є в наявності все що тобі потрібно, цінник різний залежно від виробника. якщо потрібно допоможу з підбором оптимальних комплектуючих. звони.
Знайшов недалеко (Ковель) фільтри по 16, оригінал.
то неоригінал а підробка, бо по 17дол вони за бугром, це не рахуючи доставку, тому у нас не можуть бути по 16
http://www.ronayers.com/oemparts/a/hon/5053e32cf870021c54be1ea4/air-cleaner
п.с
для злива масла з редуктора треба відкрутити самий нижній болт кріплення кришки редуктора-він приблизно напроти упора тормозного троса
Ага, дякую за підказку. А на рахунок ціни на фільтр-я не дивуюся, тому що ціноутворення-абсолютно незрозуміла річ. Для прикладу - якщо везти з Польщі пляшку зубрівки - то її вартість буде набагато вища, ніж в наших магазинах. Це пов'язано з податками, ввозом великих партій при купівлі їх прямо з заводу, та ще хтозна з чим. Tішу себе думкою, що підробку розпізнаю - якщо, наприклад, по якості він буде,як HIFLO - зразу в топку. В любому випадку - тиждень часу ще у мене є, бо не їзджу, холодно. За тиждень збираюся зминити рідини, почистити-змазати-дотягнути, візуально оглянути двигун. Ще хочу за допомогою гофрованого повітряпроводу перенести забір повітря для двигуна, думаю, термін служби фільтра збільшиться. Барахлить датчик пального, кожен раз по різному показує, ось це мені не подобається, ще є декілька нюансів, наприклад, лобове шкло пoгано закріплене до траверси (чи як там те кріплення зветься), не працює стоп на задньому тормозі, сам задній тормоз мені не подобається-тугий він якийсь. Пищалку потрібно поставити, щоб не забувати вимикати повороти - кілька разів уже ловив себе на тому, що з увімкненими поворотниками їзджу. Ну, якщо добре там подлубатися - хто зна, що ще там вилізе.
Додам ще: коли глушу скутер, то чути удар. З чим це пов'язано?