Привіт. Є такий цікавий момент у мене, скутер просто заглохне, і більше не заводиться. Свічку інколи заливає, іноді суха. Міняв 2 карбюратора, як оригінальний, так і китайський. Впускний колектор та прокладка живі, поршневій лише 3к км, клапана трошки потіють, але я не думаю що саме в них проблема.
Помітив що іскра дуже слабка, хоча всі елементи запалювання в нормі по тестеру. Виявив це наступним чином: порівняв іскру з Bajaj Boxer. На мотоциклі іскра б'є гарно, а на орбіті ледве впритик синя іскра йде на масу. цього вистачає щоб завестись на холодну і їхати, але в певний момент на світлофорі він глохне і більше не заводиться. Так можна 2 акуми посадити і вести його потім під руку.
Не знаю навіть де шукати причину, адже по тестеру запалення абсолютно в нормі, генератор, датчик колінвалу і котушка показують справні показники, при цьому іскра на всіх свічках слабка.
UPD. Проблема була в комутаторі. Він скоріше за все вмирав на всі свої 62000км пробігу, тому він то давав іскру, то не давав. Поставив новий, і техніка ожила. Обороти стали вище, і моментально стартер заводить
Змінено: 17.12.2024 р., КураГлобо
Свічку, і високовольтний дріт пробував міняти?
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Мультиметр показує норму, а от свічку доречі я за 3 місяці пошуків проблеми так і не міняв. Вчора возив до майстра, той сказав шо це все маячня про запалення, покрутив карб, я прогрів його добре, поїхав і знову заглох на перехресті, і вже не завівся :)
Правда після його вчорашнього регулювання при -1с в мене страшний провал був, і вистріли з глушака. А так, він просто раптово на гарячу вимикається
Є в мене підозра на комутатор, або генератор, бо цей скутер до мене проїхав 62к км. зараз я вже на новій поршневій проїхав 3к
Змінено: 15.12.2024 р., КураГлобо
Понятия не имею что за скутер , но подозреваю что там qmb157 мотор , аккум ему для роботы не нужен , попробуй 1 - отключить от генератора все провода кроме синебелого и красночерного , это как раз и есть зажигание , если не поможет то просто меняй на заведомо рабочий катушку и коммутатор , мультиметр там не катит , были случаи когда просто работало через раз и из за этого постоянные пропуски
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Змінено: 15.12.2024 р., 6barakuda
Саме так, 157 мотор, трішки модифікований корейцями. День він від'їздить нормально, потім починаються приколи. Всі кажуть регулювати карбюратор, бо комутатор типу або працює або ні, але я вже 3 місяці як його реуглюю. Вчора возив до майстра, і та сама картина.
Десь на ютубі бачив як на 139 моторі міняли комутатор, і там пропуски пропадали
Змінено: 15.12.2024 р., КураГлобо
Карбюратор там не виноват , тем более что его меняли а симптомы не изменились , отключив от генератора провода , кроме тех что отвечают за зажигание , ты проверишь нет ли замыкания в самом генераторе , там бывает пайка кривая и коротят катушки , из за этого пропадает искра , н расчет коммутаторов и катушек , то я говорил , вполне может работать пока элементы внутри холодные , а потом нагреется дохнет и никаким тестером ты не проверишь
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Глохне абсолютно раптово при низьких обертах. Першу половину дня я наприклад можу проїхати нормально, а потім зупинитись на світлофорі і не завестись. Я навіть вже купляв 2 акума, щоб без перестанку маслати стартером, в результаті садив їх.
Заводиться він в мене через години 3-4, це зараз взимку. Восени він заводився через 30 хв. Я вже навіть ставив ручний підсос, але всеодно він не заводиться. Так що це точно не карбюратор, за 3 місяці я би вже його налаштував.
Я підозрюю що в мене десь на гарячу пропадає маса, або клапана які я притер, прогорають за 300-400 км і знову починають вийо...
Коли я ставлю листок до вихлопної він стукає туди-сюди, хоча мав би відштовхуватись повністю
На холодну ідеальний пуск, на гарячу теж, але коли він заглохне, то все, на гарячу пуск не можливий.
Ще є варіант що комутатор, генератор коротять на гарячу, бо колишній власник їздив на ньому теж на доставці, і за ці 62 000 км десь втопив генератор (він у мене ржавий) або десь тиристор бахнув в комуті
Змінено: 16.12.2024 р., КураГлобо
Я підозрюю що в мене десь на гарячу пропадає маса
Ото лучше не мороч себе голову , возьми у Олега телефон , договорись и все тебе сделают как нужно
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Я сьогодні поміняю клапана на нові, гарно їх притру щоб були герметичні, і ще поставлю нову свічку. Щоб бути певним в компресії.
Якщо ситуація повториться, то вже буду шукати в електриці.
Першим ділом, якщо не заводиться, треба викрутити свічку та перевірити іскру. Якщо нема, зразу перевірити на новій свічці. Якщо на новій теж нема, тоді дивитись комутатор та датчик. Якщо важко з електрикою або іскра як гарбузяка, а він все одно не заводиться, тут тіки одне - усі дороги ведуть до
olegsuzuki - якісний ремонт та обслуговування усіх видів двоколісної техніки
Читаємо Правила форуму, не дратуємо адміністратора :)
На холодну ідеальний пуск, на гарячу теж, але коли він заглохне, то все, на гарячу пуск не можливий.
Отак колись у мене дрочив одного разу комут, а іншого висковольтний з люлькою
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
я просто практично кожен день стикаюсь з ремонтом після ремонту.
Не , верх совершенства - это когда приносят пару клетчатых сумок с металлоломом и говорят - сделайте мне мопед , а то у нас не получилось ,
Одна ! Єдина ! Соборна Украіна !!!
если хочешь выразить свою благодарность ставь + , посты типа (спасибо помог ) или (ты был прав ) только форум засоряют
Проблему скоріше за все знайшов. йде обрив контакту на комутатор (саме під пластиком), тому я не міг дуже довго нічого виявити, бо поки воно стояло, то іскра була, а як тільки виїхав і десь заглох, то поки я його на бордюр десь закидував, скоріше за все від вібрації вона знову верталась. потім заводив і коли стрибав з бордюра він знову глох. Так само коли знімав з центральної підніжки ситуація скоріше за все проявлялась.
В майстернях тільки рекомендували міняти впускний колектор та налаштовувати карбюратор, що недавно і було дарма зроблено
Завтра скоренько поставлю нову центральну проводку, бо треба терміново їхати на доставки :)
UPD. Поміняв фішки комутатора і сам комутатор. скутер ожив.
Змінено: 17.12.2024 р., КураГлобо