здарова мужики,подскажите в какой последовательности разбирать мотор? решил таки менять коленвал,нашел за 388грн в интернет магазине,пока зима поменяю да забуду об этой головной боли
спочатку зніми і гарно помий = це тобі потім дуже сильно допоможе.
1. знімай головку. розбирай клапанний механізм
2. знімай циліндр. якщо шпильки викручені. а циліндр не ідьоть - зверні увагу на 2 маленькіх болтіка зі сторони генератора
3. відкручуй стартер і матимеш голій картер і 4 шпильки, що стирчать у небо, оскільки тобі мінять коліно, то магнету все одно треба курочить
4. знімай кришку магнето, любуйся на ротор і статор генератора/магнето. обережно з проводами - щоб не покоцать і потім не перематувать/перепаювать
5. двигну зручно ставить на ротор магнето - можна його крутить як на підставці
6. знімай кришку зчеплення. там обов"язково є масло, тому підготуйся
7. далі вже варто почитать у мануалі (там ще й картинки є) = на пальцях важкувато - розкручуєш "грибок" - центробіжний фільтр: всередині брудно і є хитра гайка - щоб її викрутить доведеться із якоїсь труби зробить ключ з 4-ма зубами
8. знявши фільтр знімай шестерню з коленвала - тепер крути зчеплення на предмет заміни/інспекції дисків = щепу все одно знімать доведеться
9. тепер у тебе є лише дві половинки картера (обидві кришки зняті) і ротор магнето збоку
10. тепер розкручуй купу болтиків, які зкріплюють половинки картера і акккуратно розсувай їх. В жодному разі не думай совать у щілину викрутку (отвертку) чи ще якусь хрень, бо будеш куплять нові. а бо поливатимеш маслом дороги...
11. КПП - я залишав вали у зборі разом з копірним і вилочками у правій половинці, колінвал буде у лівій (з іншої сторони стирчить магнето) ВАЖЛИВО: якщо немає діла до КПП = зроби так щоб жодна шайбочка/шестереночка не впала і не загубилась =
хоч скотчем заклей їх
12. Знімай ротор генератора - навіть не пробуй його зістукувати чи тягти руками
= шукай зйомник і акуратненько тягни
типа всьо - чи ще не всьо?