Вітаю всіх хто ще пам"ятає що таке табуретки)))
Є в наявності Dio27, на свої 50сс їде норм, стрілку кладе, але все одно весь час було бажання витиснути більше.
Можна збільшити об"єм, поставити резонатор і т.д., але обмеження накладає тонкий вал.
Тому було прийняте рішення про свап 150сс....
Запам"ятаємо в стоковому вигляді
Якщо трохи пошукати то на ютубі можна знайти подібні свап проекти, але там як правило двигун вставили в раму, воно наче заводиться і їде. А фінального вигляду в обвісі немає.
Тому виклик прийнято, спробую фіналізувати)))
Теоретично має вийти щось схоже на це:
Рідний двигун демонтовано, тепер треба притулити щоб хоч щось уявляти як воно буде.
Глушник точно замінити або вкоротити доведеться, і аморт буде моно. Загалом виглядає реалістично, думаю таки його туди встромлю))))
Змінено: 14.10.2023 р., ProSnob
ну будемо чекати фотозвіт про роботу яку зроблено. мені правда не зовсім зрозуміла суть цієї переробки, але це не моя справа, кожен робить те, що йому довподоби. цікаво буде спостерігати процес і кінцевий результат.
Відкрию таємницю, результат вже є)))) цей монстр вже на ходу. Правда двигун підгулявший, треба лізти в нього, але навіть в такому стані воно того варте. Купа задоволення, і можливість їхати 70км/год на дві третини ручки газу.
При попередніх замірах зразу видно що із за габаритів двигуна не стає "унітаз", маятник виходить за габарити рами і не дасть встановити лижі.
Тому доведеться попрощатися з багажним відсіком, і щось придумати з маятником.
Нижню частину багажного відсіку довелось майже всю вирізати. Але принципово було збережено штатне кріплення. Тому сідуха з багажником монтується/демонтується штатно, але всередині замість багажного відсіку тепер живе двигун)))
По траверсі трохи складніше, вона виходить за габарити рами. Якщо не ставити нижню частину пластика то можна і так розкріпитись, але хтілось зберегти стоковий вигляд по обвісу.
Довго рив в інтернеті інформацію що дають сайлентблоки траверси, і на скільки критична їх відсутність. Нічого потрібного нарити не вийшло. Подивився як на таких моторах американці збирають рукуси/зумери, в більшості випадків двигун кріпиться до рами без траверси, просто до кронштейнів приварених до рами. Приходимо до висновку що сайленблоків дигуна буде достатньо, а траверса буде трохи вкорочена і жорстко закріплена в рамі.
Для з"єднання траверси з рамою буде задіяно кусок профільної труби. План такий, робимо отвори в профтрубі, вставляємо туди траверсу але спочатку фіксуємо тільки трубу до рами, а траверса має в отворах обертатись і переміщуватись по осі. Таким чином можна буде позиціонувати двигун перед остаточним кріпленням.
На фото видно як загалом виглядає кріплення. Вертикальне положення заднього колеса вимірюється класичним відвісом, і під таке положення підганяються кронштейни. Потім кронштейни точками фіксуються до рами (позначено синім), потім прихвачуються розкоси (позначено зеленим). В той же час траверса ще може рухатись право-ліво, і обертатись навколо своєї осі. Обертанням траверси двигун переміщується вперед-назад і вгору-вниз. Вибираємо оптимальне положення, щоб ніде в раму на впиралось і в карбюратор. А рухаючи право-ліво виставляємо положення заднього колеса відносно переднього. Щоб виставити колеса по осі скутера можна скористатись лазерним рівнем, або просто на підлозі накреслити крейдою пряму лінію і по ній вирівняти. Контролюючи по черзі всі ці параметри остаточно все виставляємо і точково прихватками фіксуємо траверсу в кронштейнах (позначено червоним). Коли все вже тримається купи розмічаємо і прихвачуємо нове кріплення під амортизатор. Тепер можна зняти двигун і з усіх боків все гарненько обварити.
Стосовно електрики все просто, так як цей двигун злизано з GY6 від Honda то виходить що співпадають навіть кольори проводки. Зрозуміло що елементи рами трохи перемістились і проводку довелось прокласти по іншому, але загалом втручання мінімальне. Перший запуск проведено на штатному комутаторі від Dio. Все працює і їде. Не знаю чим відрізняються 2т і 4т комутатори, ніякої інформації нарити не вийшло. Пізніше все одно поставив 4т комут, довелось замінити фішки для підключення, але там нічого складного, кольори проводки і їх призначення знову ж таки співпадають.
Так як кріплення заднього аморта трохи змістилось до хвоста, як я не намагався цю біду відвести але аморт впирався в ліхтар. Довелось його трошки підрізати, а за допомогою куска пластика і паяльника все обережно заліплено. Спочатку думав що ліхтар залишиться чисто декоративним елементом обвісу, але вийшло його зробити робочим. Фото нажаль немає, в кого буде схожа проблема звертайтесь, докладно розкажу.
Фільтрбокс нікуди не вміщується довелось поставити нульовичок.
Глушник, який був з двигуном, розрахований на більш габаритну техніку, тому щоб якось трохи прокататись вирішив його вкоротити. Зняв з нього алюмінєвий чохол, відрізав від глушника і чохла зайве, вставив половинки глушника в чохол і на заклепки все закріпив. Рішення тимчасове, просто щоб виїхати, пізніше пограюсь з глушником.
В обвісі і з вкороченим глушником вийшло так:
Тросик газу залишився рідний але по іншому задіяний. Частину яка штатно йшла на карбюратор видалено, а частина яка була підключена до маслонасоса тепер відповідає за газ.
Тросик гальм довелось замінити на довший.
можна було б впихнути туди двигун під 10 колесо. воноб трошки гармонійнйше виглядало би. ну, це просто мої думки вслух.
Можливо, а може і нє, цього тепер ніхто взнає))))
Так воно трохи брутальніше виглядає і подовжує базу. Закозлити майже нерально, рівно як і полетіти через переднє колесо, і відчуття як на мотоциклі. А коли пофарбується наприклад в чорний то не буде так вибиватись. А ще в планах передню шину поставити 3,5 і колесо буде виглядати більш масивним і туди сюди на фініші має бути доволі гармонійно.
Змінено: 11.11.2023 р., ProSnob
Трохи по мокрій дорозі поїхав то летіло аж поперед мопедки))) тому бризковик вже стоїть. Ще один чи два пости зроблю, там на фото буде видно.