Показати повідомлення
Давайте обсудим:1сколько накатали тыщ км? 2какие поломки случались? 3 что переделывали(улучшали)в конструкции
ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Параметры
Длина 1940 мм
Ширина 689 мм
Высота 1099 мм
Масса 120 кг
Максимальная скорость 140км/Ч
Двигатель
Нижневальный
Тип 4-тактный
Цилиндров один
Мощность 10.8 Квт / 8500 об.мин.
Объем 200 см. куб.
Охлаждение Воздушное
Трансмиссия 5 передач
Тип привода Цепь 428 звеньев 122
звезды 15/38
НАШ БРАТ
F5 копия HONDA cbr125
http://www.moto.com.ua/forum/message-211304/
http://www.moto.com.ua/forum/message-952174/
УСТАНОВКА МАСЛЯНОГО ОХЛАЖДЕНИЯ
http://www.moto.com.ua/forum/
http://www.moto.com.ua/forum/
http://www.moto.com.ua/forum/
http://www.moto.com.ua/forum/
ПОЛЕЗНАЯ ИНФОРМАЦИЯ
http://vkontakte.ru/club15313853#/album-15313853_104953786
ПОДБОРКА ФОТО
http://vkontakte.ru/club15313853#/album-15313853_104367740
МАГАЗИНЫ ГДЕ МОЖНО ЗАКАЗАТЬ ЗАПЧАСТИ
http://www.scooterhouse.com.ua/shop/browse/181---viper-f-5-200cc.html?sef=hc
http://skuterok.com.ua/motocykl-125-250/viper-f5
http://www.dakarauto.com.ua/indexold.php?nchoice=1&kindgoods=406
http://www.moto-parts.od.ua/motorcycle125cc/f5.html
http://www.velomoto.kiev.ua/catalog/c/814-f-5/
МАГАЗИН ГДЕ МОЖНО КУПИТЬ VIPER F5
http://vipermoto.com/cgi-bin/item.cgi?item=14
Инструмент в дорогу
инструмент и запов, которые желательно возить с собой для устранения тех.неисправностей. Этот список можно разделить на внутригородские поездки (минимум) и дальняки.
1.Ремкомплект бескамерных шин.
2. набор ключей.
3.Изолента
4.Насос
5.фонарик
6.Гаечный ключ для откручивания гайки заднего колеса и переднего
7.катушку зажигания
8.коммутатор
9.эл.схему
10.свеча
11.цепь и замочки
12.десяток пластиковых хомутов
13.по паре гаек м6, м8, винтов, саморезов, в общем используемого крепежа
14.скотч
15.сосок
16.предохранители
17.прикуриватель (для аккумулятора)
18.тросик сцепления
Змінено: 01.05.2012 р., vaperist
Доречі, у Дніпрі хтось їздить з таким шоломом як у тебе на аватарі,і мот у нього здається схожий на ,,чужого'' непам'ятаю,давно бачив.Моя одна вихлопна труба важить кілограм 10,я сам був у шоці коли її зняв),а у тебе дві їх. Мабуть булоб добре залишити одну,тільки з більшим отвором у трубах
Так и сделаю, 2 трубы соеденю в 1 в 50мм, потом гофротруба, потом сам глушитель, только не круглый, а овальный слегка.
Такие шлемы я продаю, изготавливаю сам...
Вот такая труба, не будет передавать вибрацию от двигателя к раме через глушитель
А вона згинається? Скільки коштує,де продається?
140грн стоит, сгинается, но слегка, не под прямым углом
Шось мене беруть деякі сумніви щодо вібро-стійкості цієї речі у тому місці де ти її збираєшся встромити. А чи не з'являться через неділю-дві всередині тріщини ,через які почнуть прориватися гази?
нет, такие трубы ставят на автомобили разных марок, где температура намного больше...
А ти впевнений що ця штука є вібростійкою?
ну в любом случае цена на нее не космическая и попробовать можно, я думаю должна выдержать, вибрация не такая уж сильная..
Можна вихлопну прикріпити просто до двигуна знизу за картер якщо вона коротка буде як ти хочеш. Там доречі є 4 отвори під болти ,які призначені для кріплення підніжок для інших моделей
Длина гофры 32см и диаметр 5см, куплю и посмотрю как лучше будет ее прикрепить и т.д..
Ну спробуй,хоча мені здається що кріплення до картеру буде практичнішим і надійнішим варіантом
Я маю наувазі кріплення вихлопної БЕЗ гофро-труби взагалі,а то може ти мене якось неправильно зрозумів
ааа, понял, ну да, как вариант, чтоб на раму вибрация не шла... надо подумать...спасибо за идею..
Единственное что... и так плохое охлаждение двигателя, а тут если глушитель к картеру прикрепить...думаю будет греться сильно...
Не буде,не переживай .Раптом що встановиш тепловідбиваючий екран зі шматка жерсті між банкою і картером. Хоча я ставив без екрану й ніякого впливу на температуру двигуна не помітив,адже майже вся температура з труби здувається зустрічним потоком повітря без проблем
Да, так пойдет, сэкономлю на гофре..) вот со светом что делать... Линзы и ксенон дорогие...
Альтернативи ксенону немає, можеш його у заводську оптику посадити. А комплект ксенону не такий вже й дорогий. Я брав вживані блоки і лампи.Блоки по 75 ,а лампи по 35 гр. Нові бачив за 120 та 50 відповідно
Тільки твоя оптика має бути нормальною,а то в мене лайно ,всіх сліпить. Ситуацію трохи згладило тонування на верхній частині фар . Треба збирати на бі-лінзи як не крути,бо тільки вони направлять світло у правильному напрямку.Дзеркальна оптика без лінзи сліпить ,навіть коли ставлять ксенон у фари дорогих іномарок без рифленого скла .Хотів би я спробувати багато різних варіантів оптики ,але це дорогий експеремент,й щоб щоб обрати найкращу оптику треба тягати з собою по авто-базарові акумулятор з мотоцикла+блок+лампу,наприклад Н-1, і просити продавця встромити свою лампу у кожну фару що сподобалася.А якщо плюнути на вибір та взяти першу-ліпшу оптику ,то можна добряче прогадати у якості світла й викинути гроші на вітер,а потім кусати лікті побачивши десь у когось через неділю реально класну оптику за тіж самі гроші