по поводу фильтра-центрифуги, обсуждали на ямаховском форуме что из за его труднодоступности а так же очень малого количества грязи ( если не заливать масло хранившееся в открытой таре ( пыли много собирает )) то чистить его можно на 40-50 тыс пробега или при ремонте двигателя .
ещё хотел спросить, где находится у Лифана дренаж из фитрбокса ? у Боксера идёт отдельно шланг с заглушкой под заднее колесо и в холодную или сырую погоду там собирается конденсат и раз в пару недель его сливать нужно !! по китайцам проскакивала пару раз инфа что этот шланг не ставят а просто остаётся отверстие через которое сосёт пыль миную поролон !!
У Боксера есть специальный шланг из фильтербокса, раз в месяц снимаю пробку и оттуда сбегает конденсат, думаю что у китайцев должно быть так само ( только часто не ставят его а просто оставляют одно отверстие )
А, нечто похожее помню на Хантере. На БТР-ке не смотрел.
Тем не менее, откуда там конденсат? Воздух там не меняет температуру, условий для конденсата нет. А вот "экология" в Хантере шла от сапуна в корпус фильтра. Там могло скапливаться масло. С этим соглашусь.
Куда выходит сапун у Боксера? В БТР-ке просто шланг на дорогу.
сапун идёт с клапанной крышки с фильтрбокс ( может из за этого и конденсат образуется )
Именно. Больше вариантов нет. БТР-ка жутко неэкологична, сапун сапунит на дорогу, в корпусе фильтра никаких дырок лишних нет. Хорошо это или плохо - вопрос сложный. Вроде плохо, количество мотоциклов у нас исчезающе мало по сравнению с автомобилями, поэтому с "экологией" можно не заморачиваться.
На фото Хантера чётко видно это "апендикс". Но там стояла система "Евро-2". Если честно, по запаху выхлопа я не определил разницы между Хантером и БТР, а сосед, понюхав её, начал доказывать, что у неё есть катализатор. Потому что мой мопед Газель воняет старым Жигулём, а мотоциклы - иномаркой. Вот я и думаю, что не в "экологии" дело, ибо на БТР её нет. А просто более совершенный двигатель.
Змінено: 03.01.2022 р., Wicker
У зв'язку з війною поставив Ліфанчика на прикол до стабілізації ситуації. Все з ним добре, але витрата палива за 3 л/100 км не подобається. Знову почав їздити на старому мопеді Alphamoto Gazelle. Там витрата 1,96 л/100 км получилася.
В суботу вирішив розім'яти сальнички Ліфанчику, проїхатися. Так, після мопеда як на іномарку сів, динамічний, м'який, комфортний. Провокує на агресивну їзду. Намотав 15 км, и знову поставив, до перемоги мабуть. Мопед хоч і не "їде", комфорту мінімум, але його експлуатація у 1,5 рази дешевша. Зараз це важливо.
Змінено: 09.05.2022 р., Wicker
Вимушений починати сезон на Ліфані. Запустився без проблем. Завтра почну поїздки. В процесі підготовки поліз в коробочку, де було написано "Fuse". На мій подив, там були два автомобільні запобіжники на 15 Ампер. Проводка у Ліфана виявилася не гірша, ніж у Боксера.
Мопед Gazelle подарував синові. Кар'єра на мопеді думаю закінчена.
UPD: Поставив ще восени скло від Lifan KPT, так як вітер сильно заважав. Тест-драйв показав, що вітер в груди зник і стало комфортно. Та і вигляд на мій погляд став кращим.
Змінено: 19.02.2023 р., Wicker
Привет, как крепится стекло?
Привіт! Я продумував кучу варіантів. Спочатку хотів варити рамку по типу Інтрудера. Але найкраще мені здалося просвердлити отвори у облицюванні фари і закріпити через резинові шайби болтами.
З'явилося відео по ремонту двигуна Ліфана, добре що в ньому 6 заклепок на корзині зчеплення ( краще ніж у боксера 3) https://youtu.be/kJSZeCLJGBM
Ось ще натрапив на обслуговування масляного фільтру https://youtu.be/VvC5xdIRPlg
Прикольно, інфи про цей двигун вже більше, ніж у 2008 році, коли нам 139FMB космольотом здавався. Але судячи по стану двигуна, на Ліфані їздить мамин гонщик, тому ще дивно, що він витримав. Він його скоро доб'є, а потім знову буде кричати, що Ліфан лайно.
У рукожопів все лайно.
Наскільки я вивчав тему, проблема зчеплення на Боксерах не носить системного характеру, як і малий діаметр валів коробки. Це просто особливість, і 3 добрих заклепки можуть бути міцніше, ніж 6 заклепок з пластиліну.
Аналогічний механізм на зчепленні 139FMB, важіль натискає на звичайний підшипник, все працює десятилітями. Ремонтник не зовсім в темі. Звичайний підшипник тримає осьові навантаження десь 25% від допустимих радіальних. Знаючи, що весь Китай - копія Японії - то думаю японці знали, що роблять. Хоча двигун Lifan NBS неслабо так ліфановці перепроектували.
По фільтру все зрозуміло. Раз в 10-12 тисяч обсужити і все. Із витратників - може бути прокладка правої кришки двигуна. Досить розумно, але не ідеально.
Змінено: 23.03.2023 р., Wicker
Полная разборка двигателя, но немного другой модификации https://youtu.be/Pt0YXbh4fsY