Ну от пройшов я на свому Рекстері 10 000км. За цей час впринципі нічого страшного не сталося:
- Треба вже проводити рівізію варіатора.
- Десь на 5 000км. Накрився один підшипник на передньому колесі через нікудишній сальнік.
- Перші тисячі була проблема зарядки акумулятора, проблема була в стику проводки.
- Є проблема перезарядки акумулятора, тому завжди їжю якщо не зі світлом, то з габаритами.
- Десь після 5 000км почав вимахуватись підсос. Проблема ніби в плюсовому дроті живленя який іде на підсос з генератора. В генератор я лазити не став, перекинув "+" підсоса на плюс який появляється після ввімкнення запалення.
- Полетіло резинове кольцо в клапанній кришці, куда входить шток для регулювання клапанів.
- Недавно почав карбюратор вимахуватись, але думаю шо нічого страшного, зроблю.
- Тормозні колодки я ще не міняв, хоча нові я вже давно маю і передні і задні.
- Задня резина пройде ше десь 5 000км. максимум.
По тюРнінгу:
-Поставив задні амортизатори ТММР
-МК05
-ксенон
По експлкатації:
- По місту... перепрошою по Львову
, на 10-тьох літрів бензини, я прохожу 300км+-20км, колись більше колись менше. Заправляюсь на най дешевшій заправці "ANP" 92-гим бензином.
- По водінню нема шо сказати диван є диван.
Наразі ніби все, продовжуєм їздити