MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
23.11, 11:59
44
+1 °С
Вітер: 1 м./с., Зах
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Rexter 250 i Viper Cruiser 250 - обслуживание, ремонт, эксплуатация

Переглядів: 248736
25.02.2009 р.
answerview
Показати повідомлення
Всім привіт! Вчора (24.02.09) став я володарем Rexter 250. Оскільки мій рідний брат вже рік має viper cruiser 250, то порівнявши дані, майже однакові скутери, можна зробити висновок, що модель Rexter 250 краща:
1. колеса 12" і профіль резини вищий, на мою думку для України це плюс
2. передній гальмівний диск прямий, на вайпері він згинається, а потім кріпиться до колеса
3. прохід для охолодження варіатора іде до повітряного фільтра, там де він і має кріпитись
4. бак і розширювальний бачок спереді
5. відповідно до пункту 4 багажнік набагато більший ніж у viper cruiser 250
6. файка свічки залізна.
7. навіть лобове шкло товстіше!
8. Інструкція до 250-кі.
9. кришка для заливу тосолу, кріпиться на ланцюжку! 01_smile
До мінусів можна віднести негарну вихлопну трубу і кришку варіатора.
Взагалі складається враження що це вайпер підробка!
Але, зрештою, більш вагомі висновки можна буде робити під час експлуатації оскільки я ще на ньому ні кілометра не проїхав, але друг також має такого рекстера, поки що задоволений.
Надалі хочу в даній темі проводити порівняння Rexter 250 i Viper Cruiser 250 і взагалі обговорювати ці скутери.
Змінено: 25.12.2009 р., MopeDDriveR
like
good
bad
shockingly
1234567••24
28.02.2009 р. відповів для dss_troy  
answerview
Та ніби на патрубках нічого небуло, але при відкручуванні самого нижнього болта, що кріпить помпу "тосол" не зливався, бо прохід був забитий якоюсь ср..., але після промивки вода всетаки тепер стікає через болт.
like
good
bad
shockingly
28.02.2009 р. відповів для anom1  
answerview
Значит, все-таки, кристаллы понаростали... Лучше бы промыл, для уверенности... Я эту заразу запарился выковыривать из термостата.
А тосол проще всего сливать отсоединяя патрубок от помпы...
like
good
bad
shockingly
28.02.2009 р. відповів для dss_troy  
answerview
Та мені здається шо це було шось більше схоже на якусь змаску.
like
good
bad
shockingly
02.03.2009 р. відповів для anom1  
answerview
Та мені здається шо це було шось більше схоже на якусь змаску.

Понятно... Хотя, там смазки быть не должно 01_smile Помпа же...

Ну как там процесс оприходования техники? Косяки есть?
like
good
bad
shockingly
02.03.2009 р. відповів для dss_troy  
answerview
но в техпаспорте записан серый, если перекрашивать надо менять техпаспорт, а это дополнительный геморой, так что если что буду экспериментировать с серым цветом, хотя для меня цвет не критично, хуже с пластиком, он довольно хрупкий, поэтому сейчас изнутри проклеиваю пластик эпокситкой со стеклотканью
like
good
bad
shockingly
02.03.2009 р. відповів для dss_troy  
answerview
сьогодні я розбирав свій Rexter, тому описую спостереження по порядку, що пам'ятаю:
1. зняв майже весь пластік, шоби все нормально вложити, але коли все зняв, то побачив шо особливо нема шо вложувати, всі кабеля досить нормально прокладені, у вайпера з цим більші проблеми.
2. добре шо розібрав рульову колонку, бо верхній підшипник був несправний
3. незнаю як на вайпері, але в мене на передньому колесі підшипники закритого типу, тому перенє колесо особливо змащувати недовелось
4. коліно глушника при працюючому моторі розігрівається до червоного кольору 02_sad
5. задні амортизатори більш потужніші, але дуже тверді.
6. Сигналізація і ревун сигналізації нормально прикручені спереді (під фарою,  на рамі), а не приклеєні в бардачку де і так місця небагато.
Загалом при розборці Рекстера склалися більш позитивніші враження, на рахунок якості матеріалів, і якості самої зборки, ніж коли розбирали Вайпер.
like
good
bad
shockingly
02.03.2009 р.
answerview
Ше замітив шо на Вайпері мотор 172ММ, а на Рекстері BN172MM, незнаю шо це може означати 06_question
like
good
bad
shockingly
02.03.2009 р. відповів для caporal  
answerview
но в техпаспорте записан серый, если перекрашивать надо менять техпаспорт

В каком еще техпаспорте? Дали мне две книжки (одну из них даже в двух экземплярах), ни в одной цвет не указан. В документах, которые из Одессы пришли, тоже о цвете ни слова. Я до регистрации его перекрасил, а потом зарегистрировал...
like
good
bad
shockingly
RA
02.03.2009 р. відповів для anom1  
answerview
Это означает разные заводы производители
like
good
bad
shockingly
02.03.2009 р. відповів для anom1  
answerview
Подшипники у меня тоже закрытые...

Сигналка стоковая у меня заглючила в сенятябре. С неё можно было завести скутер, но заглушить нельзя... причем, что самое интересное, заглушить не получалось даже кнопкой... Приходилось открывать сиденье. и вытягивать предохранитель 01_smile После таких приколов, поменял всю проводку и поубирал лишние провода. Сигналку тоже заменил на SteelMate 986C с обратной связью.
like
good
bad
shockingly
02.03.2009 р. відповів для anom1  
answerview
Ше замітив шо на Вайпері мотор 172ММ, а на Рекстері BN172MM

У меня вообще 172ММ-В 01_smile
like
good
bad
shockingly
02.03.2009 р. відповів для dss_troy  
answerview
CFmoto робить мотор 172ММ для квадріків з приводом на кардан, і маркує його 172ММ-В 03_biggrin
Шо на вайпері, шо на рекстері стоять, по функціям, однакові сигналки, які навіть можуть заглушити мотор 01_smile
Наразі, шо на вайпері, шо на рекстері, причин міняти сигналку немає, хоча зворотній зв'язок дуже хороша штука, і тільки заради нього можна піти на заміну стандартної сигналізації
like
good
bad
shockingly
02.03.2009 р. відповів для anom1  
answerview
Конечно, если сигналка не глючит, то нет смысла менять 01_smile А так, как у меня такие вот приколы случились, то уже решил поставит с обратной связью. Причем, если все оставить где оно есть, то установка занимает пару минут (не учитываю установку лампочки-индикатора)... разъем такой же, как и у стоковой сигналки, распиновка аналогичная... старую снял, новую воткнул и все. Зато теперь функциональности поболее 01_smile
like
good
bad
shockingly
03.03.2009 р.
answerview
Пока погода хорошая, то немного пофоткал свою технику 01_smile




Фары с галогенками Осрам 55/60 +90%, лампы подсветки заменены на светодиоды:


Газо-масляные амморты... как раз на этом нижнее крепление переваривалось с вилки на кольцо:


Кстати, на последней фотке, обрати внимание на крышку вариатора, а именно на болты крепления. У меня передний болт выдавил посадочное углубление, когда закручивал 01_smile Пришлось из фторопласта точить втулку, чтоб дырку закрыть 01_smile Так-что, будь внимателен... может и такое случиться...
Змінено: 03.03.2009 р., dss_troy
like
good
bad
shockingly
vjgtl
03.03.2009 р. відповів для dss_troy  
answerview
Номер зачетный.
like
good
bad
shockingly
GiM
03.03.2009 р. відповів для dss_troy  
answerview
Леха ты че с номером прикололся  05_shok  05_shok
Или он у тебя в натуре 0000 08_lol  08_lol  08_lol
И еще заметил у тебя впускные отверстия входа в фильтр смотрят вверх Что не есть хорошо при езде в ливень
У меня смотрят вбок 04_blush
И скока у тебя расход выходит ?
like
good
bad
shockingly
vjgtl
03.03.2009 р. відповів для GiM  
answerview
Канешна прикололся! Такой номер стоит как 3 круизера!
like
good
bad
shockingly
GiM
03.03.2009 р. відповів для vjgtl  
answerview
Канешна прикололся! Такой номер стоит как 3 круизера!

А може у него кум в ДАИ працюэ 08_lol  08_lol  08_lol
like
good
bad
shockingly
vjgtl
03.03.2009 р. відповів для GiM  
answerview
Шутку понял. Женя реально мусора продают такие номера. Есть оф. прайс в МРЕО. Подобный номер стоит около 20к.грн
like
good
bad
shockingly
03.03.2009 р. відповів для GiM  
answerview
Да, номер зачетный 01_smile 5 минут фотошопа и можно какой угодно номер сделать 01_smile

И еще заметил у тебя впускные отверстия входа в фильтр смотрят вверх Что не есть хорошо при езде в ливень

01_smile Честно говоря, сколько ездил в дождь, то при снятии крышки никогда не видел даже намека на следы потеков внутри. Там над впускным патрубком козырек есть. Да и на пьяджевском движке этот патрубок стоит точно так же. А на Торнадо он смотрит назад 01_smile

До зимы и переборки скута, расход был где-то 3,4 литра на сотню. Сейчас еще не замерял. Завтра хочу залить бак по горлышко и откатать сотню. Посмотрю сколько снова влезет, тогда скажу расход 01_smile
like
good
bad
shockingly
1234567••24
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин