Стоимость может быть разной от150 гр и выше а цилиндр я гильзовал на более качественный металл это всё конечно затратное дело кропотливое но у думаю когда поршневая может проехать не 10000 а 30 и это не предел и ещё 2 ремонтных размера запас дело того стоит.это при жёсткой эксплуатации.
Вартість в принципі нормальна, а вот про гільзовку детальніше можеш описати?

(шо за гільза?, до скільки розточував рідний баняк, бо він то в принципі під гільзовку і не розрахований

) Ну а про 10000 ресурсу поршневої - потішив

я за цей сезон накатав 10тис. на цьому двигуну і катаю дальше кожен день, компресія -11кг/см, так шо до кончини поршневої там ше далеко

правда у мене стоїть масляний радіатор (поставив ше зимою

) + датчик температури масла так шо, двигло я не перегріваю, тай ресурс заміни масла збільшився практично в 2 рази (до 3 тис. км)