Доброго дня. Напишу запитання тут про Honda Giorno Crea, як я розумію, це та сама Dio, тільки в профіль. Зробив капіталку, розточував циліндр. На даний момент склав усе, але основна проблема - не заводиться.
З самого початку заводився виключно на холостих, при видкритті заслонки, навіть на трішки - відразу глох. Холості тримав дуже погано, навіть прогріти не зумів.
Почав думати на карбюратор. Зняв, розібрав, все що можна - продув очисником для карбюраторів. Нічого кримінального не побачив - все чисто в середині. Розбирав електрозбагачувач, поплавкову камеру, верхню кришку з мембраною. Усе, крім дросельної заслонки та датчика її положення.
На карбюраторі жодних гвинтів регулювання немає (не знайшов), тому нічого і не крутив. Поплавок трішки не паралельний до площини карбюратора, але не зрозумів, як його там регулювати.
Після цього - почав ще гірше заводитись. Пробував з фільтром, і без. Прекрасно заводиться з "пшикалкою" для старту двигунів, навіть відповідає на ручку газу. Холостих немає, але якщо обороти тримати на вище середнього - нормально. Так може працювати довго, тобто пшикалка вже точно закінчується, і мопед працює від бензину - подача палива є, іскра є.
Свічка суха, сірого кольору. Бронепровід пробував інший, нову свічку, але той факт, що працює від пшикалки підштовхує мене на думку, що не в цьому проблема.
Це все таки карбюратор, чи можливо ще щось? Компресія 12. Бензин в баку старий (вже років 2-3 йому), спробую завтра заправити свіжий.
Чи може бути причиною те, що при виставленні ГРМ промахнувся на один зуб?
Інша проблема: не працює стартер. Там такого плану генератор, який являється і стартером.
Сам генератор при заведеному двигуні видає напругу, аккумулятор заряджається. Якщо подавати 12 вольт на два товсті проводи статора - нічого не відбувається. Я на роторі та статорі контакти чистив напилком та щіткою, не допомогло. При минулому розборі, після "зняття/встановлення" стартер запрацював разів 5, потім знову пропав. Таке враження, як щітки на роторі не дістають до контактів на статорі - таке можливе? Щітки якось відновлюються, чи тільки новий ротор на розборках шукати? Чи може мати справу гвинт, який вкручується в ротор? Я його закрутив як було, а потім в інструкції прочитав, що там якісь мітки мають співпасти з ротором.
Дякую вам