Показати повідомлення
Давайте обсудим:1сколько накатали тыщ км? 2какие поломки случались? 3 что переделывали(улучшали)в конструкции
ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Параметры
Длина 1940 мм
Ширина 689 мм
Высота 1099 мм
Масса 120 кг
Максимальная скорость 140км/Ч
Двигатель
Нижневальный
Тип 4-тактный
Цилиндров один
Мощность 10.8 Квт / 8500 об.мин.
Объем 200 см. куб.
Охлаждение Воздушное
Трансмиссия 5 передач
Тип привода Цепь 428 звеньев 122
звезды 15/38
НАШ БРАТ
F5 копия HONDA cbr125
http://www.moto.com.ua/forum/message-211304/
http://www.moto.com.ua/forum/message-952174/
УСТАНОВКА МАСЛЯНОГО ОХЛАЖДЕНИЯ
http://www.moto.com.ua/forum/
http://www.moto.com.ua/forum/
http://www.moto.com.ua/forum/
http://www.moto.com.ua/forum/
ПОЛЕЗНАЯ ИНФОРМАЦИЯ
http://vkontakte.ru/club15313853#/album-15313853_104953786
ПОДБОРКА ФОТО
http://vkontakte.ru/club15313853#/album-15313853_104367740
МАГАЗИНЫ ГДЕ МОЖНО ЗАКАЗАТЬ ЗАПЧАСТИ
http://www.scooterhouse.com.ua/shop/browse/181---viper-f-5-200cc.html?sef=hc
http://skuterok.com.ua/motocykl-125-250/viper-f5
http://www.dakarauto.com.ua/indexold.php?nchoice=1&kindgoods=406
http://www.moto-parts.od.ua/motorcycle125cc/f5.html
http://www.velomoto.kiev.ua/catalog/c/814-f-5/
МАГАЗИН ГДЕ МОЖНО КУПИТЬ VIPER F5
http://vipermoto.com/cgi-bin/item.cgi?item=14
Инструмент в дорогу
инструмент и запов, которые желательно возить с собой для устранения тех.неисправностей. Этот список можно разделить на внутригородские поездки (минимум) и дальняки.
1.Ремкомплект бескамерных шин.
2. набор ключей.
3.Изолента
4.Насос
5.фонарик
6.Гаечный ключ для откручивания гайки заднего колеса и переднего
7.катушку зажигания
8.коммутатор
9.эл.схему
10.свеча
11.цепь и замочки
12.десяток пластиковых хомутов
13.по паре гаек м6, м8, винтов, саморезов, в общем используемого крепежа
14.скотч
15.сосок
16.предохранители
17.прикуриватель (для аккумулятора)
18.тросик сцепления
Змінено: 01.05.2012 р., vaperist
Фото нема ,але на попередньому моєму байкові я так робив і був дуже задоволений результатом. Це неважко зробити,але сам проект займає досить багато часу й необхідно мати зварювальний апарат для втілення мрії у металлл
Мне кажется,это не тот мотоцикл,чтоб так кардинально вносить изменения. Да и представить даже не могу как это выглядит и целесообразность такой конструкции. Да и пластик нижний снимать придется,если правильно понимаю.
На мою думку ф5 прекрасно підійде така переробка. якщо поставити дуги та зручну платформу з дво-плечим перимикачем передач на перед, то повір,-це буде саме те чого йому так бракує для комфортної їзди на ньому)
А пластик й так нижній знімати не жаль,бо він заважає охолоджуватися двигунові й заважає встановленю ефективного бризковика на переднє крило. Заглянь у нішу знизу там де з'єднуються рама й труба керма .Як думаєш, катушці запалювання там комфортно?
по поводу нижнего пластика вопрос спорный. двигателю он не мешает охлаждаться,да и поток встречного воздуха направляет как раз на двигатель.
о катушке зажигания сказать ничего не могу - если инженеры ее туда поставили,значит она там к месту.
Ксенон стоїть 2 блока по 35ват,у його фари прекрасно стають лампи Н1 ,тільки треба підкладати гумові шайби товщиною 3мм приблизно щоб виставити лампи у фокус,і ще треба кожну лампу притиснути чимось потім,мені вдалося це зроби залізними прутками проплавивши у деяких місцях паяльником отвори у корпусі фари позаду ламп. Акум 7ам/год .Важливо щоб акум був нормальний ,бо інакше друга лампа не запускатиметься надовго .Коли надумаєш ставити Ксенон,то не забудь всі лампи що тільки можливо замінити на світлодіоди бо генератору не вистачить потужності запускати другу фару. А взагалі то відверто кажучи його рідна оптика,-лайно .Тож як хочеш щоб добре світило то готуй додатково ще мінімум 350г на 7-10см дзеркальну оптику або лінзи
З приводу нижнього пластика та катушки : катушка там не на своєму місці ,адже під час дощу її заливає вода з переднього колеса ,а пластик там і справді зайвий бо бризковик за нього зачіпається тож мені довелося його зняти бо без бризковика весь двигун та низ у бруді після покатушок під дощем. А ще там проводка,-сам розумієш що вода з нею може зробити. Тож естетика та брутальний дизайн у мене стоять на другому місці,а на першому практичність
Дещо додам: у деяких місцях у мене трохи поплавився,але це мало помітно. Мені якось не жаль,бо оптика лайно,треба нормальну ставити .Хоча відверто скажу з ксеноном фара світить у 10 раз краще ніж з галогенкою,тож переробка того варта
а что за фирма ксенона?
лампочки давно почти все на диоды поменял,т.к. аккумулятор садился за один вечер поездки со светом.
То тоді тобі доведеться попрощатися зі старим акумом,бо ксенон вимагає щоб він був у хорошому стані,або може у тебе щось із зарядкою. А фірму не пам'ятаю. Блоки брав вживані й надписи на них були дещо потерті .Лампи теж
По акуму,вартовский потянет систему? оптика соглашусь,гав...но,вы как меняли на светодиоды,вместе с с обтекателями? или паяли,или есть готовые решения?
А які там обтічники треба міняти при встановлені світлодіодів? Акум має бути просто нормальний незалежно від фірми. А світлодіоди ставив одиничні через резистори бо ті варіанти що продаються спеціально для авто з цоколями невиправдано шалено дорогі,а так один світлодіод коштує в середньому 1-2 гривні
Резистори 0,125 ват ,по одному резистору на діод опором від 100 до 500 ом (підбирається залежно від того де будуть стояти) на стоп 100,а у панель приладів можна і 500 для довговічності
А світлодіоди став які душа забажає,-всі що працюють від постійного струму на напругу до 12 вольт .Номінал резисторів я вказав для малопотужних ,,крапельок'' ,вони десь на 2.5-3,5 вольта