MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
25.11, 01:36
31
0 °С
Вітер: 1 м./с., Пд-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Остановка скутера Полицией. Делимся своими историями

Переглядів: 1525274
GiS адміністратор
10.06.2006 р.
answerview
Показати повідомлення
Как часто Вас останавливали ГАИшники на 50-ти кубовом мотороллере? К чему цеплялись? Какие были Ваши действия?
Читаємо Правила форуму, не дратуємо адміністратора :)
like
good
bad
shockingly
01.11.2012 р. відповів для Gustav  
answerview

Вроде бы понятно написано в правилах дорожного движения -  
механічний транспортний   засіб   -  транспортний  засіб,  що
приводиться в рух з допомогою двигуна.
Но вы продолжаете твердить как мантру что нееет не механическое...
если десять раз сказать мёд - во рту слаще не станет.

Так да не так, далее его приравнивают к велосипеду   19_negative а про велосипед уже другие законы. Причем НИГДЕ! не написано что мопед является МЕХАНИЧЕСКИМ ТС 10_ireful2
механічний транспортний   засіб   -  транспортний  засіб,  що
приводиться в рух з допомогою двигуна. - велосипед с подвесным мотором тоже приводится в движение с помощью двигателя, однако... это не есть ТС!
значит "Обязанности и права водителей механических транспортных средств" на мопеды не распространяются! Следовательно моему велосипеду до 50 кубов регистрация и А1 не нужна!
Змінено: 01.11.2012 р., required
like
good
bad
shockingly
01.11.2012 р. відповів для required  
answerview


Так да не так, далее его приравнивают к велосипеду   19_negative а про велосипед уже другие законы.

Покажи где.

Причем НИГДЕ! не написано что мопед является МЕХАНИЧЕСКИМ ТС
Ну и что? мопед попадает под определение механического тс.
механічний транспортний   засіб   -  транспортний  засіб,  що
приводиться в рух з допомогою двигуна. - велосипед с подвесным мотором тоже приводится в движение с помощью двигателя, однако... это не есть ТС!
Давай про велосипед ты поговоришь когда будет вопрос про велосипед. я так понимаю у тебя не велосипед на штрафплощадке стоит?
Кроме того велосипед это транспортное средство, а велосипед с подвесным мотором это еще и механическое транспортное средство.

значит "Обязанности и права водителей механических транспортных средств" на мопеды не распространяются! Следовательно моему велосипеду до 50 кубов регистрация и А1 не нужна!

А при чем тут права и обязанности водителей механических транспортных средств?
Есть Закон Украины о дорожном движении
Стаття 15. Основні положення щодо допуску до керування
      транспортними засобами

    Кожний громадянин,  який досяг визначеного цим Законом  віку,
не  має  медичних протипоказань та пройшов повний курс навчання за
відповідними програмами,  може в  установленому  порядку  отримати
право на керування транспортними засобами відповідної категорії.
.......
Особа, яка  бажає  отримати  право на керування транспортними
засобами  відповідної  категорії  чи  типу,   зобов'язана   пройти
медичний   огляд,  підготовку  або  перепідготовку  відповідно  до
типової  навчальної  програми,  успішно  скласти   теоретичний   і
практичний іспити. Порядок підготовки, перепідготовки і підвищення
кваліфікації   водіїв   транспортних   засобів   (   487-2009-п  )
визначається Кабінетом Міністрів України.
.......
    Право на   керування   транспортними   засобами   відповідної
категорії  підтверджується посвідченням водія транспортного засобу
з  установленим  терміном  дії. На території України відповідно до
Конвенції  про  дорожній  рух    діють національні та
міжнародні   посвідчення   водія.   Порядок   видачі,   обміну  та
встановлення  терміну  дії таких посвідчень визначається Кабінетом
Міністрів України ( 340-93-п )


Открывайте это самое  340-93-п (постановление КабМина Украины 340 от 8 мая 1993 года и  читайте от самого начала.
1. Це Положення є обов'язковим для всіх підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства.

2. Особи допускаються до керування транспортними засобами за наявності у них національного посвідчення водія відповідної категорії (далі - посвідчення водія), строк дії якого становить 50 років.

{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 271 від 28.02.2011}

3. Транспортні засоби, керування якими дозволяється за наявності посвідчення водія, залежно від їх типів і призначення поділяються на категорії:

А1 - мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт;

А - мотоцикли та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом 50 куб. сантиметрів і більше або електродвигун потужністю 4 кВт і більше;


Заметьте - нигде не написано про механическое транспортное средство.
Управляя мопедом без права управления транспортным средством вы совершали административное правонарушение и были остановлены ИДПС. Вполне законно.
1
like
good
bad
shockingly
1
01.11.2012 р. відповів для Gustav  
answerview
http://monolith.in.ua/pdd-obshhie-polozheniya/ держите (даже в картинках чтобы понятнее было 01_smile )
мопед- двухколесное транспортное средство, имеющее двигатель с рабочим объемом до 50 куб. см или электродвигатель мощностью до 4 кВт также к ним приравнивается мокик и велосипед с подвесным мотором до 50 кубов.
   И как только на велосипед с подвесным мотором понадобятся А1 и регистрация, в тот же момент я перестану спорить по этому вопросу.
like
good
bad
shockingly
01.11.2012 р. відповів для required  
answerview
http://monolith.in.ua/pdd-obshhie-polozheniya/ держите (даже в картинках чтобы понятнее было 01_smile )

Ты бы мне еще журнал Мурзилка из прошлого столетия дал посмотреть....

