MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
25.11, 16:19
44
+2 °С
Вітер: 1 м./с., Пд-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Тюнинг 139fmb (fma) по-взрослому (49,9cm3 > 72cm3 > 86cm3 > 97cm3 > 107cm3)

Переглядів: 971907
24.11.2008 р.
answerview
Показати повідомлення
Предистория. Понравилась мне одна лошадка. Называется viper harley. Покатался я на нем немного, но чувство "чеготонехватательности" меня никак не покидало. Однозначно не хватало мощи. Особенно это стало очевидно после того, как прокатился на viper sport и viper active с двигателями 110 кубиков. Дальше при осмотре и сравнении двигателей в голову вкралась мысль о возможности переделки 50-кубового мотора в 110-кубовый малой  (относительно) кровью. Картера показались одинаковыми, смущал увеличенный ход поршня на 110-ке и его сцепление-полуавтомат, точнее его взаимозаменяемость с обычным.
Поиски по форумам о заменяемости коленвалов никакого конкретного ответа не дали и я решил действовать сам. Тем более, что в гараже на конец сезона остались зимовать непроданные Харлей и Актив с двигателями 1p39fma и x1p39fmb соответственно.
    Сказано - сделано! Для начала были сняты поршневые и осмотрены коленвалы. Вал 110-ки оказался больше по диаметру, чем у 50-ки, но расстояние от края коленвала до вала маслонасоса, который проходит поблизости, оказалось меньшим. Был сделан вывод о их взаимозаменяемости. Цилиндр и головка 110-ки тоже свободно сели в картер 50-ки, но шпильки оказались коротковатыми. Короче ничего не оставалось делать, как разбирать оба мотора.
    На изготовление спецключей и съемников ушло некоторое время, и оба двигателя успешно "рассыпались" по верстаку. Отличий оказалось много. Почти все. Но КОЛЕНВАЛЫ БЫЛИ ОДИНАКОВЫМИ! Кроме внешнего диаметра. Предварительная подсборка это подтвердила. А так как концы валов одинаковые, то соответственно и остальная начинка мотора 50-ки должна встать на место. И двигатель был успешно собран, установлен и опробован. Ощущения от езды совершенно другие! Я доволен как слон! :d
    В заключении хочу перечислить те детали от 110-ки, которые понадобятся при таком перевоплощении:
1 коленвал;
2 поршневая группа;
3 головка цилиндра в сборе;
4 комплект шпилек ЦПГ;
5 цепь привода распредвала (длиннее на 2 звена);
6 прокладки головки и цилиндра.
    Если что непонятно, пишите. Всем удачи! 01_smile

  p.s. возможные объемы, которые имеются в продаже:

На короткоходном (41,4мм) коленвале
49.5ml - (39mm х 41.4mm)
72ml    - (47mm х 41.4mm)

На длинноходном (49,5мм) коленвале
 
86ml - (47mm х 49.5mm)
97ml - (50mm х 49.5mm)
107ml - (52.4mm х 49.5mm).
*******
Отличительные размеры коленвалов:
------- --ход 41 мм(50-72сс)       ход 49,5 мм(107сс)
Длина шатуна (общая)       122мм       123мм
Диаметр шатунного пальца  24мм       25мм
Диаметр щек к.вала-------87мм       90мм

Остальные размеры, как то - общая длина к.вала (204мм), ширина к.вала по шатунному пальцу (40мм), посадочные диаметры цапф под коренные подшипники, кол-во зубов на звезде ГРМ (14шт.), диаметры ВГШ (под поршневой палец 13мм) -- идентичны....
Резьбы - левая цапфа (ротор ген-ра) --м 10*1,25 (точно), правая (корзина сцепления --м 14*1 точно, проверил....)
Змінено: 19.04.2017 р., tsinik
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
1••15161718192021••96
31.08.2010 р. відповів для Uragan  
answerview
...Але один момент мені спокою не дає, це твій цеп ГРМ! Треба було все таки зняти дозняти той 1мм. з верху циліндра


Циліндр мені вже немає куди зточувати, в ВМТ поршень рівно з циліндром. навіть на 0.5мм вище виходив, зняв фаску, а якщо ще 1мм знімлю з циліндра, так поршень головки точно дістане.


...А то мало того що цеп швидко розтягнеться і прийдеться його міняти, а то ще не дай Боже обірветься, так ще й зуби зірочки розпод.валу буде їсти, і ролік натягувача, плюс додаткові немалі нагрузки на розпод.вал, і його підшипники! І на ту ж тюнинговану ЦПГ, бо колінвал вже  тяжче крутиться!


