FADA qt 11 купив восени 08 новий. набігав 13500. не обкатував
просто їздив з розумом. перші дві заміни масла заливав... а не памятаю, потім 3 заміни хадо 10w40.дорогучеее. короче уже тисяч 10 їздю на 10w40 mobil дизельне напів синтетика. міняю через 1000км,хоча по стану масла бачу можу і 1500 катати. масло умене халявне просто!!!на 800км -свічка
1500км лампочка, замінив і під фарою встановив протитуманку автомоб. ато світло трішки слабувате. і заодно вирішив проблему з морганням від гаїв. 3000км відрегулював клапана(0,1),поставив фільтр нульовик від квадрика(110сс) побавився з карбом і пішла жара поїхав мій моп за 80.пластмасу трішки клеїв сам але ненадовго (над баком тріскає від ваги пасажира) зара плюнув жду зими може щось придумаю. паливний ще не міняв тільки продуваю періодично. викинув вакуумний кран маю спокій з бензою(залипав) буває гла нетримає(переливає) але рідко,раза 2 небільше.12тис вичитав у книжульці зазор клапанів від0,04 до 0,07. поставив 0,05 через тиждень моп
замір компресії-4. магазин -клапана,кільця(80грн).згорів випускний. кільця зазор 0.4 при мін 0.2, замінив на всяк пожарний, відрегулював клапана(0.1) і їздю покищо.все покщо.а ні, забув! при 6000 розкрутився передній шків потавив на різьбовий клей все ок. 8000 ремінь порвався на80-в год і нічо я живий здоровий.на старому ремені траса макс шв 80, під гору 60 на новому траса 90 гора 45. хто бував в м надвірна бачив наші "дороги". стандартне кріплення(верхнє) задніх ам-торів змістив на 2см до переду-став цуцуть мягче. міняв трос заднього гальма(десь 6000) порвався біля ручки. на рахунок перевантаження-сам 60кг,брат 60кг на трасі 80 тримав впевнено(їхав на рибу в нижнів) возив цемент 100кг під ноги і їде холєра!!!(розганяв до 60км) поки все (пальці болять стукати) буде щось нове(а воно буде!)напишу. є питання пишіть. періодично відвідую сторінку буду відповідати. скутера трошки обслуговую і ремонтую може комусь щось підкажу.все пішов пити пиво.
Учітеся брати мої, думайте, читайте. Чужому научайтесь і свого не цурайтесь!