Правила Дорожного Движения они же постановление КабМина Украины от 10 октября 2001 года под номером 1306
Действующее на данный момент ссылка на официальный сайт Верховной Рады
Оно конечно не в картинках как для дурачков, но буквы все знакомые и можно читать.

   И как только на велосипед с подвесным мотором понадобятся А1 и регистрация, в тот же момент я перестану спорить по этому вопросу.
Да какая вам разница как и что у велосипедов с мотором или без? у вас мопед - за него вы и в ответе.
Мне как бы до сраки что вы там себе думаете и в чем вы уверены, я вам просто рассказываю в каком месте вы ошибаетесь чтобы вы понимали это к моменту разговора с кем нибудь принимающим решение.
кстати если ты еще не понял - на велосипед с мотором тоже нужны права.
1
like
good
bad
shockingly
1
01.11.2012 р. відповів для required  
answerview
Что касается ситуации то уже подал заявления начальнику ГАИ  (по-поводу забрать безоплатно мопед), готовлюсь к суду, будем ждать что будет...
Теперь :штрахплощадка один вопрос, а суд -это другой.Иск в суд составил, отправил? Я теперь в дополнение к искам прикладываю ходотайство с просьбой участь имеющуюся судебную практику в подобных делах и прикладываю копии решений в пользу водителей.
Причем НИГДЕ! не написано что мопед является МЕХАНИЧЕСКИМ ТС
Прямым текстом не написано, но косвенно в определении "Мех.ТС". НА это и делает упор ГАИ. Однако я это называю "субъектывной думкой видповидача" и привожу свои контраргументы .
приводиться в рух з допомогою двигуна. - велосипед с подвесным мотором тоже приводится в движение с помощью двигателя, однако... это не есть ТС!
Тут важно не путать понятия.Велосипед с подвесным двигателем - это и есть мопед (по Конвенции).По нашим ПДД теперь и детский электросамокат мопедом считается  05_shok .НО ключевой момент в том, считается ли мопед МЕХ.ТС?! В суде доказываешь, что не считается.Точнее так : доказывать обратное должен геишник.Так же он доказывает правомерность своих действий ,если ты требуешь одним из требований признать его действия неправомерными.Он предоставляет доказательства ,аргументируя свои доводы, а ты приводишь доводы в пользу своей невиновности. И не заявляй там, что мопед не является транспортным средством! Является, как и самокат или санки. Механическим не является.
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
like
good
bad
shockingly
02.11.2012 р. відповів для Motor50  
answerview
Иск в суд помог составить друг имеющий на этом опыт, тот же друг отправил ещё вчера, суд якобы состоится 8 числа (странно как-то очень рановато)

Прямым текстом не написано, но косвенно в определении "Мех.ТС". НА это и делает упор ГАИ. Однако я это называю "субъектывной думкой видповидача" и привожу свои контраргументы .

Можно парочку контраргументов? И вообще поделится опытом в доказательстве своей невиновности. Первый раз в суд иду, не  02_sad знаю что там ожидать.
like
good
bad
shockingly
02.11.2012 р.
answerview
Сроки рассмотрения сейчас более жесткие.

Является ли мопед мех. ТС - вопрос спорный. Купленные до всех этих нововведений определенно не являются, так как не являлись ими на момент покупки, а норм.-прав. акты обратного действия во времени не имеют.
Отсюда и "бессрочная" рега, и бумаги с таможни для реги не нужны и т.п.

А вот с правами дело более интересное.

Касательно суда, то тут, увы, дело плохо. Тут все зависит от судьи. Захочет ли он вникать. А он скорее всего не захочет. По формальным признакам нарушение есть, судья завален делами. Нафиг мы ему со своими мопедами.
like
good
bad
shockingly
02.11.2012 р. відповів для SergZ  
answerview
Сроки рассмотрения сейчас более жесткие.

Является ли мопед мех. ТС - вопрос спорный. Купленные до всех этих нововведений определенно не являются, так как не являлись ими на момент покупки, а норм.-прав. акты обратного действия во времени не имеют.
Отсюда и "бессрочная" рега, и бумаги с таможни для реги не нужны и т.п.

