І так сьогодні подивившись на календар, потім на термометр і врешті вийшовши на вулицю, я дішов логічного висновку, шо тепла скоро не буде

а значить сезон треба закривати,

значить пішов я знімати акум, і подумав шо не гоже ось так от навіть не завівши мот закривати на ньому сезон. Треба хоч проїхатися трошки, правда на вулиці 10 град. морозу і все в снігу, але хіба це перешкода для справжнього байкера?

В общем покатався я трохи по снігу, пофоткав мот на фоні снігу і … зняв на кінець то акум!

Ну а тепер ближче до теми: за сезон в мого мотика пробіг перевалив за 10 тисяч км., максимум за день намотував по 650км і ні де в дорозі він мене не підводив!

Не хотів би засмучувати «знатоків-любителів» почмирити все китайське, але «відро» не розвалилося, троси не полопали, стрілки з приладів не повідлітали, усе на своїх місцях, і все фунциклірує!

Деталі які замінив це: наконечник високовольтного проводу, дві лампочки головного світла, дві тормозні колодки передні (по одній на кожен супорт) і …все, та ні забув, замінив пера в траверсі але то – наслідок ДТП, і до марки мота відношення не має, ну і в принципі на наступний сезон проситься під заміну цеп, яка в принципі до марки мота також відношення не має, ібо являється іпонським продуктом славнозвісної фірми D.I.D.

При пробігу в 10тис.км заміряв компресію – показник 11,5 кг/см говорить сам за себе – до кончини ЦПГ ше далеко!

Так шо на даний момент я більш ніж задоволений своїм мотиком!
P.S. Знаходячись під впливом позитивних вражень від експлуатації китайського мотоцикла, вирішив прикупити китайське авто, так сказать до комплекту!