Нє народ ну зі здуванням іскри ви вже трошки загнули
Навідь при дуже високих обертаз її не здути
В сеодно пальне яке не попало в циліндр з першого разу попаде туди з другого разу, це має значення для інжекторних систем де кожна нова порція для кожного окремого циліндра вираховвується окремо, після чого форсунка точно його дозує, а для карбюратора це не критично.
В тому що комутатор впливає на холостий хід нема нічого дивного, різні комутатори можуть мати різні початкові УОЗ, наприклад в інжекторних моторах холостий хід в першу чергу регулюється зміною УОЗ, а вже коли цього стає замало то починають регулювати повітрям, ніхто не зімічав який рівненький холостий хід у інжекторного мотора? Я коли діагностую авто то завжди бачу як на холостому частенько міняється УОЗ.
Ще одна проблема з карбюратором в холодну погоду така, що він дозує бензин не по массі повітря а по обєму, а обєм може сильно мінятися від температури в наслідок теплового розширення повітря (формули писати не буду) в результаті чого в холодну погоду суміш буде збіднена, а в інжекторах щоб точно знати массу спожитого повітря стоять датчики температури повітря. Я раніше щось думав над таким собі температурним коректором для карбюратора, але дальше пропозиції справа не пішла.
До речі вчора займався балансуванням колодок муфти, початкова різниця складала 3,5 грами, кінцева 0,15грам