А вот с правами дело более интересное.
А что ж тут не понятного? Исходя из вашей логики и вашего трактования понятия о обратном действии НПД они никому не нужны. мы все тут родились до того как они были законодательно введены.
...цирк...
1
like
good
bad
shockingly
1
03.11.2012 р. відповів для required  
answerview
Можно парочку контраргументов? И вообще поделится опытом в доказательстве своей невиновности. Первый раз в суд иду, не   знаю что там ожидать.
Почему парочку!?Их с десяток,как минимум уже наработано.Плюс возможные процессуальные нарушения при привлечении к ответственности. Вообще то нужно начать с изучения собственного искового заявления, а то друг написал, а сам-то ни сном ни духом ... 05_shok  Знания-сила, друг мой!Начните таки с прочтения собственного иска. Потом можно просмотреть варианты здесь : http://www.netrega.org/forum/index.php?f=15&rb_v=viewforum
Главное в суде не заявлять, что мопед не является транспортным средством.Он не является МЕХАНИЧЕЧКИМ ТС (!!!).
Как там себя вести.Да естественно и ненапряжно. Судья то же отчасти человек и так же почти как и все Люди, недолюбливает геишников.Исключение бывает в случаях, когда судьёй работает бывший геишнег.  13_evil
Когда онона  к тебе обращается- встаёшь.Отвечаешь, обращаясь к судье :- Ваша честь!
-Розумієте українську мову?
-Так,Ваша честь, але спілкуватись мені зручніше російською.
-Вы поддерживаете свои исковые требования ?
-Да,Ваша честь, полностью!
-Есть ходотайства,отводы ...последние желания  08_lol  и всё такое...?
-Нет, Ваша честь! (можно заявить конечно отвод судье,если ты уверен, что он будет необъективен, но это  ничего не даст). Я обычно заявляю ходотайство о приобщении к материалам дела копии решений судов по подобным делам и прошу учесть судебную практику,примеры которой в этих решениях.Судья может на своё усмотрение отказать, поэтому прикладываю это ходотайство в письменном виде и с копиями вместе с исковым заявлением или шлю отдельным конвертом. Ну не знаю, может ещё есть какие варианты...
На ближайшее время у меня три таких суда.Правда я там смогу быть только в качестве слушателя.Если будет время...
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
like
good
bad
shockingly
08.11.2012 р.
answerview
Коротко о главном...
В понедельник 6.11 у товарища забрали мопед 121.6 (отсутствие реги)...
Во вторник попал я..(121.6)
С заявлением http://www.netrega.org/forum/index.php?f=15&t=161&rb_v=viewtopic были сегодня у начальника ГАИ Мариуполя. Он был вежлив, корректен, но непреклонен. Получить технику со штрафпл. только после оплаты эвакуатора, стоянки и штрафа....
Или предоставить решение суда о незаконности эвакуации.... Оставили зарегистрированное заявление. ответ в течении 10 дней. Завтра предстоит поход в суд для подачи ходатайство об отмене штрафа....
like
good
bad
shockingly
09.11.2012 р. відповів для SergZ  
answerview
Купленные до всех этих нововведений определенно не являются, так как не являлись ими на момент покупки, а норм.-прав. акты обратного действия во времени не имеют.

Шикарный аргумент. А мой сосед Жека бухал задолго до того, как ввели штрафы за распитие спиртных напитков в общественных местах. Следуя Вашей логике, Женя может бухать и сейчас, не боясь последствий?
2
like
2
good
bad
shockingly
09.11.2012 р. відповів для rodi013  
answerview
Купленные до всех этих нововведений определенно не являются, так как не являлись ими на момент покупки, а норм.-прав. акты обратного действия во времени не имеют.

Шикарный аргумент. А мой сосед Жека бухал задолго до того, как ввели штрафы за распитие спиртных напитков в общественных местах. Следуя Вашей логике, Женя может бухать и сейчас, не боясь последствий?


Де ж ви раніше з такими аргументами були 10_ireful2 А то мене менти на 20 грн за пиво розкрутили 02_sad А треба було їх в Конституцію рилом 11_blum
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
09.11.2012 р. відповів для viv  
answerview
Коротко о главном...
В понедельник 6.11 у товарища забрали мопед 121.6 (отсутствие реги)...
Во вторник попал я..(121.6)
С заявлением http://www.netrega.org/forum/index.php?f=15&t=161&rb_v=viewtopic были сегодня у начальника ГАИ Мариуполя. Он был вежлив, корректен, но непреклонен. Получить технику со штрафпл. только после оплаты эвакуатора, стоянки и штрафа....
Или предоставить решение суда о незаконности эвакуации.... Оставили зарегистрированное заявление. ответ в течении 10 дней. Завтра предстоит поход в суд для подачи ходатайство об отмене штрафа....

Не только вам, в всему народу и по всем направлениям жизни придётся сильно "упираться" -  на выборы столько денег ушло, что одни эвакуваторы и частные площадки проблемы не решат. 02_sad
Если устоите - великое дело сделаете для тех кто за вами идёт.
Ибо так возлюбил Бог мир, что отдал Сына Своего Единородного, дабы всякий верующий в Него, не погиб, но имел жизнь вечную.(Иоан.3:16)
Змінено: 09.11.2012 р., Piligrim52
like
good
bad
shockingly
10.11.2012 р.
answerview
Да, ребятки, воевать с беспределом становится всё трудней : Рэкетиры 90х возвращаются теперь на штрафплощадках Украины
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
Змінено: 10.11.2012 р., Motor50
like
good
bad
shockingly
10.11.2012 р. відповів для Motor50  
answerview
Да, ребятки, воевать с беспределом становится всё трудней : Рэкетиры 90х возвращаются теперь на штрафплощадках Украины


Андрей, а что ты хотел, если в Макеевке бандиту Василию везде манументы ставят и славят добрыми делами а я с его родственником близким дружил и знаю не по наслышке сколько он "добрых дел сделал и почестей себе тупо купил".о ком говорю думаю догодаешся.
like
good
bad
shockingly
10.11.2012 р. відповів для alikxom  
answerview
О Джарты наверное... Вместо Ленина скоро воодрузят в центре Макеевки 02_sad
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
like
good
bad
shockingly
13.11.2012 р.
answerview
Вообщем суд миновал, мой конь мирно стоит у меня в гараже.

Собственно рассказывать нечего... вердикт "неявка инспектора в суд" 01_smile

Что касается штраф площадки, там было моему мозгу не все понятно... направляли в разные кабинеты, искал различных людей (вообщем бегал весь день, непонятно зачем и почему) в итоге усталость и осознание что процесс затянется на очень долго, все решила коррупция в размере 100 грн. и через минуту я уже мог ехать домой.

И самое обидное... при встрече с моей лошадкой, её украшали свеженькие царапины и руль странно смотрел в лево, ещё и завести не мог (не знаю что там с ним делали). После небольшого диалога мне дали ясно понять, что слушать меня не хотят, и якобы такой он и был...

Вообщем руль выровнял на месте, а царапины затёр дома палиролькой, вообщем стал как новенький.

И выражаю благодарность ребятам которые помогали, в первую очередь Андрею.
1
like
1
good
bad
shockingly
13.11.2012 р. відповів для required  
answerview
Поздравляю!!!!!!!
like
good
bad
shockingly
15.11.2012 р. відповів для required  
answerview
Вообщем суд миновал, мой конь мирно стоит у меня в гараже.
Поздравляю с первой победой!  С ШП легко разошлись. На будущее мопед не отдавать геям. Если есть желание дожать гея ,что мопед украл, дисциплинаркой могу скинуть набросок письмеца.
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
like
good
bad
shockingly
17.11.2012 р.
answerview
Набросал заяву прокурору по факту отказа вернуть мопед с ШП. Заодно рэкетёров  и мусаров этих на уголовку потянем.Днём перечитаю ещё разок, может чё отредактировать надо ...
До Прокуратури м. ДОНЕЦЬКА
      83001, м. Донецьк, вул. Артема, 61

      П.І.Б.
прож. за адресою : м.Донецьк ,

       Заява
Про злочин  та впровадження заходів прокурорського реагування.

05.11.2012 року  , близько 12.50 години ,  я  знаходився біля свого  мопеда «Хонда Діо» (49,9 см.куб.), що належить мені на підставі приватної власності,  на узбіччі  вулиці Пролетарська   (напроти будинку №13) у м. Донецьк та намагався полагодити мопед.  До мене підійшли  співробітники ДПС  та почали вимагати документи . На моє прохання представитись та пред’явити службове посвідчення , згідно із вимогами ч.2 ст.5 ЗУ «Про міліцію», інспектор, який до мене звернувся , пробуркав щось незрозуміле собі під ніс, та сказав, що службове посвідчення пред’являти немає потреби, натомість повторив свої  вимоги щодо пред’явлення мною документів. На питання про причину звернення  , суть скоєного мною правопорушення  або підозру у вчиненні мною злочинів  він відповів :
- Перевірка документів! У Вас на мопеді немає номерного знака!
Я пояснив інспектору , що на  даний момент я  не керую механічним транспортним засобом , фактично не є водієм , не експлуатую свій мопед на дорогах державного значення , та з оглядом на це не зобов’язан мати реєстраційні документи, права та номерний знак на свій мопед  , до того ж я не був впевнен , що спілкуюсь із справжнім співробітником МВС, оскільки моя законна вимога щодо пред’явлення службового посвідчення досі не виконана, а безпідставне звернення  та незаконні вимоги з  боку інспектора тільки посилюють мої сумніви.
Ці люди у формі інспекторів ДАІ  почали оказувати на мене психологічний тиск, залякуючи заходами фізичного впливу , штрафмайданчиком та штрафами з конфіскацією мого мопеда. Я не став їм заперечувати, побоюючись подальших протиправних дій та посягань на мою особисту безпеку та власне майно з боку цих людей.      Інспектор ДПС с-нт Бугай .О.М.   (як я потім дізнався із копії протокола) склав у моєму відношенні протокол АА2 №792507  , в який вже були вписані дані двох свідків, яких я взагалі не бачив  . При складанні даного протокола мені не було  роз’яснено моїх прав ,згідно ст.63 Конституції та ст.268 КУпАП , під моральним тиском декількох інспекторів я підписав протокол, а в графу «пояснення» був вимушен під диктовку с-нта Бугай О.М.  написати , що претензій до інспекторів не маю та права мені роз’яснено , що не  відповідає дійсності .      
Я пояснив співробітникам ДАІ, що керую мопедами вже з 2005 року, тобто я мав право це робити до введення змін у ПДР України у відношенні щодо мопедів  і ніхто  та ніщо не може в мене  забрати чи обмежити  це право.
  Також я пояснив інспектору , що згідно із вимогами Міжнародної Віденської Конвенції , мій мопед (та мопеди взагалі) не буде вважатись механічним транспортним засобом , доки його  (мопед) офіційно не прирівняють до мотоцикла, а ця процедура наразі не здійснена.
  Моє усне клопотання про перенесення розгляду адміністративної справи у відношенні штрафа щодо мене не менш , ніж на  п’ять діб з метою забезпечення юридичного  захисту  , вищевказаний інспектор не задовольнив  та  розгляд справи призначив на наступний день .
 Відразу після винесення постанови щодо штрафу у моєму відношенні, інспектор Бугай О.М. викликав евакуатор та,  незважаючи на мої протести , та всупереч моєї волі,  незаконно заволодів  моїм  мопедом та  дав вказівку завантажити його на евакуатор . Після цього мопед відвезли в невідомому мені напрямку. Це все при тому, що мій мопед взагалі не находився на проїзній частині  , суттєво не заважав руху інших транспортних засобів , тобто , згідно із вимогами ст.265-2 КУпАП та ст.52-1 ЗУ «Про дорожній рух» , не повинен був евакуйовуватись на штрафмайданчик. Згідно із  вимогами цих же вищеозначених НПА , за повернення особі його транспортного засоба не може стягуватись плата. Такі дії співробітників МВС  порушують моє конституційне право володіння , користування та розпорядження своєю власністю, згідно ч.4 ст.41 Конституції України : ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
До того ж саме власник транспортного засобу має пріоритетне право вибору куди доставляти його транспортний засіб у разі заборони експлуатації : до себе у гараж або   на будь-яку стоянку ,  тощо. Цього права вищеозначеною посадовою особою  мене також було позбавлено .
За безоплатним поверненням мого транспортного засоба  09.11.2012 р. я звертався до УГАІ, але в цьому мені фактично було відмовлено, оскільки на  штрафмайдані мені було видано дві квитанції по 500 грн. кожна  за послуги, яких я не ініціював. Без оплати повернути мені мій транспортний засіб таким чином було незаконно відмовлено.
  06.11.2012 р.  начальник  ВДАІ ДМУ п-пк міліції Сінчугов В.В.  виніс постанову про адміністративне правопорушення  АН1 №232125 , при цьому  було припущено  істотні процесуальні порушення , а саме :
при винесенні постанови не враховано  доказів відсутності складу  адміністративного правопорушення , передбаченого ч.1,7 ст.126, 121   КУпАП, не визначено ,яким саме типом транспортних засобів еа момент складання протокола ,на думку інспектора,  керував позивач;       окрім цього, згідно з положенням  ст. 252 КУпАП , орган (посадова особа) оцінює докази за своїми внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об’єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності , керуючись законом і правосвідомістю;       Сінчугов В.В. вписав при цьому декілька правопорушень , що кваліфікуються  різними статтями КУпАП, в один бланк постанови.  Згідно із ст.2.7 Наказу МВС  №77 та ст.36 КУпАП, по кожному із встановлених правопорушень повинна  бути виписана окрема постанова ;
Таким чином , посадові особи : інспектор ДПС  с-нт Бугай О.М. , вчинив наступні протиправні  дії у моєму відношенні:
безпідставно  пред’явив незаконні вимоги,  незаконно заволодів   моїм  власним майном (мопедом), направив його евакуатором на арендований комерційною структурою  штрафмайданчик , що по документах належить ДП МВС «Донбасс-Інформ-Ресурси» та безпідставно склав у моєму відношенні протокол про адміністративне порушення , а начальник ВДАІ Сінчугов В.В. притягнув  мене до адміністративної відповідальності за правопорушення , яких я не вчиняв. До того ж процедура притягнення до адміністративної відповідальності супроводжувалась, як означено вище, цілою низкою процедурних порушень з боку означених вище посадових осіб.
 Вищеозначені  дії співробітників міліції мають ознаки кримінального злочину та можуть класифікуватись як незаконне заволодіння транспортним засобом , перевищення службових повноважень та  внесення  до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей,  підроблення офіційних документів , таких як протокол про адміністративне правопорушення та постанова в справі про адмінпорушення.
Слід також  зауважити, що згідно із ч.2 ст.19 Конституції України, Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
По суті пред’явлених   Сінчуговим В.В. мені обвинувачень , мушу надати  заперечення , наводячи наступні доводи.
1)  Протоколом не встановлено тип мого транспортного засобу ,його обумовлено як «мото Хонда», але у ПДР України такого визначення не існує . Постанова  ,складена Сінчуговим В.В. на підставі також не містить конкретики в питанні визначення типу транспортного засобу ,водій якого безпідставно притягується до адміністративної відповідальності.  
2) Згідно із визначенням терміну «водій» у  п.1.10.ПДР :   водій   -   особа,  яка  керує  транспортним  засобом  і  має  посвідчення   водія   на право  керування  транспортним  засобом  відповідної  категорії. Водієм також є особа, яка навчає керуванню  транспортним  засобом,  перебуваючи  безпосередньо в транспортному  засобі;  {  Абзац двадцять другий пункту 1.10 в редакції Постанови КМ  N 1029  від 26.09.2011 }  Тобто, вимоги п.2 ПДР  («ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА ВОДІЇВ МЕХАНІЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ»  2.1. Водій  механічного транспортного засобу повинен мати при собі: )  , порушення якого мені інкримінувалося , ніяким чином не можуть відноситись до мене , оскільки  , по-перше , фактично ,на момент звернення до мене інспектора Бугай.О.М.   я не був  водієм через відсутність  факта керування  та відсутність в мене водійського посвідчення , а по-друге – не керую механічним транспортним засобом (мопед – не є таким  за визнеченням).
3) Згідно із ст.21 ЗУ «Про дорожній рух», Автомобільні  дороги,  вулиці  поділяються  на:    загального користування, відомчі та приватні.  Автомобільні  (позаміські)  дороги  загального   користування поділяються  на дороги державного та місцевого значення.   Автомобільні  дороги   державного    значення    поділяються    на магістральні та інші.  Перелік доріг державного значення  затверджено відповідною Постановою КМУ . При цьому ,вул. Пролетарська  м. Донецька в цьому переліку не значиться. Згідно із ч.3 ст. 34 ЗУ «Про дорожній рух», державній реєстрації  та  обліку  підлягають, зокрема, мопеди, що використовуються  на автомобільних дорогах державного значення.
   Таким чином, підтверджується відсутність факту порушення мною  вимог п.2.9 «в» ПДР.
   4) Згідно із ст.9 Конституції України: чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України , є частиною національного законодавства України. Укладення міжнародних договорів, які суперечать Конституції України, можливе лише після внесення відповідних змін до Конституції України.
   Стаття 54 ЗУ «Про дорожній рух» (Міжнародні угоди) говорить наступне:  «Якщо Міжнародною Угодою України встановлено інші правила, ніж ті, що містяться в законодавстві України про дорожній рух, то застосовуються правила міжнародної угоди».
Теж саме говориться і в п.1, п.2 ст. 19 Закону України «Про міжнародні договори України».     Саме таким міжнародним договором є Міжнародна Віденська Конвенція про Дорожній Рух (далі-Конвенція). Україна ратифікувала Конвенцію і зобов'язана неухильно дотримуватися норм цього Документа.  Згідно ст. 1 п. l),m),n),o) Конвенції, велосипед з підвісним двигуном (мопед) рекомендується прирівнювати до велосипеда.       Згідно ст.1, п. о) Конвенції:
Термін "механічний транспортний засіб" означає будь який самохідний дорожній транспортний засіб, за виключенням велосипедів з підвісним двигуном, на території Договорюющихся Сторін, які не прирівнюють їх до мотоциклів.
 Згідно Конвенції , (текст російською мовою розміщено за посиланням http://www.unece.org/trans/conventn/Conv_road_traffic_RU.pdf  ) , процедура прирівнювання мопедів до мотоциклів має бути обумовлена деякими підставами (пункт «m».ст.1 Конвенції) : якщо мопеди втратили характеристики велосипедів у відношенні можливостей  їх використання , зокрема  можливості приведеня їх до руху  за допомогою педалей,  або  які за   своєю максимальною   конструктивною   швидкістю ,   вагою   або    деяким характеристикам двигуна  перебільшують встановлені ліміти…, також ця процедура  повинна супроводжуватися виконанням вимог п.2.ст.54 Конвенції ,тобто повідомлення Генерального Секретаря ООН спеціальною нотою про прирівнювання мопедів до мотоциклів.
  Ні однієї із перелічених вимог Віденської Конвенції про дорожній рух у відношенні щодо мопедів , Україною офіційно виконано не було, отже , враховуючи норми Конвенції , мопед в Україні не вважається механічним транспортним засобом, а з оглядом на це, на власників мопедів  не поширюються вимоги п.2 ПДР України.
 Згідно із додатком  6  Віденської Конвенції («НАЦИОНАЛЬНОЕ   ВОДИТЕЛЬСКОЕ УДОСТОВЕРЕНИЕ»):   п.9. На основании национального законодательства в рамках категорий А, В, С, СЕ, D и DE могут вводиться следующие подкатегории транспортных средств, на управление  которыми может выдаваться водительское удостоверение:    
А1-  мотоциклы с рабочим объемом двигателя, не превышающим 125 см3, и максимальной мощностью, не превышающей 11 кВт (легкие мотоциклы);
п.10. Помимо перечисленных выше категорий и подкатегорий, национальным законодательством могут предусматриваться и другие категории и подкатегории транспортных средств. Обозначения таких категорий и подкатегорий транспортных средств должны отличаться от используемых в Конвенции обозначений категорий и подкатегорий транспортных средств, при этом должен применяться другой шрифт.(рос.)
 Тобто позначення «А1»  в українському законодавстві повинно означати «мотоцикли до 125 см3…» , а не «мопеди».  
5)  Мопед не повинен прирівнюватись до «механічних ТЗ» також з огляду на те, що в порівнянні з мотоциклом має досить скромні технічні характеристики та не може рухатись  в загальному потоці транспорту, а у п.11.14.ПДР обумовлені спеціальні обмеження щодо розташування на дорозі та виконання поворотів на  мопедах . Для мотоциклів такі обмеження у ПДР відсутні.
6)   На  факт володіння та на право користування  мопедом до набрання чинності змін у законодавстві у відношенні щодо мопедів не повинні поширюватись вимоги ,яких не було у ПДР на час придбання мопеда (я придбав до 2010 року) , бо в іншому випадку це є порушення конституційного принципа неприпустимості  зворотної дії законів та інших НПА у часі, закріпленого ст.58 Конституції України.
  Зворотна дія в часі закону чи іншого нормативно-правового акта полягає в тому, що його юридична обов'язковість поширюється на факти , які виникли до набрання ним чинності, причому саме з моменту їх виникнення.  При такій дії відбувається перегляд, корекція попередніх рішень щодо таких фактів вже відповідно до нового закону чи іншого нового нормативно-правового акта. Зворотної дії не можуть мати не тільки закони, інші нормативно-правові акти, які встановлюють юридичну відповідальність (тобто санкції юридичних норм), а й усі інші закони, нормативно-правові акти ,точніше кажучи, диспозиції та гіпотези норм, що в них містяться.
   На момент придбання мопеда   я , як покупець, мав знати, що купую механічний  ТЗ ,   та повинен отримати водійське посвідчення категорії «А1» для керування мопедом , але це неможливо з оглядом на вищесказане , до того ж суперечить законодавчому акту вищої юридичної сили , яким є вищевказана Конвенція.
7)   Вимоги щодо реєстрації мопедів та наявності водійського посвідчення для керування ними , які внесені у ПДР , відповідними пунктами постанови КМУ №1029 від 26.09. 2011 року  суперечать ст. 22 Конституції України:  
Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані.   При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
  З оглядом на це , ряд прав і свобод людини може існувати й існує поза цією Конституцією, існують і згодом можуть з’явитися такі права і свободи людини та громадянина, що їх закріплено у законах України чи інших нормативно-правових  актах ( наприклад Постановах КМУ) хоча у Конституції  вони взагалі не відображаються. Саме таким нормативно-правовим актом є ПДР України , затверджені ПКМУ №1306 від 10.10.2001р., саме в цьому нормативно-правовому  акті (ПДР), згідно із ЗУ «Про дорожній рух» було задеклароване право громадян та людей керувати мопедом, маючи водійське посвідчення будь-якої категорії, або не маючи його взагалі .
8)  Право користування  власним майном (мопедом) ,згідно ст.41 Конституції України , наразі не може бути реалізовано в повному обсязі без оплатного одержання  водійського посвідчення та реєстраційних документів , тому ці вимоги не повинні поширюватись особисто на мене.
 Згідно статті 8.  Конституції України , в Україні визнається і діє принцип верховенства права .   Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.  Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
З огляду на викладене вважаю, що дії вищеозначених посадових осіб були незаконними, штраф на мене накладено неправомірно, а мій транспортний засіб в мене фактично було вкрадено.
 Мушу  заявити, що з вищеозначеним підприємством ДП МВС «Донбасс-Інформ-Ресурси» договорів про відповідальне зберігання мого майна не складав та не підписував, своє майно цьому підприємству на зберігання не надавав, доставку свого мопеда на територію,  орендовану цим підприємством ,не ініціював та взагалі ні в яких правовідносинах не перебуваю.
 Свій мопед «Хонда Діо», який в мене фактично було вкрадено,  я виявив на території штрафмайданчику ДАІ по пр. Полеглих Комунрів та , після звернення до каб.204«а» в УДАІ намагався повернути свою власність (мопед) ,якої я був  протиправно позбавлен. Разом із своїм знайомим Андрієм , з вимогою про повернення мопеда звернувся до співробітника (охоронця) стоянки , але він зателефонував своєму керівнику Миколаю , та повідомив ,що без оплати «послуг» за зберігання та евакуатора мопед мені не віддасть. Охоронця , який назвався Олексієм, нами було попереджено, що такими незаконними діями він порушує мої конституційні права власності та скоює кримінальний злочин . На місто інцидента прибув чоловік, який представився «заступником директора» ,ніяких документів при цьому не пред’явив, натомість підтвердив незаконні вимоги щодо здійснення оплати за повернення мені мого мопеда, заявивши :
- Без оплати мопед нікуди не поїде!
Мені було виписано дві квитанції на суму 500 грн. кожна (копіі у додатках) . Я відмовився виконувати ці вимоги ,вважаючи їх здирництвом,  та знов попросив цих людей не порушувати Конституцію , Закони України та повернути мені моє майно. Але замість цього вищевказаний «заступник директора» виштовхав нас за ворота , хопаючи мого знайомого Андрія за рукава куртки , викликав по телефону якихось двох чоловіків міцної статури. Відразу по приїзду ці чоловіки ,разом із «заступником директора» почали нецензурно висловлюватись , провокуючи бійку , погрожувати фізичною силою, один з них намагався вибити ударом ноги фотокамеру з рук мого знайомого Андрія, разом з яким  я прийшов за мопедом. Довелося зателефонувати до міліції за номером 102 .
Старший міліцейського наряду , капітан міліції Гусєв Дмитрій Андрійович ,що прибув на місто за викликом, вислухав мої пояснення та пояснення мого знайомого Андрія. Я виклав свої пояснення з приводу інцидента  у письмовому вигляді. Співробітник міліції повинен був взяти  аналогічні пояснення у протилежної сторони та встановити особи здирників, але чи це було зроблено, наразі мені не відомо. Міліціянти повідомили нам, що наразі посприяти відновленню моїх майнових прав не мають повноважень  та взагалі більше вдіяти нічого не можуть , після цього покинули місто пригоди. Я також вимушен був поїхати звідти . На  момент  написання цієї заяви мої майнові права не поновлено, незаконний штраф не скасовано, а міліція ніяких дій в цьому напрямку не здійснила.
 З оглядом на вищевказані факти, На підставі  викладеного, керуючись ст.ст. 5-7 ЗУ « Про звернення громадян», вважаю, що таке порушення законодавства з боку інспектора  ДАІ Бугай О.М.   має ознаки незаконного заволодіння транспортним засобом  та утворює склад злочину, передбаченого ч.1ст.289 КК України. Дії вищевказаного інспектора ДАІ Бугай О.М. ,а також начальника  ВДАІ ДМУ п-пка міліції Сінчугова В.В. мають ознаки злочину ,передбаченого  ч.1 ст. 366 КК України , а саме  службового підроблення :      складання,  видача службовою особою  завідомо  неправдивих офіційних  документів,  внесення  до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів .
Дії ж невстановлених цивільних осіб , протиправно утримуючих мою власність (мопед) на території, що належить МВС , мають ознаки вимагання (рекету) та утворюють склад злочину , передбаченого ч.2 ст.189 КК України :       вимагання,  вчинене повторно,  або за  попередньою  змовою групою осіб, або службовою особою з використанням свого службового становища,  або з погрозою вбивства чи заподіяння тяжких  тілесних ушкоджень,  або  з пошкодженням чи знищенням майна,  або таке,  що завдало значної шкоди потерпілому.

    Керуючись ст.ст. 94,95,97,КПК України,
      ПРОШУ:
1. Вжити заходів прокурорського реагування відносно посадових осіб : співробітника ДАІ с-нта Бугай О.М. та  начальника  ВДАІ ДМУ п-пка міліції Сінчугова В.В.  які порушили діюче законодавство України ;
2. Вжити заходів прокурорського реагування відносно вимагання плати  співробітниками штрафмайданчика УМВС ДАІ за повернення транспортних засобів з громадян України;
3. Порушити по цьому факту кримінальну справу у порядку ст.97 КПК України;
4. Дати мені відповідь у порядку та терміни, передбачені ст.20 ЗУ «Про звернення громадян».

Додаток :
1)СD- диск з відеозаписом  цих подій;
2)Копія протоколу  АА2 №792507  ;
2)Копія постанови АН1 №232125;
3)Копії квитанцій про оплату «послуг» штрафмайданчика та евакуатора.


Дата _______       Підпис_______
Статья 58. Законы и иные нормативно - правовые акты не имеют обратного действия во времени, кроме случаев, когда они смягчают или отменяют ответственность лица.
*НЕТ ГЕНОЦИДУ мопедов в Украине!* [u
like
good
bad
shockingly
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин