Та ладно, не треба так сильно згущати фарби і писати так багато буков заради самозаспокоєння.
Взагалі то стокова лампа на дельті не 33, а 35/35 Вт. Але в неї від лампочки тільки назва - "лампочка".
На моєму дирчику в генераторі 2 катушки, одна силова, друга на живлення CDI. Єдине допрацювання генератора це від'єднана від масси силової катушки, для нормальної роботи саморобного Регулятора напруги (зараз такий як на фото), і ніякого дискомфорту з галогенкою в 35 Вт, АКБ 7 А/год.
Так, часто попадаються браковані лампочки, але повторюю, в них від лампочок тільки назва. Хто заважає купити не китай-колгоспну а справжню мото лампочку, адже на кетай LED-колгосп грошей не жалко, а на справжню галогенку жаба дозволу не дає?
-----------------------------
Щодо гостів та стандартів: мені глибоко по.... хто, як і з яким дебільним світлом їздить вночі (хоча ні, інколи із задоволенням набив би рило, що інколи знайомі і роблять горе-світунам), зате я на 100% впевнений, що на моєму ТЗ з цим моментом повний порядок, я нікому не спричиню незручності на дорозі і по-великому рахунку до нього (мого ТЗ) не буде претензій у ДПСників, адже часи бардаку на дорогах хоч і повільно але всеж-таки проходять.
-----------------------------
Ну а на рахунок LED світла в дорогих іномарках Ви взагалі несете якусь нісенітницю, особливо як Ви пишете >>это всего лишь модные *понты*так как мощи энергосистемы в машинах хватает с избытком, и лишний способ слупить$(придётся менять всю фару, если лед сгорит)<<
По-перше там лампочки не по 100 грн відро, які Ви купуєте на "алі" та і оптична система "трошки інша" ніж у Вас на дельті...
По-друге, на ті лампочки виробник дає гарантію на напрацювання в годинах десь від 100000 (сто тисяч), скільки це років порахуєте самі (при чому це безперервної роботи, а по факту цей термін можно збільшувати в 3-5 разів), ну і відповідно безкоштовна заміна якщо раптом вийде з ладу...
----------------------------
Прогрес кажете?
Так то воно так, прогрес, але не за допомогою кулі з лайна!
----------------------------
ВКОТРЕ ПОВТОРЮСЬ:
Хлопці.
Після проведених безлічі експериментів з оптикою років 5 тому зробив висновок, що досить гарне світло в штатній оптиці мопеда забезпечує нормальна галогенка від відомого виробника, повторюю НОРМАЛЬНА!
Наприклад:
- NARVA PX43t HS1 (H4) 12V 35/35W
- OSRAM HS1 12V 35/35W Bilux Original
- Philips HS1 12V 35/35W PX43t VISION MOTO PH
- Philips HS1 35/35W 12V PX43t ExtraDuty SP
- FLOSSER 323543 12V 35/35W
Як правило вони випускаються в цоколі HS1 який по розмірам та призначенню контактів повністю відповідають Н4. Єдине, що можливо інколи треба зробити, це розмістити лампочку так, щоб її спіраль була в фокусі, зате з ними Ви позбавите себе "кайфу ворожіння" по збільшенню потужності генератора, адже на більшості Альфа/Дельтаподібних штатний генератор лампочку 55/60 Вт не "тягне".
Так, на сьогодняшній день ціни на такі лампочки не дуже лояльні, але всі знають, що за якісь необхідно платити.
На моєму дирчику їздить FLOSSER 35/35 (купляв ще за 60 грн) і коли я їду потемки, повністю нею задоволений.
---------------------------------------------
А щодо світлодіодних лампочок головного світла.....
не ведіться на красиві рекламні картинки на китайських сайтах, адже вам ніхто ніколи не скаже правди, яка насправді лампочка ставилась у фару для фотосесії......
Прочитайте уважно останні повідомлення тов. ALE22890913 в темі "Світлодіоди та способи їх застосування в мототехніці" http://www.moto.com.ua/forum/topic-231223/page-69/#1682333
він там усе чітко виклав.