти весь задній варіатор?
Прошу порадити, що варто зробити.
Прошу порадити, що варто зробити.
ремень я бы советовал DAYCO 7142, (и размеры ремня 664х16,5) его размер четко подходит, качество тоже. ролики я бы советовал или 6шт по 6 гр, или по 5,5 гр, ( можно и 3 шт по 11гр или 3 по 12гр ) ( в стандарте вес ролика 6,5гр ) но тут надо пробовать, каждая трансмиссия строится индивидуально. варик передний можно и сменить. поискать на разборках Дайтону, ( можно обратиться к форумчанину Viper-Wind) варик однозначно очень **веселит** мопедку. задний можно и так оставить. ролики размер именно 17х12, а не 16х12 (от ** Сепии** ) ну, как то так
Змінено: 01.03.2020 р., olegsuzuki
Для, olegsuzuki
Дуже дякую Вам за відповідь.
Ролики в мене в гарному стані і замінювати їх я не маю бажання.
Мене переконали поставити новий із китайсько-тайванського асортименту.
Аргумент - будеш замінювати частіше реміні.
Придбав і поставив весь задній варіатор в зібраному стані. Буду подивитися.
Ремінь залишив старий на якийсь час.
Тепер треба стежити, що буде далі.
Як ремінь і варіатор будуть працювати разом.
Бажання відновити старий, оригінальний не зникло.
Хочу дізнатися , які є технології відновлення.
Можливо існує можливість наплавки металу на місце пошкодження і подальшої обробки (шліфовки, хонінговки).
Але в цьому випадку постає питання ціни.
В мене є побоювання, що якщо залишити все як є на старому оригінальному варіаторі, то ремінь у цьому ж місці буде "прорізати" глибше щоки варіатора.
Також існує якась вірогідність затискання, "закусювання" ременя і його розірвання.
Чи я не правий?
Можливо хтось підкаже, як відновити щоки старого варіатора?
Де це можна зробити і яка вартість?
Змінено: 02.03.2020 р., vga
Добрый день. Не подскажите, пожалуйста, где можно взять инструкцию/мануал по ремонту и обслуживанию Suzuki Lets II CA 1 KA?
Змінено: 25.03.2020 р., Barber1313
два саморезика откручиваем и снимаем. сверху оно типа в паз садится.
Подскажите, пожалуйста, крышка масляного бака должна до конца до упора вставлятся или нет. а то крышка придумана какая то лабиринтного типа. Не такая как на Хондах - с дыркой для подачи воздуха.
Змінено: 03.05.2020 р., vovabs
Подскажите где искать проблему , летс 2. Двигатель вроде норм работает ровно набирает резво до 30км. Макс скорость 45-47 км запас газа есть обороты набирает слышно по мотору .но не набирает скорость после 47км
похоже, что ремень не выходит на максимальный радиус. стоит поиграться с весом роликов. поставить потяжелее
Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води,
в годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди!