тросік газу вже зробив, виявилось в місці кріплення тросу на карбюраторі попередній власник забагато натягнув трос (там зроблено так шо всьо має своє місце, японець!), і тому не було вільного ходу, просто поправив ключем на 10 і всьо!
з стуком вилки тоже розібрався, там виявилось підшипника цільного (запресованого нема) там подібна система як в велосипедах, стоїть затяжна гайка, яка стягує верхню планку з нижнью через раму в якій стоять підшипники, просто підтягнув дану гайку, доречі треба спец. ключ (підходить старий добрий ключ яким подібна гайка затягувалась на велосипедах)!
але маю нову проблему, знов впав, і тепер вже руль викривився в праву сторону....
шо вже не пробував робити ніяк не стає рівно, таке враження шо то вилку покрутило, хоча падіння було дуже легеньким... тут вже напевно треба до майстра гнати....
надіюсь шо комусь дана інформація допоможе!