Ланцюг ГРМ мені теж спокою не дає, думаю трошки скоро розтягнеться і все стане на свої місця, в людей он за 8-10тис. км пробігу ланцюг розтягується настільки, що вже міняти пора і це при тому що він в них був не перетягнутий. Не думаю що він витягнеться в мене настільки, що його треба буде міняти, в мене він і без натяжітеля внатяжку стоїть (якщо викручую болт і виймаю пружину і шток), якщо трохи витягнеться, то в діло вступить натяжітель і підтримуватиме стабільну натяжку ланцюга. Ось така моя думка з приводу цього.

Я вже 64км накатав, вроді все внормі. Двиг працює нормально, нічого не стучить і не дзвенить, хіба трохи виє ланцюг ГРМ. Перші 5км пробігу движок так грівся що мусів зупинятись аби остиг, колінвал туго крутився, тепер вже набагато легше крутиться і мотор вже менше гріється. Вчора 34км проїхав і ніразу не зупинявся. Я думаю, що 1мм висоти циліндра, не так сильно повпливав на натяжку, боюся як би не зіскочив з ланцюга ГРМ ролік натяжітеля. Звук вою роздається саме з сторони колокола генератора. Зроблю зйомник і загляну туди.

Одним словом цеп ГРМ натянутий як струна дуже скоро призведе до небажаних наслідків! Подумай над цим!!!


Ну тепер вже не як струна, чуть-чуть вільніше, викруткою вже пошивилити трохи можна, але всеодно ще засильно нятягнутий.

P.S Після тої динаміки що відчув на 90сс, на 72сс ніяк переходити не хочу.
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________
Змінено: 31.08.2010 р., Hard17
like
good
bad
shockingly
31.08.2010 р. відповів для vaiper23  
answerview
Привіт . Токареві потрібно було сточувати по 3мм з кожної сторони , тоді й цеп грм не перетягуватимется . Так як щас довго не проїзде ...

Может я чего не понял, но помоему, положение верхней поверхности цилиндра не зависит от того, где сточено - снизу или сверху.
Змінено: 31.08.2010 р., qwe
like
good
bad
shockingly
01.09.2010 р.
answerview
Не витримав я все-таки "знущань" над своїм движком і розібрав ЦПГ, буду знімати ще той 1мм з циліндра, а то ланцюг ГРМ так в'є ніби "плаче". Краще не буду чекати наслідків перетянутого ланцюга ГРМ, поки ще не пізно. Прийдеться ще й з поршня велику фаску знімати, а то точно тепер по головці лупцювати буде.
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________
like
good
bad
shockingly
02.09.2010 р. відповів для GewaK  
answerview
Пока идет разговор за распредвалы и я напишу в подтверждение сообщение.
Я вчера взял  у человека головку,купившего на разборке двигатель с Актива(110) со стоковыми запчастями.Хозяин Актива его ушатал и продал.
Чего взял голову?Надоело клацание на нагретом.Как трактор.Такая мне попалась голова...
Так вот,купленная на рынке имеет распредвал длинный с храповиком и клацалкой. Туда от моей стоковой на 72 не подойдет.
А на этой голове с Актива распредвал точно же такой,как и на моей 72.
И на вид немного отличаются.
Фото с отличиями выбрасываю. Сейчас распредвала рядом нет.Но в гараже я убедился, что они оданнаковые, как и клапана со стоковыми 72 сс. Делал запил головы в гараже не дома и там все запчасти. А голову взял, чтоб вечером показать тому человеку у кого покупаю эту головку какая она была до и после.
Надеюсь, что эта голова правильная и на ней не будут увеличиваться зазоры при нагреве, как на моей...
Гена, как "голова" работает? Не подводит?
like
good
bad
shockingly
02.09.2010 р. відповів для baks1  
answerview


