Вобщем небольшой предсезонный итог по "пробегам" и обслуживанию такой:
В общем - доволен!
Пробег 16700км.
... закончил сезон уже с пробегом в 18000
А я брал бу с пробегом в 17 000 км, за сезон намотал еще 13 000 итого 30 000....
Не чего не менял в двигле, все работает как часики...тьфу-тьфу))))
хотя новый поршень и кольца лежат ...надеюсь до 50 000 не понадобятся )))
Общий пробег 42700км.
30000 из них на стандартном моторе
Уменя ТОРНАДО с 1.03.2008г. на даный момент (30.08.2009) пробег 44560км.
Когда пробег был 24000км, прогорела прокладка под головкой. Масло меняю каждые 1000-1500км, лью масло МOTUL 10w40 скутер експерт.
На 41000км поменял цепь маслонасоса и распредвала, ну и заодно потавил новые кольца и поршень (валялся новый) а клапана регулировались всего 2 раза когда разбирали мотор
Пробег уже более 23 т.км. Эксплуатирую два сезона (в том числе и зимой). Особенно в нем не ковыряюсь, и после покупки не перебирал. Все нормально работает до сих пор.
Ну и вот робег
вроде как 50000 от того же Andrey74 -
ссылка на фото приборки
А можно и так ездить:
пробег 16800. коленвал тютю. начинаю собирать запчасти.
мантуль 5400 10 в 40 , замена раз в 2500-3000. последние тыш 6-ть доливал присадку SMT-2.
Обкатка - куплен БУ (после аварии) с пробегом 2500 км. Я третий(!!!!!) хозяин. Дырч 2007-го года.
Я ездил тока "педаль в пол" со старта, делал прохваты по сотне км вдвоём без остановок на полной ручке газа. и я его убил наконец-то....
Или так:
Я так тоже ездил в Мариуполь смотреть Торнадку у которой было 7тысяч, так когда приехал был в шоке, оказалось фото в объяве было не родное. Торнадыч был капитально ушатаный, пластик весь болтался держась на двух шурупах, двиг работал как дизельный газон с турбиной, а задняя покрышка была заезженна до корта, о каких 7 тысячах км могла идти речь.
самое печальное что там был реальный пробег
это Торнадыч моего знакомого,который потом клина поймал гдет на 7500км,и после капиталки и обкатки я его купил с пробегом 8800км,и первую неделю ремонтил/прикручивал пластик,варил крепление крыла(т.к. был уже без него) и т.д.
ЗЫ резина была тоже лысая,он их помоему 4 или 5 штук убил за этот пробег (любил погазовать и тормозить на асфальте).
У меня так:
2009
- 200 км – виправлено кріплення ролика підніжки.
- 300 км –
замінено мастило двигуна і редуктора,
використані мастила - ТУТ
- 1200 км –
замінено мастило двигуна і редуктора, замінено тосол.
А також:
1.) встановлений робочий датчик температури (продали з несправним, віддали пізніше);
2.) замінено фільтр бензину на більший;
3.) замінено хомути повітряного патрубка, ущільнено з’єднання;
4.) замінено шланг вентиляції картера (був дірявий);
5.) зрізано короб фільтру вентиляції варіатора – залишився непотрібним від іншої конструкції;
фото ТУТ
6.) місцями укладено дроти;
7.) прикручені гумові килимки.
- 2200 км –
замінено мастило двигуна.
2010
- 2500 км –
замінено мастило редуктора. Ширина ременя варіатора – 22,1 мм.
- 2700 км – перевішено вакуумний краник трохи нижче.
- 2870 км – витрата бензину (А-92):
(76,83+15,5)л / (28,7-0,5)сот.км =
3,274 л/100км
1.) прополоскав бензобак;
2.) знятий і продутий карбюратор;
3.) ричаг поплавка карба підігнутий для меншого наповнення камери;
4.) кофр прикручений до багажника через фанерку;
5.) приварено вухо кріплення кофра.
- 2900 км – 1.) знято стартер і промито бензином від мастила; замінений сальник стартера 24х13х5 з якогось набору від мопеда «Дельта-80»;
2.)
замінено мастило двигуна (бензин залив двигун, змішався з мастилом, протік через повітряний фільтр і розлився на підлогу);
3.) з-під голки карбюратора вийняв якийсь гумовий огризок;
4.) замінено вакуумний краник, бензиновий шланг і бензиновий фільтр.
– 4243 –
заміна мастила двигуна і мастила редуктора. Прокладка кришки варіатора приклеєна до неї.
– 4900 – 1.) замінено повітряний фільтр;
2.) промита система охолодження (з промивкою) і замінено тосол;
3.) прикріплено тріснуте вітрове скло.
– 5400 –
заміна мастила двигуна
2011
– 5450 – відкрито сезон 3 квітня. Запускати після зими слід з наповненим баком, зі свіжим бензином. Прохолодно – двигун не прогрівається як слід.
– 5550 –
заміна мастила редуктора (всього після цього використано 1л);
– заміна задніх стопів-габаритів на світлодіодні лампи (Росія, «Маяк»).
– 5685 – замінено підшипники переднього колеса 6301-2RS на 6301 від NSK (Японія);
– встановлено пневмогудок (штатний виведено на окрему кнопку);
– встановлено індикатор подачі напруги на вентилятор радіатора;
– замінено лампи:
1.) передні габарити 3Вт*2 на діодні (по 7 діодиків),
2.) підсвітка панелі приладів 3Вт*4 на діодну лінійку,
3.) індикатори поворотів і дальнього світла 3Вт*3 на діодні,
4.) підсвітка номера на діодну (7 діодиків),
5.) перегорівша лампа головного світла 35/35Вт на 40/45Вт.
звіт і фото ТУТ
– 5710 – під час поїздки відпав «сосок» (вентиль) заднього колеса, повертався 20 км на здутій покришці DURO.
– 5730 – замінено гуму заднього колеса DURO 130/60-13 на Michelin City grip 130/70-13 Reinforced.
– 5900 – приварено нижнє кріплення глушника.
– 6200 – замінено гуму переднього колеса DURO 130/60-13 на Michelin City grip 110/90-13, (
фотозвіт по гумі)
– замінено масло передніх амортизаторів: китайська чорна жижа на АЖ-12Т.
– 6580 – замінено:
– мастило двигуна і мастило редуктора;
– тосол замінений (з промивкою) на антифриз Venol
– фільтр бензину.
– 6580 – замінені ролики варіатора; знос був помітний з одного боку у трьох з шести.
– 6935 – замінені здохлі світлодіоди в передніх габаритах на інші (
відгук)
– 7600 – замінено головне світло на лінзоблоки з ксеноновими лампами, начебто по 35 Вт (потрібно провести зарядку акумулятора напряму – садить акумулятор),
фотозвіт установки,
відео і відгук про результати
– заодно замінено масло передніх амортизаторів АЖ-12Т.
– 7900 –
замінено мастило двигуна.
– 8040 –
замінено мастило редуктора.
Потрібен новий акумулятор
[url=www.tvereza.info]http://tvereza.info/downloads/shareknowledge/images/btum.gif