Не мала баба клопоту … або як я „вдало” поміряв компресію.
Купив я тут по случаю компресометр, думаю хай буде, в господарстві пригодиться,
ну і відразу по приїзді додому вирішив зробити контрольний замір компресії в своєму мотику. Перехідник під нашу свічку я виточив ше рік назад, так шо все було в наявності і нічо не віщувало біди..
Як всі знають шо компресію вимірюють на прогрітому до робочої температури двигуні то я так і зробив, вкрутив то всьо діло в циліндр і заміряв, показало 10 кг/см,
я зробив другий замір отримав той же результат. Задовольнившись результатом я став відкручувати то всю трахумудію і тут ключова халепа: перехідник під свічку, який виточений був з алюмінію, ніяк зараза відкручуватися не хотів!
А під кінець моїх спроб просто зламався навпіл залишивши різьбову частину в свічному отворі!
О так я власними руками створив собі немаленьку проблему:
розібрати пів мотоцикла, знати двигло з рами, звідти відкрутити голову а потім це все діло ше ж треба акуратно висвердлити шо б різьбу не пошкодити.. в общем “головняк” ше той!
Короче результат заміру компресії такий: компресія в нормі, но двигло розбирати по любому прийдеться!
Як і очікувалося двигло, прийшлось розбирати.
Довбаний люміній просто таки впресувався в свічний отвір.
Благо саме двигло з рами знімати не прйшлося!
Короче висвердлив я цей сраний перехідник ну і свічну різьбу прогнав мітчиком, ну а дальше… а дальше я подумав раз я вже й так голову зняв, то чого б ше не зняти і циліндр?
Заодно й подивлюся та оціню стан поршневої, шатуна та колінвалу ну й гляну чи не помилився я з вибором масла (від початку і по сьогоднішній момент масло заливаю одне й теж саме) . Задумано – зроблено!
То шо я побачив дуже приємно мене здивувало.
Циліндр виробітки не має (заміряв нутроміром), хонінговочка присутствує,
поршень тоже в нормі, поршневі кольца мають зазор в замках ( при вставлянні їх в циліндр) – 0,2мм! Як на мене то офігенний показник при пробігу в 10,5 тис.км. Шатун також без люфтів та слідів перегріву, все ж таки масляне охолодження внесло свій плюс в стан двигуна.
Короче якшо без фанатизму то йому ше їздити і їздити, в черговий раз переконуюсь шо не такий вже той китай гівняний як про нього розповідають.
Ну перебуваючи в гарному настрої зібрав я то всьо діло докупи назад та й катаюся дальше