Привет! Нет, эта голова совершенно другая. При нагреве ничего не торохтит, как в той. Проверял на горячую зазоры-не увеличиваются. Мне этого и достаточно. Единственное, что та голова вся жёлтая от запёкшегося на ней масла. Я часто видел как тот Актив рассекал у нас и каким он становился изо дня в день от его хозяина. "Погиб" он где то на 3-4 тысяч. В последнее время человек на нём ездил без пластика от падений и со согнутой осью переключения передач. Как была включена 4-я при падении, так и осталась. Так с 4-й какое то время рушал и ездил до ушатывания сцепления. Перестал ездить-продал на разборке...
Я драил головку ,драил, но не везде получилось ей вернуть первоначальный вид. Покрасил с балончика, но краска долго держаться не будет-там горячая среда. Отлущивается. Это единственное негативное ощущение от неё-внешний вид. А роботой доволен.
like
good
bad
shockingly
02.09.2010 р. відповів для GewaK  
answerview
Я знакомому очистил головку от пригоревшего масла с помощью спрея для чистки карбюратора. Головка в результате как новая.
like
good
bad
shockingly
02.09.2010 р.
answerview
Обрезая Активовскую поршневую Вы получаете 90сс,интересно сколько получится после обрезки этого поршня ...
Змінено: 02.09.2010 р., mazilaCoD4
like
good
bad
shockingly
03.09.2010 р. відповів для mazilaCoD4  
answerview
Обрезая Активовскую поршневую Вы получаете 90сс,интересно сколько получится после обрезки этого поршня ...


Ну взагалі обрізається циліндр а не поршень. Цей поршень (на який ти дав силку), це з Вайпер ЗС125Ж, там діаметр 56.5мм, хід поршня 49.5мм=124см3. Якщо обрізати під хід поршня 41.5мм то вийде 104см3. Але врахуй, цей циліндр ніяк на наші мопи не підійде в звязку з інакшою його конструкцією. А ще, юбка гільзи в картер не ввійде, там тільки внутрішній діаметр гільзи 56.5мм, а внас в картер тільки влазить, якщо не помиляюсь 56.7мм.
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________
Змінено: 03.09.2010 р., Hard17
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
03.09.2010 р.
answerview
Зняв я все-таки з циліндра 1мм, з поршня теж зняв велику фаску. Зібрав ЦПГ, завів, движок завівся з півоборота, і зразу холості обороти зросли аж до 2500, очевидно через вільніше натягнутий ланцюг ГРМ. Ланцюг тепер не виє, але поршень лупить по головці. Розібрав знову, побачив на поршні сліди ударів, довелося знімати фаску на головці з 47мм до 52мм. Після відчуття тої динаміки, що є на 90сс, 72сс ніяк назад не поставлю. За відсутністю вільного часу, поки що ще не зібрав ЦПГ. Думаю тепер вже поршень не буде лупити по головці. Доречі, звук ударів поршня об головку, дуже похожий на цокот клапанів, тому на перший погляд важко відрізнити.
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________
like
good
bad
shockingly
03.09.2010 р. відповів для Hard17  
answerview
Мы тут недавно с Gewak вели плотную дискуссию о 52,4х49,5=107сс и о 52,4х41,4=90сс.
Знаем все, что короткоходный коленвал делает двигатель более оборотистым, может посему владельцам обрезок так нравиться работа двигателя. И тяговит и резвый. Если учесть что короткоходка по паспорту может раскручиваться до 8500 об/мин, а длинноходный по разным данным от 7500 до 8000 об/мин, то 90сс не уступит длинноходному 97сс и проиграет 107сс лишь в тяге (лошадки).
  это было предположение... Сравнить в действительности пока не удавалось.
like
good
bad
shockingly
03.09.2010 р. відповів для MopeDDriveR  
answerview
У меня обрезка 52.4 звездочки 17 на42 попробую покататься с активом отпишусь
валик
like
good
bad
shockingly
04.09.2010 р. відповів для MopeDDriveR  
answerview
Мы тут недавно с Gewak вели плотную дискуссию о 52,4х49,5=107сс и о 52,4х41,4=90сс.
Знаем все, что короткоходный коленвал делает двигатель более оборотистым, может посему владельцам обрезок так нравиться работа двигателя. И тяговит и резвый. Если учесть что короткоходка по паспорту может раскручиваться до 8500 об/мин, а длинноходный по разным данным от 7500 до 8000 об/мин, то 90сс не уступит длинноходному 97сс и проиграет 107сс лишь в тяге (лошадки).
  это было предположение... Сравнить в действительности пока не удавалось.


Дійсно! Я якось теж на рахунок цього думав, що чим менший хід поршня тим більші обороти движка! Як пройду обкатку, тоді спробую з Актівістами поганяти. Відпишусь... А тепер не втему, ось в мене є бензопила, на ній хід поршня 28мм, так макс. обороти 12500, на ній 2-х тактний движок, хоча це суті не міняє.
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________
like
good
bad
shockingly
11.09.2010 р. відповів для MopeDDriveR  
answerview
Мы тут недавно с Gewak вели плотную дискуссию о 52,4х49,5=107сс и о 52,4х41,4=90сс.
Знаем все, что короткоходный коленвал делает двигатель более оборотистым, может посему владельцам обрезок так нравиться работа двигателя. И тяговит и резвый. Если учесть что короткоходка по паспорту может раскручиваться до 8500 об/мин, а длинноходный по разным данным от 7500 до 8000 об/мин, то 90сс не уступит длинноходному 97сс и проиграет 107сс лишь в тяге (лошадки)... Сравнить в действительности пока не удавалось.


Удалось! Сьгодні "зловив" Актівіста і запропонував йому гоночний заїзд. І так: мій Сабур, Обрізка 90сс, зірки 1437. Актів 107сс - зірки 1436.

1)Заїзд на ривок з місця Актів програв, при розгоні в моєму 90сс відчувався різкіший набір оборотів, напевне за рахунок короткохідного колінвала. Як на  90сс різко газу з місця добавив на 1 передачі, так рванув, що аж проїхав 5м на задньому колесі.

2)Заїзд на швидкість Актів теж програв, але не значно, швидкість відрізнялася десь на 2-3кмгод.

3)Їзда на кожній передачі на гранично низьких оборотах. А ось тут мій 90сс програв, на дуже низьких оборотах мій Сабур почав дохнути, в той час як Актів легенько буркотів на таких же оборотах і пер як танк.

Висновок, одна тільки привілегія довгохідного колінвала, що він робить движок тяговитим на низьких оборотах.
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________
like
good
bad
shockingly
11.09.2010 р. відповів для Hard17  
answerview
Интересные данные...Хотя это и результат,но ждем других результатов от других участников.Для вырисовывания картины.Потому что и Актив Активу рознь.
like
good
bad
shockingly
sgl57 видалений
11.09.2010 р. відповів для GewaK  
answerview
Интересные данные...Хотя это и результат,но ждем других результатов от других участников.Для вырисовывания картины.Потому что и Актив Активу рознь.

Сто пудей согласен! Такой заезд еще вовсе не показатель. А надо бы попробовать и с другими Активами.
Быстро едешь - медленно несут...
like
good
bad
shockingly
11.09.2010 р. відповів для sgl57  
answerview


Я теж підтримую таку думку, Актіви бувають різні і по різному працюють, навіть однакові мопеди по-різному можуть їздити. Так само і обрізки 90сс.
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________
Змінено: 11.09.2010 р., Hard17
like
good
bad
shockingly
12.09.2010 р. відповів для Hard17  
answerview
а разницу в весе учитывали? сабур(насколько я понял класс - альфоподобные) и актив несколько разнятся в весе. а именно 70 против 96. 04_blush
я думал, ежедневные тренировки в 6 утра сделают из меня жаворонка.щас.
Они сделали из меня хмурую, сонную и уставшую сову.
like
good
bad
shockingly
12.09.2010 р. відповів для Tosha443  
answerview
а разницу в весе учитывали? сабур(насколько я понял класс - альфоподобные) и актив несколько разнятся в весе. а именно 70 против 96. 04_blush


Сумніваюся що Актів важить 96 кг, що там так важити буде, пластікові щитки? Ти тут помиляєшся, Актів по паспорту важить 91кг, мій Сабур-88кг по паспорту. Альфа - 81кг. Дельта - 60кг.
...Самое трудное в споре - не столько защищать свою точку зрения, сколько иметь о ней четкое представление....
___________________________________________
Змінено: 12.09.2010 р., Hard17
like
good
bad
shockingly
12.09.2010 р. відповів для Hard17  
answerview
мой по паспорту весит 96. альфа не помню, но на ощупь килограмм на 20 меньше. дельта - вообще лисапет по сравнению с активоподобными. поэтому и вот 06_question
я думал, ежедневные тренировки в 6 утра сделают из меня жаворонка.щас.
Они сделали из меня хмурую, сонную и уставшую сову.
like
good
bad
shockingly
sgl57 видалений
13.09.2010 р. відповів для Tosha443  
answerview
а разницу в весе учитывали? сабур(насколько я понял класс - альфоподобные) и актив несколько разнятся в весе. а именно 70 против 96. 04_blush

...Да и вес седока надо учитывать при таких экспериментах.
Короче, все это далеко субъективно и очень примерно. Сегодня ты его, а завтра другой,как он тебя.
Гонки такие - вообще вещь неблагодарная
Быстро едешь - медленно несут...
Змінено: 13.09.2010 р., sgl57
like
good
bad
shockingly
1••15161718192021••96
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин