MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
24.11, 01:08
29
0 °С
Вітер: 1 м./с., Зах
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Ликбез - очень важно!: Не пей козленочком станешь! Новые штрафы!

Переглядів: 277872
10.04.2009 р.
answerview
Показати повідомлення
В данной теме будем рассматривать положения законодательной базы Украины, нормативных документов в части дорожного движения. В большей части даже не для обсуждения, а для того что бы знать, что Вам на дороге могут предъявить, и чего ждать от сотрудников ГАИ. Название темы будет периодически меняться в зависимости от рассматриваемых вопросов. Также будем рассматривать разные технические воросы по мото.

Также будут предлагаться новости с интернета по интересующим нас вопросам. Читаем и участвуем в обсуждении ...
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
Змінено: 26.11.2013 р., moldovadnepr
like
good
bad
shockingly
1••17181920212223••31
20.07.2011 р. відповів для moldovadnepr  
answerview
Спрашивал и на будущее по поводу То и т.п говорю а че за ерунду придумали типо без ТО страховку не дадут и т.п. а он мне говорит кто тебе такой бред сказал ? Ну я и замолк ) Попрощался поблагодарил и ушел доволен
Suzuki Addres 50(продан) -> Defiant Venturo 150(продан) -> Viper F5(продан) -> Hyosung GT250(продан)->SV650S 2002
Разборка Zongshen ZS200GS-250GS
Разборка Suzuki Bandit GSF400 1996 Сероголовый
095
like
good
bad
shockingly
07.09.2011 р.
answerview
Подбор и покупка Мото флема!
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
12.09.2011 р.
answerview
Затверджені нові форми страхових документів ОСЦПВВНТЗ

Затверджені нові форми бланків страхових документів з обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

За поданням Моторного (транспортного) страхового бюро України 29 серпня 2011 року Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України на своєму засіданні затвердила зразок бланку полісу обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Зміна форми бланку полісу зумовлена вступом в дію з 19 вересня 2011 року Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України  щодо дорожньо-транспортних пригод та виплати страхового відшкодування» від 17 лютого 2011 року № 3045-VI та зміною істотних умов страхування.
Зокрема,  з 19 вересня 2011 року:
1.    Скасовуються три типи договорів ОСЦПВВНТЗ. Нові договори будуть укладатись за принципом «один автомобіль – будь-який водій» (теперішні договори І типу), але раніше укладені договори всіх типів залишаються дійсними до закінчення строку їх дії;
2.    По відношенню до транспортних засобів, що постійно зареєстровані в Україні та не підлягають обов’язковому технічному контролю,  допускається укладення договорів строком не менш як на 1 рік  із можливістю визначення періоду (календарних місяців) використання забезпеченого транспортного засобу;
3. Запроваджується єдина форма Повідомлення про ДТП з можливістю оформлення ДТП без участі працівників ДАІ (Європротокол);
4. Встановлюється вичерпний перелік документів, що подаються до заяви про відшкодування;
5. Змінюється порядок прийняття страховиком рішення щодо страхового відшкодування та проведення такої виплати. Відтепер страховик зобов’язаний прийняти рішення щодо виплати страхового відшкодування та провести її протягом 15 днів з дати узгодження з потерпілим суми страхової виплати, але не пізніше 90 днів з дня отримання заяви про страхове відшкодування.

Бланк нового зразка залишається бірюзового  кольору.
 Передбачається використання кількох ступенів захисту бланків полісів від підробки.
З метою приведення договору обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників у відповідність до законодавства у бланк нового зразка додано нові розділи.
На відміну від бланку зразка 2010 року у якому було 9 розділів,  у новому бланку 13 розділів які повинні містити наступні відомості:
1. Страховик – назва, адреса, номер телефону страховика;
 2. Поняття страхового випадку – короткий опис ознак страхового випадку, який підлягає під поняття обов`язкового страхування цивільно-правової відповідальності;
 3. Строк дії – з якої по яку дату діє договір;
4. Ліміт відповідальності – у розділі зазначаються ліміти відповідальності страховика  на одного потерпілого;
5. Розмір франшизи – вказується у разі, якщо вона встановлена.
Розмір франшизи не може перевищувати 2% від ліміту відповідальності за шкоду, заподіяну майну потерпілого, за нинішніх умов не може бути більше 1000 гривень;
6. Страхувальник – повні дані про страхувальника.
Для фізичних осіб: ПІБ, адреса, телефон, дата народження, індивідуальний податковий номер, документ, що посвідчує особу та, у разі наявності підстав, надає право на пільги.
Для юридичних осіб у цьому розділі зазначаються назва, адреса, телефон та код ЄДРПОУ.
7. Забезпечений транспортний засіб (ТЗ) – відомості про автомобіль, на який виписується поліс: тип ТЗ, номерний знак, марка (модель), рік випуску, VIN (номер кузова, шасі,  рами) та вказується населений пункт місця реєстрації  ТЗ.
8. Особливі умови використання забезпеченого ТЗ.
У цьому розділі зазначаються особливості експлуатації автомобіля, за наявності яких при розрахунку вартості полісу будуть застосовуватись відповідні коефіцієнти ( якщо авто планується використовувати сезонно, то вказуються місяці, в які авто вважається застрахованим, також зазначається чи буде авто використовуватись в якості таксі або маршрутного таксі, чи підлягає воно обов`язковому технічному огляду і дата наступного огляду, та відомості про те, чи будуть допущені до керування цим транспортним засобом особи, з водійським стажем менше 3 років).
 9. Базовий платіж (Бп) та коефіцієнти (К), що застосовувалися для розрахунку розміру страхового платежу – зазначаються величина базового страхового платежу та коефіцієнтів, які застосовані до нього при розрахунку вартості даного договору страхування.
10. Страховий платіж – кінцева сума страхового платежу (цифрами і прописом).
11. Примітки – вільне поле, у якому представник страховика, у разі необхідності, може зробити окремі примітки щодо умов укладення або дії полісу ОСЦВА.
12. Дата укладання договору – фактична дата укладання договору.
13. Підписи сторін – підписи страхувальника  і страховика (передбачене також спеціальне поле для ідентифікації агента, який уклав поліс).

На зворотній стороні бланка містяться витяги з Закону України  «Про обов`язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».

Основними відмінностями полісів зразка 2011 року від полісів зразка 2010 року стали:
-    Відсутність полів для визначення типу полісу.
-    Поява полів для врахування особливостей укладання договору ( в т.ч. на вимогу Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень»  від 5 липня 2011 року № 3565-VI щодо проходження обов`язкового технічного контролю певними категоріями транспортних засобів).
-    Екземпляр полісу, який залишається у страхувальника містить вичерпні відомості про значення коефіцієнтів, які застосовувались представником страховика для визначення вартості страхової послуги.
-    Враховано вимоги інших законодавчих актів, зокрема щодо створення системи ідентифікації агентів та фінансового моніторингу юридичних осіб.
Новий зразок полісу запроваджується з 19 вересня 2011 року, однак обіг бланків полісів зразка 2010 року продовжується до 19 вересня 2012 року включно. Тобто, ще протягом року бланки полісів зразка 2010 і 2011 року є однаково легітимними.
Для запровадження нових умов провадження ОСЦВА необхідно переглянути коригуючі коефіцієнти, а також затвердити максимальний розмір виплати у разі використання водіями права оформлення ДТП без участі працівників ДАІ шляхом спільного оформлення Європротоколу.
Передбачається, що вартість полісів ОСЦВА після 19 вересня 2011 року, залишиться на рівні ціни договорів першого типу, яка встановлена Розпорядженням Держфінпослуг від 9.07.2010р. № 566, а для досвідчених водіїв, які раніше укладали договори І типу, вона може навіть зменшитися. Проект відповідного розпорядження Держфінпослуг проходить громадське обговорення. МТСБУ і Держфінпослуг продовжують консультації щодо спільної позиції з питання встановлення  максимального розміру виплати у разі використання водіями транспортних засобів права оформлення ДТП без участі працівників ДАІ шляхом оформлення Європротоколу у зв`язку з тим, що попередні пропозиції МТСБУ відхилені регулятором.  
Розпорядженням   від 18.08.2011  № 545   Держфінпослуг затвердила зразок та технічній опис спеціального знака, що видається страхувальнику при укладенні договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (стікера). Суттєвих змін у зовнішньому вигляді спеціального знаку нового зразка не буде, передбачається лише спрощення системи захисту бланку.


Моторне (транспортне) страхове бюро України є непідприємницькою (неприбутковою) організацією і здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», законодавства України та свого Статуту. МТСБУ - єдине об'єднання страховиків, які здійснюють обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Членство страховиків у МТСБУ є обов'язковою умовою здійснення діяльності за цим видом страхування.
 Станом на 30.08.11р. до складу МТСБУ входить 83 страхові  компанії.
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
15.09.2011 р.
answerview
Підстави для зупинки працівниками Державтоінспекції транспортних засобів.

До управління ДАІ МВС України продовжують надходити запитання стосовно доволі актуального питання для автовласників – підстав для зупинки працівниками ДАІ транспортних засобів.
Відповідно до положень пункту 21-1 статті 11 Закону України «Про міліцію» (зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень») виключними підставами для зупинки працівниками Державтоінспекції транспортних засобів є:
1. порушення правил дорожнього руху водіями;
2. відсутність номерного знака на транспортному засобі або наявність номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані 20-ти метрів;
3. наявність ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
4. наявність даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення;
5. перебування транспортного засобу в розшуку;
6.наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою;
7. необхідність опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;
8. необхідність залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;
9. проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;
10. виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами;
11. якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;
12. порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.

При цьому працівник ДАІ повинен повідомити водія про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення.
Не допускається безпідставне зупинення працівниками ДАІ транспортних засобів для перевірки їх технічного стану за відсутності ознак про їх технічну несправність.

15 вересня 2011 року
Прес-служба Управління
ДАІ МВС України
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
15.09.2011 р.
answerview
Отаке! Убрали из списка "...характер движения ТС вызывает подозрение...", зато узаконили беспричинные проверки документикофф ,мотивируя как обычно "целевыми мероприятиями и отработками". А понравится ли   господам доишникам, если,скажем, по пути домой после работы(или на работу) их на каждом перекрёстке будет останавливать ППС и проверять документы,карманы и степень опьянения? А почему бы нет?
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
like
good
bad
shockingly
avast
18.09.2011 р.
answerview
Согласно закону, предоставляется право самостоятельно оформлять материалы ДТП в условиях отсутствия травмированных или погибших людей

В Украине 18 сентября вступил в силу закон о внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины по ДТП и выплатах страхового возмещения, подписанный Президентом Украины Виктором Януковичем 11 марта 2011 г. текст соответствующего закона опубликован на сайте Верховной Рады Украины.

Согласно закону, предоставляется право самостоятельно оформлять материалы ДТП в условиях отсутствия травмированных (погибших) людей и наличия согласия водителей (участников) транспортных средств, в случае если в результате ДТП получены незначительные повреждения (до 10 000 грн). В таких случаях учасникам ДТП необходимо уведомить только страховую компанию о том, что произошло автопроисшествие. Сообщение оформляется по установленной форме.

Кроме того, применение уведомления предусмотрено законом если, в результате ДТП нет травмированных, погибших людей;
— у всех участников отсутствуют признаки алкогольного, наркотического опьянения или пребывания под воздействием лекарственных препаратов;
— все участники ДТП присутствовали на месте происшествия;
— все участники ДТП застраховали свою ответственность;
— все участники ДТП согласны с причиной ДТП, т.е. отсутствуют спорные моменты.

Согласно закону, в случае соблюдения всех вышеперечисленных условий, участники ДТП не привлекаются к ответственности по статье 124 Кодекса об административных правонарушениях за осуществление ДТП, сообщает РБК-Украина.

Закон регулирует те случаи, в которых была обоюдная вина участников ДТП. При наличии вины нескольких участников ущерб возмещается в равных частях пропорционально.

Также согласно закону будет возмещаться только тот ущерб, который был причинен транспортному средству потерпевшего. В случае, если он хочет получить возмещение еще за какое-либо имущество, то он должен будет вызывать ГАИ.

Как сообщал MIGnews.com.ua, 5 июля Верховная Рада приняла решение об отмене техосмотра. За изменения в ряд законодательных актов Украины относительно устранения чрезмерного государственного регулирования в сфере автомобильных перевозок N8397 проголосовали 262 карточки народных депутатов. Президент Украины Виктор Янукович подписал закон 8 июля.

Подробнее: http://news.mail.ru/inworld/ukraina/society/6842790/
like
good
bad
shockingly
avast
18.09.2011 р.
answerview
Согласно закону, предоставляется право самостоятельно оформлять материалы ДТП в условиях отсутствия травмированных или погибших людей

В Украине 18 сентября вступил в силу закон о внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины по ДТП и выплатах страхового возмещения, подписанный Президентом Украины Виктором Януковичем 11 марта 2011 г. текст соответствующего закона опубликован на сайте Верховной Рады Украины.

Согласно закону, предоставляется право самостоятельно оформлять материалы ДТП в условиях отсутствия травмированных (погибших) людей и наличия согласия водителей (участников) транспортных средств, в случае если в результате ДТП получены незначительные повреждения (до 10 000 грн). В таких случаях учасникам ДТП необходимо уведомить только страховую компанию о том, что произошло автопроисшествие. Сообщение оформляется по установленной форме.

Кроме того, применение уведомления предусмотрено законом если, в результате ДТП нет травмированных, погибших людей;
— у всех участников отсутствуют признаки алкогольного, наркотического опьянения или пребывания под воздействием лекарственных препаратов;
— все участники ДТП присутствовали на месте происшествия;
— все участники ДТП застраховали свою ответственность;
— все участники ДТП согласны с причиной ДТП, т.е. отсутствуют спорные моменты.

Согласно закону, в случае соблюдения всех вышеперечисленных условий, участники ДТП не привлекаются к ответственности по статье 124 Кодекса об административных правонарушениях за осуществление ДТП, сообщает РБК-Украина.

Закон регулирует те случаи, в которых была обоюдная вина участников ДТП. При наличии вины нескольких участников ущерб возмещается в равных частях пропорционально.

Также согласно закону будет возмещаться только тот ущерб, который был причинен транспортному средству потерпевшего. В случае, если он хочет получить возмещение еще за какое-либо имущество, то он должен будет вызывать ГАИ.

Как сообщал MIGnews.com.ua, 5 июля Верховная Рада приняла решение об отмене техосмотра. За изменения в ряд законодательных актов Украины относительно устранения чрезмерного государственного регулирования в сфере автомобильных перевозок N8397 проголосовали 262 карточки народных депутатов. Президент Украины Виктор Янукович подписал закон 8 июля.

Подробнее: http://news.mail.ru/inworld/ukraina/society/6842790/
like
good
bad
shockingly
18.09.2011 р. відповів для moldovadnepr  
answerview

9. проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;


15 вересня 2011 року
Прес-служба Управління
ДАІ МВС України

то есть они могут проверить документы только если идет какая нибудь операция??
1 лошадиная сила - сила, которую развивает лошадь весом 1кг и ростом 1м.
Скорость ни разу никого не убила. Внезапная остановка - вот что убивает
like
good
bad
shockingly
18.09.2011 р. відповів для Vovannn  
answerview
любая операция ... и ГАИ - шная операция и МВД -я операция ... а их поверь ох как много ...
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
like
good
bad
shockingly
25.09.2011 р.
answerview
Очередная срубка бабла. http://auto.bigmir.net/autonews/law/1511865-Voditelej-objazali-do-2014-goda-pomenjat--starye-prava
Натуральные украинская косметика, моющие средства, биодобавки. Компьютерная диагностика организма.
http://www.mynewlife.com.ua
like
good
bad
shockingly
25.09.2011 р. відповів для Piligrim52  
answerview
Так это ж у нас только ввели, у них, наверное, и старые права сойдут.
Натуральные украинская косметика, моющие средства, биодобавки. Компьютерная диагностика организма.
http://www.mynewlife.com.ua
like
good
bad
shockingly
26.09.2011 р. відповів для UlikSasha  
answerview
Ну так это они новое постановление выдали, боюсь, поспорить не удастся.
Натуральные украинская косметика, моющие средства, биодобавки. Компьютерная диагностика организма.
http://www.mynewlife.com.ua
like
good
bad
shockingly
13.10.2011 р.
answerview
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 26 вересня 2011 р. N 1029
Київ

Про внесення змін до Правил дорожнього руху
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:


Внести до Правил дорожнього руху, затверджених постановою  Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. N 1306
( 1306-2001-п ) (Офіційний вісник України, 2001 р., N 41,  ст. 1852; 2005 р., N 2, ст. 86, N 27, ст. 1569; 2007 р., N 14,
ст. 522, N 48, ст. 1978; 2008 р., N 52, ст. 1740, N 75, ст. 2526;  2009 р., N 11, ст. 321, N 14, ст. 420, N 31, ст. 1053, N 68,
ст. 2350; 2011 р., N 30, ст. 1310), зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 вересня 2011 р. N 1029

ЗМІНИ,  що вносяться до Правил дорожнього руху
( 1306-2001-п )

1. У пункті 1.10:
після абзацу п'ятнадцятого доповнити пункт новим абзацом  такого змісту:
"велосипедист - особа, яка керує велосипедом;".  У зв'язку з цим абзаци шістнадцятий - сімдесят сьомий вважати  відповідно абзацами сімнадцятим - сімдесят восьмим;
абзац двадцять другий викласти в такій редакції:
"водій - особа, яка керує транспортним засобом і має  посвідчення водія на право керування транспортним засобом  відповідної категорії. Водієм також є особа, яка навчає керуванню  транспортним засобом, перебуваючи безпосередньо в транспортному  засобі;";
в абзаці сорок четвертому слова "(крім транспортних засобів,  робочий об'єм двигуна яких не перевищує 50 куб. см)" виключити;
абзац сорок сьомий викласти в такій редакції:
"мопед - двоколісний транспортний засіб, який має двигун з  робочим об'ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до  4 кВт;".
2. У пункті 2.1:  підпункти "а" і "б" викласти в такій редакції:
"а) посвідчення водія на право керування транспортним засобом  відповідної категорії;
б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для  транспортних засобів Збройних Сил - технічний талон);";
у підпункті "г" слова "у встановлених законодавством випадках  дорожній лист і документацію на вантаж, що перевозиться;"  виключити.
3. Пункт 2.2 викласти в такій редакції:
"2.2. Власник транспортного засобу, а також особа, яка  використовує такий транспортний засіб на законних підставах,  можуть передавати керування транспортним засобом іншій особі, що  має при собі посвідчення водія на право керування транспортним  засобом відповідної категорії.
Власник транспортного засобу може передавати такий засіб у  користування іншій особі, що має посвідчення водія на право  керування транспортним засобом відповідної категорії, передавши їй  реєстраційний документ на цей транспортний засіб.".

4. Підпункт "г" пункту 2.3 після слів "на мотоциклі"  доповнити словами "і мопеді".
5. У пункті 2.4:  підпункт "а" викласти в такій редакції:
"а) пред'явити для перевірки документи, зазначені в  пункті 2.1;";  підпункт "в" після слів "законних підстав" доповнити  словами ", у тому числі провести з використанням спеціальних  пристроїв (приладів) перевірку технічного стану транспортних  засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому  технічному контролю".
6. У примітці 2 до підпункту "б" пункту 2.7 слова "або  зробити запис у дорожньому листі" виключити.
7. У пункті 2.9:  підпункт "в" викласти в такій редакції:
"в) керувати транспортним засобом, не зареєстрованим у  Державтоінспекції, без номерного знака або з номерним знаком, що:
не належить цьому засобу;
не відповідає вимогам стандартів;
закріплений не в установленому для цього місці;
закритий іншими предметами чи забруднений, що не дає змоги  чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м;
неосвітлений (у темну пору доби або в умовах недостатньої  видимості) чи перевернутий;".
8. У пункті 2.11:
абзац третій викласти в такій редакції:
"У разі настання дорожньо-транспортної пригоди за участю  транспортних засобів, зазначених у чинному договорі обов'язкового  страхування цивільно-правової відповідальності, за умови  експлуатації таких транспортних засобів особами, відповідальність  яких застрахована, відсутності травмованих (загиблих) людей, а  також за умови досягнення згоди водіїв таких транспортних засобів  щодо обставин скоєння дорожньо-транспортної пригоди, за  відсутності у них ознак алкогольного, наркотичного чи іншого  сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що  знижують увагу та швидкість реакції, та у разі складення такими  водіями спільного повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду  відповідно до встановленого Моторним (транспортним) страховим бюро  зразка. У такому випадку водії згаданих транспортних засобів після  складення ними зазначеного в цьому пункті повідомлення  звільняються від обов'язків, передбачених підпунктами "д" - "є"
пункту 2.10 цих Правил.".

9. У підпункті "а" пункту 2.12 слова "користування і"  виключити.
10. Пункт 2.13 викласти в такій редакції:
"2.13. Право на керування транспортними засобами особам може  бути надано:  мототранспортними засобами і мотоколясками (категорії А1,  А) - з 16-річного віку;
автомобілями, колісними тракторами, самохідними машинами,  сільськогосподарською технікою, іншими механізмами, які  експлуатуються на вулично-дорожній мережі, всіх типів (категорії  В1, В, С1, С), за винятком автобусів, трамваїв і тролейбусів, - з  18-річного віку;
автомобілями з причепами або напівпричепами (категорії ВЕ,  С1Е, СЕ), а також тими, що призначені для перевезення
великогабаритних, великовагових і небезпечних вантажів, - з  19-річного віку;
автобусами, трамваями і тролейбусами (категорії D1, D, D1Е,  DЕ, Т) - з 21-річного віку.
Транспортні засоби належать до таких категорій:
А1 - мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні  засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. см або  електродвигун потужністю до 4 кВт;
А - мотоцикли та інші двоколісні транспортні засоби, які  мають двигун з робочим об'ємом 50 куб. см і більше або  електродвигун потужністю 4 кВт і більше;
В1 - квадро- і трицикли, мотоцикли з боковим причепом,  мотоколяски та інші триколісні (чотириколісні) мототранспортні  засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує  400 кілограмів;
В - автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує  3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім  сидіння водія, - восьми, состав транспортних засобів з тягачем  категорії В та причепом, повна маса якого не перевищує  750 кілограмів;
С1 - призначені для перевезення вантажів автомобілі,  дозволена максимальна маса яких становить від 3500 до  7500 кілограмів (від 7700 до 16500 фунтів), состав транспортних  засобів з тягачем категорії С1 та причепом, повна маса якого не  перевищує 750 кілограмів;
С - призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена  максимальна маса яких перевищує 7500 кілограмів (16500 фунтів),  состав транспортних засобів з тягачем категорії С та причепом,  повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;
D1 - призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких  кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, не перевищує 16,  состав транспортних засобів з тягачем категорії D1 та причепом,  повна маса якого не перевищує 750 кілограмів;
D - призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких  кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, більше 16, состав
транспортних засобів з тягачем категорії D та причепом, повна маса  якого не перевищує 750 кілограмів;
ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE - состави транспортних засобів з тягачем  категорії В, С1, С, D1 або D та причепом, повна маса якого  перевищує 750 кілограмів;
Т - трамваї та тролейбуси.".


11. Підпункт "б" пункту 2.14 виключити.
12. Пункт 3.5 викласти в такій редакції:
"3.5. Наближаючись до нерухомого транспортного засобу з  увімкненим проблисковим маячком синього кольору та спеціальним  звуковим сигналом (або без увімкненого спеціального звукового  сигналу), що стоїть на узбіччі (біля проїзної частини) або на  проїзній частині, водій повинен знизити швидкість до 40 км/год та  в разі подання регулювальником відповідного сигналу зупинитися.
Продовжувати рух можна лише з дозволу регулювальника.".

13. Підпункт "б" пункту 5.2 після слів "на мотоциклі"  доповнити словами "і мопеді".
14. Розділ 6 викласти в такій редакції:

"6. ВИМОГИ ДО ВЕЛОСИПЕДИСТІВ
6.1. Рухатися по дорозі на веосипедах дозволяється особам,  які досягли 14-річного віку.
6.2. Велосипедист має право керувати велосипедом, який  обладнаний звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду -  білого кольору, по боках - оранжевого, позаду - червоного. Для руху в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості на  велосипеді повинен бути встановлений та увімкнений ліхтар (фара).
6.3. Велосипедисти, рухаючись групами, повинні їхати один за  одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.
Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині,  повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з  дистанцією руху між групами 80-100 м.
6.4. Велосипедист може перевозити лише такі вантажі, які не  заважають керувати велосипедом і не створюють перешкод іншим  учасникам дорожнього руху.
6.5. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза  перехрестям, велосипедисти зобов'язані дати дорогу іншим  транспортним засобам, що рухаються по дорозі.
6.6. Велосипедисту забороняється:
а) керувати велосипедом з несправним гальмом, звуковим  сигналом, а в темну пору доби і в умовах недостатньої видимості -  з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;
б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а  також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну  доріжку;
в) рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до  7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);
г) під час руху триматися за інший транспортний засіб;
ґ) їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей  (підніжок);
д) перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до  7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному
надійно закріпленими підніжками);
е) буксирувати велосипеди;
є) буксирувати причеп, не передбачений для експлуатації з  велосипедом.

6.7. Велосипедисти повинні виконувати вимоги цих Правил, що  стосуються водіїв або пішоходів і не суперечать вимогам цього
розділу.".

15. Підпункт "б" пункту 9.9 викласти у такій редакції:
"б) у разі зупинки на вимогу працівника міліції або внаслідок  засліплення водія світлом фар;".
16. Підпункт "в" пункту 12.6 після слів "у кузові" доповнити  словами ", та мопедам".
17. У підпункті "а" пункту 14.6 слова ", крім випадків, коли  обганяються двоколісні транспортні засоби без бокового причепа"
виключити.
18. Пункт 19.3 викласти в такій редакції:
"19.3. У разі погіршення видимості в напрямку руху,  викликаного світлом фар зустрічних транспортних засобів, водій
повинен зменшити швидкість до такої, яка б не перевищувала  безпечної за умовами фактичної видимості дороги в напрямку руху, а  в разі засліплення - зупинитися, не змінюючи смуги руху, і  увімкнути аварійну світлову сигналізацію. Відновлення руху  дозволяється лише після того, як пройдуть негативні наслідки  засліплення.".
19. У підпункті "д" пункту 23.10 слова "причепів будь-якого  типу" виключити.
20. Пункт 23.11 після слів "їх експлуатації" доповнити  словами ", а состава транспортних засобів у складі автобуса і  причепа - також за наявності причіпного пристрою, установленого  заводом-виробником".

21. Пункт 23.12 виключити.
22. У пункті 24.1 слова ", а у разі підготовки особою  відповідно до вимог пункту 24.7 в індивідуальному порядку - за
наявності відповідної медичної довідки" виключити.

23. Пункт 24.2 після слів "а мотоцикла" доповнити словами "чи  мопеда".

24. У пункті 24.5 слова "майстра виробничого навчання водінню  (особи, яка навчає)" замінити словами "спеціаліста з підготовки  водіїв";

25. Пункти 24.6 і 24.7 виключити.

26. Пункт 24.8 викласти у такій редакції:

"24.8. Транспортні засоби, на яких проводиться навчання,  повинні мати розпізнавальні знаки "Учбовий транспортний засіб"
відповідно до вимог підпункту "к" пункту 30.3 цих Правил.  Автомобілі, які систематично використовуються для навчання також  повинні бути обладнані додатковими педалями зчеплення (у разі коли  конструкція транспортного засобу передбачає педаль зчеплення),  акселератора (у разі коли конструкція транспортного засобу  допускає можливість обладнання такою педаллю) і гальмування,  дзеркалом або дзеркалами заднього виду для спеціаліста з  підготовки водіїв.".

27. У пункті 30.2:  у першому абзаці слова "а у правому нижньому кутку переднього  вітрового скла транспортного засобу закріплюється талон про  проходження технічного огляду" виключити;
абзац третій виключити.

28. Підпункт "б" пункту 31.3 викласти в такій редакції:
"б) якщо вони не пройшли обов'язковий технічний контроль (для  транспортних засобів, що підлягають такому контролю);".
Mотоклуб "ПРОМЕТЕЙ"/ MSC-RC Кам'янське, HONDA SilverWing UKRAINE
http://s002.radikal.ru/i200/1201/cf/bbf4a49b4015.jpg
Змінено: 13.10.2011 р., moldovadnepr
like
good
bad
shockingly
25.12.2011 р.
answerview
Вот подумала, может, будет полезно: http://www.domik.net/novosti/kakie-dokumenty-imejut-prava-proverjat-gaishniki-n148683.html
Натуральные украинская косметика, моющие средства, биодобавки. Компьютерная диагностика организма.
http://www.mynewlife.com.ua
like
good
bad
shockingly
04.01.2012 р.
answerview
В Украине вступила в силу международная Конвенция, упрощающая оформление ДТП http://news.online.ua/455939/v-ukraine-vstupila-v-silu-mezhdunarodnaya-konventsiya-uproshchayushchaya-oformlenie-dtp/
Натуральные украинская косметика, моющие средства, биодобавки. Компьютерная диагностика организма.
http://www.mynewlife.com.ua
like
good
bad
shockingly
13.03.2012 р.
answerview
Непредоставление преимущества маршрутным транспортным средствам теперь влечет за собой штраф в размере 30-40 необлагаемых налогом минимумов.
http://for-ua.com/politics/2012/03/13/180805.html  35_hang
Натуральные украинская косметика, моющие средства, биодобавки. Компьютерная диагностика организма.
http://www.mynewlife.com.ua
like
good
bad
shockingly
beard
13.03.2012 р. відповів для drakosha  
answerview
Непредоставление преимущества маршрутным транспортным средствам теперь влечет за собой штраф в размере 30-40 необлагаемых налогом минимумов.
http://for-ua.com/politics/2012/03/13/180805.html  35_hang

...и большой вероятностью влететь в бочину автобусу, выворачивающему из кармана, что еще больше усилит физические и юридические последствия.
Помните - маршрутка (тролейбус) имеет преимущество при выезде из кармана остановки (а в жизни и вовсе отчаливая от нее даже без кармана). Попробуйте потом докажите.
like
good
bad
shockingly
13.03.2012 р. відповів для beard  
answerview
Ну а у нас маршруток же в некоторых местах не меньше, чем машин, а как они ездят, так, наверное, Бог от страха трясется.   03_biggrin  Сын где-то видео видел, маршруточник сидит, в руках кофе и сигарета, одновременно деньги от пассажиров принимает и по моблике трындит, а руль коленом держит. Сын сказал, что Цезарь слабак был, он так не смог бы.  03_biggrin
Натуральные украинская косметика, моющие средства, биодобавки. Компьютерная диагностика организма.
http://www.mynewlife.com.ua
like
good
bad
shockingly
13.03.2012 р. відповів для drakosha  
answerview
Ох плохо это.... так плохо, что впору пешеходом становиться. У нас к примеру проспект - три полосы в обе стороны. Так эти полупокеры умудряються налепиться на остановке в два ряда и потом задние их через третий - левый -  обьезжают. Так им же теперь ещё и поблажек больше будет? !!!!! Блин теперь они и по тротуарам ездить будут.
"Там, где положено пешеходам переходить дорогу, нарисована на дороге "зебра", а там где не положено - висят венки..."
like
good
bad
shockingly
13.03.2012 р. відповів для egotarus  
answerview
Ну так я ж о чем. В Киеве с этим еще хуже.
Натуральные украинская косметика, моющие средства, биодобавки. Компьютерная диагностика организма.
http://www.mynewlife.com.ua
like
good
bad
shockingly
1••17181920212223••31
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин