Вихлопна чищена, карб відрегульований вже по заводу ( продуте все що можна компресором , поставив нову оську поплавка , новий поплавок, все це діло відрегулював на псевдо стенді , доречі якщо поплавок по горизонту то 25мл там немає десь 28-29, забив поставив по горизонту не льє, жиклер кажись 79 кейхн точно не пам'ятаю, збагачувач ручний аби виключити перелив і взагалі удобно, ушки голкового клапана поплавка трохи роздовбані не критично, зняв фрезою напливи на нижній кришці поплавка хоча вони у мене поплавку не мішали дивився відео на ютубі де чувак показував що ті виступи мішають китайському поплавку, центральна голка гарно заперає жиклер голку спустив на одну позначку стало трохи краще) ну якби в купі всих цих маніпуляцій ефекту трохи дало , але суть проблеми залишилось , зате опит розбору вертикали тепер можу за годину його розкласти до гвинтів
,,,, ну і потрачено біля 10 днів, на проблему забив є догадки що китайці неправильно зробили вікна на поршневій, щось з трубою ( погано почистили) , погане масло , неправильний жиклер головний . З проблемою змирився планую купити таку саму верикалку 27 звісно якщо знайду живу запала вона мені, хоча маю вже і гарну електричку аіма м3 то є з чим порівняти і юбра. Зрівнював свою з оригінальними але вбитими 27 то моя резвіша і козлить круто ( трансмісія шківи 18+ремінь) . Напомню ще раз суть проблеми може задаватись в гору потім потрібно зїхать розгащуватись і вуаля їде що цікаво гарно їде якщо 15-20 відсотків ручки газу , якщо більше великий ймовірність що задавиться , що цікаво коли вдвох їде краще ніж коли сам. Є така догадка наче на японській вилці мопед наче накренений вперед а на китайській масляній заданий догори може це.. але то тільки догадки . Всім дякую на проблему забив просто розганяюсь раніше крутого підйому і вуаля. Є ще одна труба оригінал , але школота пробила всі камери перфоратором наскрізь звук шахеда дуже потужний знею , спробую розрізати позароблювати камери опит є може повалить. Всім дякую з діо назавжди 2т лав!